נגישות
נגישות

מטעמיה של חיפה

מתכננים נסיעה לחיפה? הנה כמה מסעדות ששווה לעצור בהן, בתחילת היום לצד הקפה של הבוקר, באמצע היום כשהרעב נפתח, או בסוף היום כדי לחתום את החופש כמו שצריך בביס שהוא חגיגה. כל ההמלצות שלנו כאן, אתם באים?

חדשות האוכל המסעדות של rest
עמית ביבר
עמית ביבר
תאריך פרסום: 30/09/2021, 11:00 תאריך עדכון: 30/09/2021, 11:02
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אנשים של אוכל ואוויר הרים? אז הנה שניהם במקום אחד: בואו לביקור טעים בעיר חיפה הפסטורלית, בין נופי הרים ירוקים, חופים מהפנטים, אטרקציות מגוונות ואוכל מעולה. אז אם פיניתם יום שלם לחוויה, הנה כמה מסעדות שיוכלו ללוות אתכם לאורך החופש ולהשלים לכם את הטיול. פותחים את היום עם ארוחת בוקר גלילית, או עם שקשוקה לוהטת, ממשיכים לארוחת צהריים בנוסח "פותחים שולחן" במחירים של עסקית ועם שפע סלטים. לקראת סוף היום, כשיפתח שוב הרעב, נסגור את יום הבילוי שלנו עם תפריט ערב משובח שכולל גם דגים מעולים, בשרים משובחים, תוספות מעניינות וגם מנות קטנות טעימות.

פותחים את הבוקר עם מסעדת פטוש
איך אתם אוהבים לפתוח את הבוקר שלכם? עם ארוחת בוקר גלילית, ארוחת בוקר אנגלית, עם שקשוקה ישראלית, או עם בצקים וממרחים? כולם בתפריט של פטוש.
תפריט הבוקר של מסעדת פטוש מציע מגוון אפשרויות, חלקן בשריות עם בשר פילה עגל או נקניקיותעגל גבינה, חלקן קלילות ורעננות עם חביתה, גבינה וסלט וחלקן בקונספטים שונים כמו ארוחה אנגלית עם בייקון ושעועית. בנוסף, יש להם גם תפריט סלטים משביעים וטובים, צלחת גבינות, צלחת ירקות, צלחת נקניקים ועוד.
בוקר טוב: מסעדת פטוש, הנמל 6, חיפה

צהריים טובים: מסעדת אווזי
היום הזה הרעיב אותנו וכל מה שבא לנו זו ארוחה טובה, שכולה שפע, אוכל טוב ובשרים שיחזירו לנו את האנרגיות. אז הלכנו לאווזי. במסעדת אווזי פותחים שולחן עם עסקיות שוות שכוללות את הסלטים הכי מרעננים וטובים, תתיישבו במסעדה ויקבלו את פניכם בחיוך, עם מבחר סלטי הבית, עם לאפות חמות מהטאבון, עם שתייה לבחירתכם ועם תוספות לארוחה: אורז, או צ'יפס. את המנות עצמן תוכלו לבחור לפי מסלולי העסקיות, החל מ 50 שקלים ועד 145 שקלים, כאשר המנות כוללות עסקיות צמחוניות, עסקיות שיפודים של פרגיות, קבבים, כבדים ועוד, יש גם מנות כמו המבורגר או שניצל והטופ של הטופ אלו הסטייקים המשובחים, אנטריקוט, כבד אווז, סינטה ועוד.
בקיצור, מכאן לא תצאו רעבים.
צהריים טובים: מסעדת אווזי, החרושת 26, חיפה

ערב טוב: מסעדת מומו
כיף לסגור את היום עם תפריט הערב של מומו, עם פוקאצ'ה ומטבלים, עם מנות ירקות מעולות ביניהן קרפצ'ו חציל עם פיסטוקים וטחינה גולמית, טורטליני פולנטה, סלט עגבניות עם ארטישוק רומאי וזיתים ועוד, בתפריט גם מנות דג מצוינות של סלמון עם פסטה שחורה, או סביצ'ה דג חריף מעט עם ירקות העונה, או עם פילה לברק, עגבניות, םטריות וארטישוק, כל מנה יותר מגרה מהשניה, כך גם תפריט הבשרים שלהם ומנות שהם מגדירים כ"אוכל רחוב". כל האפשרויות מעולות, נהנינו מכל ביס ואם תרצו ליהנות מחוויה שלמה כמו שלנו, אל תדלגו על הקוקטיילים המסקרנים של מומו.
ערב טוב: מומו, אח"י אילת 7, קריית חיים

 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פטוש בחיפה
053-9349518
אווזי חיפה בחיפה
053-9443857
מומו -MOMO בחיפה
053-9415769

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עמית ביבר

איפה אוכלים את הסטייק המושלם בצפון?
קרניבורים אתם כאן? מסעדות בשר מומלצות בצפון
אוכל ביתי מומלץ: תרגישו בבית ותאכלו משהו!
פחמימה של נחמה: כאן תמצאו את המאפה המושלם
ככה פותחים בוקר: ארוחות בוקר משביעות ועשירות
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
מצאנו לכם ארבע מסעדות שף כשרות ושוות!
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ