נגישות
נגישות

מסעדת בני הדייג בכפר הים: כמו טברנה ביוון

עזבו את כל מה שאתם עושים וגשו לבני הדייג במתחם כפר הים בחדרה. מנות דגים משובחות לצד נוף המפרץ הטבעי על קו הים הופכים את המסעדה לאטרקציה אמיתית

המלצות קולינריות המסעדות של rest
טלי ירון
טלי ירון
תאריך פרסום: 27/04/2022, 17:36
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

"בני הדייג" הוא כידוע מוסד קולינרי ותיק שלא מפסיק לשמור על רלוונטיות משך עשורים שלמים. רשת המסעדות שנוסדה על ידי בני רבה, הקינג של הדגים, הפכה לאחת המועדפות על חובבי דגים וים בישראל – ויש רבים כאלה.

אחד מהסניפים הייחודים של בני הדייג הוא זה הממוקם במתחם כפר הים בחדרה, אליו מגיעים סועדים מכל רחבי הארץ - ומתברר שלא רק בגלל האוכל המעולה. אף שכל מסעדות בני הדייג ממוקמות על קו החוף, הסוד של הסניף בחדרה הוא לוקיישן שקשה לעמוד בפניו ומבנה רחב ידיים ומסוגן שהופכים את הבחירה למצטיינת. בני הדייג בכפר הים ממוקמת על רצועת חוף ים שנראית כמו פרטית. סמוך למפרץ טבעי במרכז רצועת החוף של חדרה - מרחק צעד מהגלים.

צילום: מסעדת בני הדייג

הסועדים הנאמנים של בני, נהנים מנופו עוצר הנשימה של החוף שניתן להגדיר כאחד האטרקטיביים והמרשימים ביותר בארץ. מול השולחנות המעלים ניחוחות אוכל מגרים שוכנים זה לצד זה הדייגים, המתרחצים והעוסקים בספורט ימי ומצליחים לשמור על שלווה נעימה ומנותקת מההמולה של חוף רגיל.

בני הדייג: סוד הנדיבות והבנת קהל

אנחנו מבקרים במקום כשהמסעדה מארחת זוגות, משפחות וקבוצות חברים. הקונספט האהוב של "השולחן הפתוח" מאחד את כולם. שפע של סלטים מתובלים בדייקנות מוגשים לכל שולחן כחלק מהתפריט וללא הגבלה. איתם הדגים המשובחים של בני שאי אפשר לטעות בטריותם. חלקם אגב עונתיים, כמו הברבונייה, ומומלץ לא לפספס אותם בתקופות הקצרות בהן הם מוגשים.

ההבנה של המסעדה בקהל הישראלי הביאה אותה תמיד להציע תפריט שהולך הרבה מעבר לדגים. בבני הדייג תמצאו גם מנות בשר משובחות כמו סטייק אנטריקוט וקבב טלה. מנות פתיחה מרעננות כמו קרפצ'יו דג , לבבות ארטישוק ואיקרה. וכן מנות שילדים אוהבים בסגנון המבורגר ופיש אנד צ'יפס. לכל אלו מומלץ לשדך יין או בירה מהתפריט.

צילום: מסעדת בני הדייג

הגישה הבולטת של בני הדייג בכל הסניפים היא השקעה בלקוח – שמצדו מרגיש שרוצים אותו. זה לא בא כמובן על חשבון הכבוד שנותנים כאן למטבח והיכולת לשמור על עקביות ברמת המנות לאורך השנים.

למרות שהסניף בחדרה הוקם לפני עשור הוא ממשיך למשוך אליו לקוחות חדשים כל הזמן. אלו מגלים את הקסם של המקום ומושכים מפה לאוזן סועדים נוספים.

אירועים בבני הדייג: תפריט משובח בנוף מושלם

אנחנו שומעים מהסועדים שיש במקום תחושה של חו"ל - קפריסין או יוון אם תרצו. האווירה הייחודית במקום הביאה את המבלים במסעדה לבקש לקיים בחלל גם אירועים משפחתיים ועסקיים וליהנות מתחושת הטברנה הים תיכונית של המסעדה. בעלי המסעדה נענו בשמחה ומציעים כיום ערבים מיוחדים לאירועים פרטיים של עד 150 איש.

אם יזדמן לכם להגיע למקום בשישי, כדאי לדעת שזה הזמן שהמסעדה יוצאת קצת משגרה ומציעה אוכל מוכן מעולה בטייק אווי הביתה. במהלך השבוע ניתן ליהנות במקום גם מארוחות בוקר שמשלבות סלטים, מטבלים ולחמים שנאפים במטבח יחד עם דגים מלוחים ומעושנים נהדרים שמשדרגים את ארוחת הבוקר הישראלית המוכרת.

מי שחפץ לבלות במסעדת החוף הצמודה לבני הדייג, ישמח לגלות שהצוות המסור של בני הדייג מפעיל את החוף הצמוד ומציע שירות מצוין ותפריט חוף קליל וכיפי שמותאם לבילוי על החול. מלבד הנוף הנפלא, חזרה לבני הדייג בכפר הים תמיד מספקת רגעי עונג של מפגש עם מסעדנים שדוגלים בפשטות, חומרי גלם איכותיים ונדיבות. נהנינו מכולם.

בני הדייג, כפר הים 1 חדרה, 053-7103376

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח