נגישות
נגישות

מסעדת בורה בורה: הצומת הכי שווה בצפון

סטייקים מושקעים וקרניבוריים במיוחד, שלל מנות צמחוניות, קינוחים וסלטים, ובעיקר, אווירה משפחתית ומחבקת - מסעדת "בורה בורה" בצומת ראמה הפכה לשם דבר בכל הנוגע למסעדות בשרים בצפון, ולא בכדי. חוזרים מטיול ארוך בגליל? זו העצירה הכי שווה שלכם

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 11/05/2021, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 בשרים ואווירה = אש! צילום: באדיבות המקום

סטייק "טום וג'רי", טומהוק, ופורט האוס אלה רק חלק מהמנות המפוארות והקרניבוריות להפליא שמציעה מסעדת "בורה בורה" בצומת ראמה. אמנם מדובר בסיבה נפלאה להגיע במיוחד בשבילם, אבל ממש לא רק. במסעדה היפהפייה שעוצבה על ידי המעצבת והאדריכלית מנאל אסמאעיל, תוכלו למצוא מנות מוקפדות, מגוונות וטעימות לכל חיך באשר הוא.

מטיילים ואוכלים: המלצות לכל המשפחה
יוצאים בלי לרעוב: מסעדות בגליל העליון

כל הסיבות לעצור בצומת ראמה

את המסעדה פתחו לפני 3 שנים הזוג יאמן ונגוא, ובחלומות הכי ורודים שלהם הם לא ציפו שהיא תהפוך למה שהיא היום. מהר מאוד שמה של המסעדה החל ללכת לפניה ועד היום כ80% מלקוחותיה, מגיעים בכלל ממרכז הארץ, הן בגלל הקונספט של סטייק טום וג׳רי המפורסם, מגוון המנות הרחב והמגוון והן בגלל שפע האוכל והסלטים הטריים שנחתכים יום יום.

אז מה סוד הקסם? ובכן, מסתבר שזה כה פשוט, אבל כל כך לא מובן מאליו: יאמן ואשתו מעידים שהעסק אותו בנו במו ידיהם, הוא הרבה יותר מעסק. המוטו שמלווה אותם מהרגע הראשון הוא לאהוב ולהעריך את הלקוחות שבוחרים להגיע אליהם, ולעשות הכול על מנת שיהיו מרוצים. יאמן מתגאה בקליינטורה מהמרכז שרכשה המסעדה ונהנה לספר שכשחלק מהלקוחות רק דורכים במסעדה, הם כבר צועקים לו ולסלאח ארשיד, השף, מהמדרגות. עוד הוא מוסיף, כי כל מה שמוביל אותו ואת אשתו הוא ערך הכנסת האורחים, כלומר, מבחינתם כל אורח שנכנס אליהם למסעדה, זה בדיוק כמו אורח שמגיע אליהם הביתה ולכן, הוא משקיע בכל אחד ואחד מהם את הטוב ביותר.

 קולקציית ההמבורגרים המלכותית. צילום: באדיבות המקום

סטייק סודי מהסרטים

הטוב ביותר, אם תהיתם, מעבר לשירות מקצועי ואדיב, הוא האוכל. חומרי הגלם בהם משתמשים בבורה בורה הם מהטובים שיש לשוק להציע. הבשרים מיושנים לעילא ולעילא, 16 סוגי הסלטים נחתכים מדי יום ביומו וכל חומר גלם מקבל יחס אישי ואוהב. אגב, את כל ההכנות מבצעים מדי יום ביומו, כאשר אין שום דבר שנשאר מאתמול בערב למשל, ושורד ליום המחר. הכל טרי טרי, יום יום.

אחד מהסטייקים המיושנים הוא כאמור, סטייק "טום וג'רי", נתח של אוסובוקו עגל במשקל שנע בין 2.5-3 קילוגרם, שאחרי היישון עוד עובר תהליך מיוחד וסודי של 14 שעות. את הסטייק הזה, שנראה בדיוק כמו האומצה העסיסית בסדרה ועל כן שמו, יש להזמין כיומיים מראש, והוא יוצא למשמע פסקול של הסדרה, ריקודים של אנשי הצוות וכן, גם שתי בובות של כוכביה. את הסטייק האדיר הזה יוצא לפרוס ארשיד, כחלק מהשואו הגדול.

אגב, בבורה בורה ארשיד מתפקד ממש כמו סומלייה של אוכל, הוא מסתובב תמיד בין השולחנות, מייעץ ועוזר בהחלטות הקשות של מה להזמין, יוצא לפרוס את הסטייקים ובודק שהכול בסדר.

 יחס מלא לכל רעב וחשק. צילום: באדיבות המקום

תפריט מגוון לכולםםם

אז נכון, הבשרים כאן הם שם המשחק אבל התפריט כל כך רב ומגוון, שכל אחד יכול למצוא מנה שתהיה לטעמו. בסקשן הדגים תוכלו למצוא פילה סלמון, דג דניס, שרימפס ברוטב שום לימון, מנת קלמרי, וארשיד אף גילה לנו שמכיוון שיש חנות דגים צמודה למסעדה, אם תגיעו ויתחשק לכם דג מסוים, הוא ידאג לזה. הכנסת אורחים, כבר אמרנו?

גם רביולי גבינות לצמחונים תוכלו למצוא כאן, יחד עם מבחר סלטים וטאפאסים שיהיה קשה מאוד לבחור ממנו, עם מנות כמו פטריות ממולאות, אדממה, סלט חלומי, פלטת גבינות, חומוס, ועוד. יאמן אף מתגאה במנת דגל נוספת של המסעדה, חציל קלוי על האש בציפוי פרורי לחם, עליו מוזגים סירופ פירות יער, מנה שגם אלה שפחות מתחברים לחצילים, משתגעים עליה בכל פעם מחדש.

 חוזרים הביתה עד הפעם הבאה.. צילום: באדיבות המקום

מסיימים במתוק וחוזרים הביתה

ואיך אפשר שלא לסיים ארוחת שחיתות כזאת בלי קינוח? ובכן, גם כאן אין מה לדאוג. בין כנאפה מסורתי, לוופל בלגי, לעוגת שוקולד חמה, לסופלה או לעוגת גבינה, אנחנו מבטיחים לכם, שאתם הולכים להישאר עם טעם של עוד, ולהכיר את מסעדת הבית שלכם לכל הטיולים הבאים שלכם לצפון.

בורה בורה - ראמה, 0539386325

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום