נגישות
נגישות

סופרה ראשון לציון: תפריט חדש וערב של חגיגות

משנה כיוון: סופרה הראשל"צית נפרדת לשלום מהטרנד הגיאורגי, משיקה תפריט ים-תיכוני חדש וחוגגת את החיים הטובים עד השעות הקטנות של הלילה. מזרח תיכון חדש

חדשות האוכל המסעדות של rest
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 27/08/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חומוס עם בשר בסופרה ראשון לציון (צילום: באדיבות המקום) תפריט חדש ים תיכוני. חומוס עם בשר בסופרה ראשון לציון (צילום: באדיבות המקום)

לפני כשלוש וחצי שנים נפתחה מסעדת סופרה בטיילת רוטשילד בתל אביב ותוך זמן קצר הפכה לסיפור הצלחה גיאורגי. העיצוב המרשים של שחר גולדי והמנות המוקפדות של השף איגור ויינברג (ננה בר, הוגו ביסטרו בר, אידלסון 10), כבשו את לב הקהל המקומי והיוו חלק חשוב בהצלחה של המסעדות הגיאורגיות בישראל. ב-2016 לבדה, נפתחו במחוזותינו לא פחות מחמש מסעדות גיאורגיות שונות.

פחות משנה לאחר הפתיחה, הרחיבו קברניטי המקום את הפעילות והקימו את מסעדת סופרה בראשון לציון. כשנה מאוחר יותר, נפתחה האחות השלישית בקבוצה, סופרה על הים, בבת ים. כעת, האחות האמצעית החליטה לשנות כיוון, להיפרד לשלום מהמנות הגיאורגיות ולברוא את עצמה מחדש כמסעדה ים-תיכונית.

מזרח תיכון חדש
את מסעדת סופרה בתל אביב, הקימו יורם סבי ודליה הלפרין, שבמשך כשלושה עשורים הפעילו קייטרינג גיאורגי יוקרתי. על המסעדה בראשון לציון, הפקידו השניים את ארסן פולטוב ובן לוי, שהוא במקרה גם חתנו של סבי. לוי ופוליטוב שחברו לשף הקבוצה, איגור ויינברג, הגישו במשך שנתיים וחצי תפריט ים-תיכוני עם נגיעות גיאורגיות והפיקו אינספור הופעות חיות במסעדה המעוצבת בקפידה.

בחודשים האחרונים עבדו השלושה על תפריט חדש ומרתק, שגם אם תחפשו היטב, לא תמצאו בו ולו מנה גיאורגית אחת: "הפעם החלטנו להתמקד בעיקר במנות ים-תיכוניות", מסביר לוי. "מאז הפתיחה אנחנו מקפידים להפיק מדי ערב הופעה חיה של הרכב אחר ובימים שאין אצלנו הופעה חיה, אנחנו מפיקים מסיבה עם די ג'יי. כיוון שלא פשוט להפיק מדי ערב הופעה גיאורגית, החלטנו שבמקום להתפזר, נשקיע במה שאנחנו הכי טובים בו ונציע תפריט ים-תיכוני שיתכתב עם האווירה וההופעות הים-תיכוניות. האמת שגם במסעדה של הקבוצה שפועלת בבת-ים, החלטנו למשוך חזק יותר לכיוון הים-תיכוני ויתכן שבעתיד נכניס את השינוי גם למסעדה התל אביבית".

פותחים שולחן בסופרה ראשון לציון (צילום: באדיבות המקום) חגיגה כל ערב. פותחים שולחן בסופרה ראשון לציון (צילום: באדיבות המקום)

חטיפי עראיס והום פרייז בחמאה
התפריט שהושק בימים אלה בסופרה שבראשון לציון, עליו חתום ויינברג, כולל מגוון עשיר של מנות חדשות: "הלקוחות הקבועים שלנו ישימו לב שקרוב ל-95% מהמנות שכיכבו בתפריט הישן, לא המשיכו איתנו לתפריט החדש", מרחיב לוי. "למעשה גם את המנות השונות שהופיעו בתפריט הקודם ושבחרנו להשאיר, שיפרנו בצורה משמעותית, הן מבחינת איכות המרכיבים והן מבחינת הנראות. הכוונה היא למשל לפוקאצ'ה, לסלט הירוקים והלחמאג'ון. כל אחת ואחת מהן, עברה מתיחת פנים ושדרוג רציני".  

התפריט החדש של סופרה ראשון לציון נחלק לארבע קטגוריות - פתיחים ומיוחדים, תנור אבן, עיקריות ונשנושים. בין הפתיחים שצדו את עינינו כיכבו חטיפי עראיס (בשר בקר, בצל וצנובר, פלפל חריף, סלסת עגבניות וטחינה) וקרוטוני חלה ושמן זית מעולה (טחינה הר ברכה, סלסה עגבניות, בצל וצ'ילי, שומשום קלוי), במנות תנור האבן התאהבנו בלברק השלם (קרם אבוקדו ולאבנה, סלט עגבניות שרי חריף, לימון כבוש), ולמנה עיקרית נמליץ לכם ללכת על מיקס נקניקיות על הגריל או על חזה עוף בתבליני מגרב (צ'יפס, אריסה וטחינה). גם לנשנש צריך מידי פעם – עופו על ההום פרייז בצ'ילי חריף וחמאה.

כל שעה והשמחה שלה
החידושים קורים פה לאורך כל היום - בימים שלישי עד שישי (כולל) החל מ-12:00 ועד 18:00, כל המנות בתפריט האוכל מוצעות לסועדים ב-20% הנחה. לקראת הערב מפנים אנשי הארוחות העסקיות את מקומם לזוגות שמעוניינים ליהנות מארוחה רומנטית ולמשפחות עם ילדים שלהם הותאם תפריט מיוחד (שניצלונים וצ'יפס, פיצה ילדים ונקניקיות על הגריל עם צ'יפס). והחל מהשעה 22:00 - התאורה מתעמעמת, הווליום עולה והמסעדה השמחה לובשת אווירה של בר.

מדי ערב מתקיימת במקום הופעה חיה (או תקלוט חי) והסועדים מוזמנים להתנתק מהיום יום לטובת ריקודים סוערים. לא אחת, בחסות הווליום הגבוה והצ'ייסרים, אפילו השולחנות של סופרה הופכים למעין רחבות ריקודים מאולתרות: "אנחנו מקפידים להתחיל את החגיגה האמיתית מדי יום בשעה 22:00 ואין לנו שום מושג באיזו שעה החגיגה תסתיים. לעתים כבר בשעה 01:00 הלקוחות שלנו יחליטו שהגיעה השעה לחזור הביתה אבל לעיתים קרובות מאוד, גם בימי חול, החגיגה נמשכת אצלנו עד 04:00 לפנות בוקר", מספר לוי.

ירקות בתנור בסופרה ראשון לציון (צילום: באדיבות המקום) גם עסקיות וגם רומנטיות. ירקות בתנור בסופרה ראשון לציון (צילום: באדיבות המקום)

לחגוג את החיים הטובים בסופרה
לא ברור מי יופיע או יתקלט בערב שבו תבחרו לבקר בסופרה, אך דבר אחד בטוח – הולך להיות שמח. כדי לעקוב אחרי ליין ההופעות של סופרה ולבחור לעצמכם ערב עם הופעה שווה במיוחד, אתם מוזמנים להיכנס ולעקוב בעמוד הפייסבוק של המסעדה.  

לסיום חשוב לדעת שבמסעדה הראשל"צית ניתן להפיק את כל סוגי האירועים, פרטיים ועסקיים כאחד, באווירה שמחה במיוחד - בחלק הפנימי של המסעדה ניתן להפיק אירועים בהיקף של עד 150 סועדים, ועבור אירועים גדולים יותר, ניתן להוסיף את הרחבה החיצונית, ובהיקף של עד 220 מוזמנים.

סופרה - ילדי טהרן 3, סינמה סיטי ראשון לציון, 053-9366287

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
סופרה בראשון לציון
053-9366287

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
אייל שני עושה גלידה, מה, לא נטעם?
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון