נגישות
נגישות

ארוחות הבוקר השוות באילת

למרות התורים הארוכים והעומס במעבר הגבול, סיני מושלמת מכל בחינה, אם רק האוכל היה יותר מגוון היינו עוברים לגור שם! ועד אז, תבחרו לכם נקודת עצירה בדרך, רגע לפני שתצללו לצ'יל של המקום תפתחו את הבוקר עלם ארוחת בוקר מפנקת כמו שאין בסיני.

חדשות האוכל המסעדות של rest
עמית ביבר
עמית ביבר
תאריך פרסום: 30/09/2021, 11:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מי שהיה בסיני בוודאי יודע שארוחת בוקר שם היא דיי בסיסית, לא שנתלונן חס וחלילה, עם נוף כזה ואווירה רגועה כמו שם, לגמרי מספיקה לנו מקושקשת עם סלט ולחם. אבל רגע לפני שאתם נפרדים מהמאזטים ומהשפע, מהשוקו והמימוזה, מהקרואסון והבריוש, קחו לכם איזו עצירה שווה בדרך לאכול ארוחת בוקר משובחת ומפוארת כמו שאתם אוהבים. אז מה זו ארוחת בוקר טובה? כזו שכוללת שפע מאזטים ומטבלים, לחמים מכל מיני סוגים, שתייה חמה וקרה, מיצים וכוהל עדין של בוקר, חביתה עם תוספת ירוקים, בצל או פטריות ואם תרצו אז אפילו פריטטה או אגז בנדיקט במקום. הנה כל המקומות לעצור בהם בדרך לסיני.

עוצרים בדרך
אם אתם מחפשים לתפוס 2 ציפורים במכה אחת ולנצל את העצירה שבדרך כדי ליהנות מארוחת בוקר טובה, תוכלו לעצור באזור מרכז-דרום: אשקלון, באר שבע וצוקים.

עצירה ראשונה: אשקלון
רעבים מהר, הא? או שהסבלנות במושב האחורי אוזלת ישר על תחילת הנסיעה? בכל אופן, מצאנו לכם ארוחת בוקר נהדרת באשקלון. בקפה קפה, מגישים מגוון סוגי ארוחות בוקר נהדרות, לזוג או ליחיד. לטבעוניים או לכאלו שלא, עם ביצים או בלי, מהיבשה או מהים. תפריט הבוקר כולל גם קטנות מוצלחות כמו מוזלי, קפה ומאפה או בוקר בקטנה. בכל ארוחה מהגדולות, מגוון עצום של מאזטים, ממרחים, שתייה חמה וקרה, בחלקן עוגה אישית או מטבלים מיוחדים ועוד.
ארוחת בוקר כמו שאין בסיני:: קפה קפה, אשקלון

עצירה שניה: באר שבע
אם הצלחתם להתאפק עם הרעב עד עכשיו והחלטתם שהמקום האידיאלי לארוחת הבוקר שלכם הוא באר שבע, אנחנו ממליצים בחום על קפה לביא. בית קפה אירופאי נחמד ונעים עם ארוחות חלביות, ארוחות בוקר ומנות אותנטיות מעולות. התפריט מגוון, כל צלחת מגיעה בצבעים וניחוחות מיוחדים וכל ביס יותר מפנק מהשני.
ארוחת בוקר כמו שאין בסיני: קפה לביא, העל 30, באר שבע

עצירה שלישית: מצפה רמון
זהו, עכשיו אתם כבר בדרום האמיתי. באזור מכתש רמון, מול נופי מדבר אינסופיים. אם הגעתם עד כאן, בואו תיכנסו לאווירה, רגע לפני הצ'יל של סיני, בנקודה הכי גבוהה מעל המכתש, עם נוף מהפנט וארוחת בוקר סופר משתלמת בסגנון בופה. זה המקום המושלם לעצור בו: מסעדת צוקים. כאן תוכלו לשלם מראש על כל מה שתאכלו ולאכול כמה שתצליחו להכניס. גשו לבופה, קחו קצת מכל דבר ואל תתמלאו לפני שתחזרו לסיבוב נוסף.
ארוחת בוקר כמו שאין  בסיני: מסעדת צוקים, מעלה בן תור 3, מצפה רמון

רגע לפני הגבול - עצירת חובה:

אם בכל זאת הגעתם לאילת רעבים, אתם חייבים לעצור בקפה אופטימי. מסעדה ישראלית – איטלקית שהתפריט המגוון והמצוין שלה מציע גם ארוחות בוקר מעולות, טריות וריחניות במיוחד. תוכלו למצוא שם ארוחת בוקר יוונית, שקשוקה, פרנץ' טוסט, בוקר בריאות או ארוחה טבעונית וללוות את הארוחות האופטימיות האלה במיצי בריאות שנסחטו הרגע. האווירה, הטריות, הנוף והאוכל ימלאו את הנשמה שלכם בנחת ויעניקו לכם את הכוח לצלוח את התור הבלתי נגמר בטאבה עם חיוך מטופש על הפנים. תעצרו בקפה אופטימי, מניסיון, יקח לכם הרבה זמן עד שתאכלו שוב...

ארוחת בוקר כמו שאין בסיני: קפה אופטימי

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
הביגה באשקלון
053-5983619
קפה לביא בבאר שבע
053-9381761
מסעדת זרקא במצפה רמון
053-7102130

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עמית ביבר

איפה אוכלים את הסטייק המושלם בצפון?
קרניבורים אתם כאן? מסעדות בשר מומלצות בצפון
אוכל ביתי מומלץ: תרגישו בבית ותאכלו משהו!
פחמימה של נחמה: כאן תמצאו את המאפה המושלם
ככה פותחים בוקר: ארוחות בוקר משביעות ועשירות
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
מצאנו לכם ארבע מסעדות שף כשרות ושוות!
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ