נגישות
נגישות

אין חו"ל? תאכלו חו"ל בארץ!

לא כולנו יכולים לטוס עכשיו, אבל כולנו יכולים לטעום חו"ל. אז מה בא לכם? פחמימה איטלקית מעולה, טאפאסים ספרדיים מגוונים או מנה תאילנדית לוהטת וחריפה במיוחד? בואו, תבחרו, תטעמו

חדשות האוכל המסעדות של rest
עמית ביבר
עמית ביבר
תאריך פרסום: 12/09/2021, 11:44
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

טיסות לח"ול הפכו לפרויקט, החשש מפני בידוד מרחיק אותנו צעד נוסף מהעלייה למטוס ואת הדיוטי פרי כנראה שלא נראה בקרוב. אבל מה שכן, נוכל ליהנות מקולינריה בטעמים של טיול גם בארץ. חצי נחמה? ספרו לנו מה היעד הכי חם שאליו הייתם רוצים לטוס ואנחנו נעזור לכם ליהנות מחוויה אמיתית של הטעמים גם בארץ: מנות תאילנדיות לוהטות אש, טאפאסים ספרדיים, פחמימות מאיטליה ובקיצור, כל מה שבא לכם נמצא כאן.

הכי ספרד בארץ: מסעדת אדלינה
מצאנו פינת טאפאסים מדליקה בגליל המערבי, שמאפשרת לכם להזמין מנת טאפאסים בנויה עם ביסים בטעמים מעולים: מטבלים, חצילים, דגים וקרפצ'ו בשרים, ארטישוק עם איולי ושקדים, סלק עם סנגריה רוזה וגבינת עזים ועוד.
מעבר לטאפאסים שווים תוכלו להזמין מנות עיקריות מפוצצות וטעימות להפליא של בשרים ודגים, פירות ים, מנות צמחוניות של אורז בר אדום או גראטן תפוחי אדמה ואפשרויות נוספות.
אל תפספסו: את הבראנץ' של אדלינה. אם תפסת אתכם הרעב בשעות הבוקר המאוחרות, או בשעות הצהריים המאוחרות – הרווחתם! כי הבראנץ' שלהם שווה טעימה, כולל טאפאסים, ביצים מסוגים שונים, פריקי, סלמון ביצת עין ועוד.
אדלינה, כברי

מאיטליה באהבה: מסעדת לוצ'ינה
אי אפשר לעשות רשימת מסעדות בטעמים של חו"ל ולא להכניס את המאכלים האיטלקיים האהובים. כי בואו נגיד את האמת, פסטה ופיצה הן הפייבוריטיות של כולנו ומי שהיה באיטליה מבין עד כמה המנות האלו יכולות להיות מעדן. אז מצאנו מקום שבו כל מנה איטלקית היא מעדן אסלי מצוין.
פיצות, מגוון סוגי פסטות, מרקים, דגים, סלטים ועוד – כל אלו מככבות בתפריט של לוצ'ינה וכל ביס לגמרי עונה על הציפייה.
אל תפספסו: במסעדה גם תפריט עיסקיות, בימים ראשון עד חמישי בין 12:00-17:00, תוכלו להזמין לפי מסלולים החל מ 59 שקלים, מנות ראשונות ועיקריות שונות לבחירה מהתפריט, חלק מהעסקיות כוללות גם שתייה.
לוצ'ינה, אשדוד

תאילנד זה כאן: מסעדת נאם
בואו נעצור רגע, עם כל הכבוד לחגיגה האירופאית, אין כמו יעד חוף מושלם לבטן גב, אבל בינינו? גם בלי קורונה קשה מאוד למצוא זמן שבו אפשר לעצור הכל ולטוס לתאילנד. המזל שלנו, שאפשר למצוא מנות תאילנדיות אסליות כאן, ממש מתחת לאף. במסעדת נאם מנות בכל הטעמים – פאד תאי כמו בשווקי הרחוב, מנות על בסיס חלב קוקוס וקארי כמו שאנחנו אוהבים ומנות חריפות אש, כמו שרק התאילנדים יודעים!
אל תפספסו: מבין כל המנות הבאמת מעולות של מסעדת נאם, יש להם גם כמה מרקים: טום יאם, נאם סאי, קוטאייו, עם בשר, טופו ועוף. חלק מהמרקים חריפים למתחילים או למתקדמים וחלקם לא חריפים כלל, הם כוללים טעמים הכי אסייתיים שיש: כפיר ליים, למון גראס, כוסברה, בוטנים ועוד. שווים טעימה!
נאם, תל אביב

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
נאם בתל אביב
הזמנת שולחן
053-9373384
אדלינה בכברי
053-9441321

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עמית ביבר

איפה אוכלים את הסטייק המושלם בצפון?
קרניבורים אתם כאן? מסעדות בשר מומלצות בצפון
אוכל ביתי מומלץ: תרגישו בבית ותאכלו משהו!
פחמימה של נחמה: כאן תמצאו את המאפה המושלם
ככה פותחים בוקר: ארוחות בוקר משביעות ועשירות
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
מצאנו לכם ארבע מסעדות שף כשרות ושוות!
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ