נגישות
נגישות

בדרך לים: 5 מסעדות מומלצות סביב הכנרת

מקדש בשרים מעושנים, מסעדת דגים שקיימת כבר יותר מחצי מאה ומסעדה מזרחית שפועלת במבנה בזלת מהמאה ה-17. קבלו את המסעדות שממתינות לכם בביקור הבא שלכם בכנרת

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 23/07/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חציל הנזיר במסעדת הרמיטאז' (צילום: באדיבות המקום) על הטיילת הקסומה של טבריה. חציל הנזיר במסעדת הרמיטאז' (צילום: באדיבות המקום)

בסביבת הכנרת פועלות אינספור מלכודות תיירים שמציעות את אותו תפריט משוכפל וצפוי. יחד עם זאת, עם קצת מאמץ, ניתן לגלות גם פנינים קולינריות של ממש. אז אם הביקור הקרוב שלכם בכנרת לא צפוי לכלול מנגל, סלטים ביתיים ונפנוף סיזיפי ומתיש, יש לנו בשבילכם חמש מסעדות מומלצות בקרבת האגם הלאומי, שישמחו לארח אתכם לסעודת מלכים.

טופ 10 צפון: המסעדות הטובות בצפון לשנת 2018
לכל המסעדות באזור הצפון

על הנהר – קבוצת כנרת

הביסטרו-בר הכפרי שזכה לשם המתבקש, על הנהר - שוכן בחורשת אקליפטוס בכניסה לקבוצת כנרת, סמוך לירדן. הוא נפתח לפני למעלה מעשור ובמהלך השנים שחלפו מאז, הצליח המקום המיוחד לצבור לעצמו קהל מעריצים נאמן, הפוקד אותו באופן קבוע. לאור זאת מומלץ ביותר לזכור להזמין מקומות מראש, כדי לא להתאכזב. המקום נפתח מדי יום עם רדת הערב ומציע מגוון עשיר של יינות, קוקטיילים ובירות וכמובן שגם שפע של מנות אוכל כמו פסטות ופיצות מושקעות, סלטים מקוריים ושפע של מנות בשרים, דגים ופירות ים.

אסור לפספס – סלט תותים ואגוזים (תותים, בזיליקום, בצל סגול, גבינת גורגונזולה, חסות, שרי תמר ואגוזי לוז וקשיו מקורמלים בוויניגרט בלסמי), שיפודי פילה בקר (מוגשים עם ירקות מדורה, פירה כמהין ורוטב שמנת, פלפל וברנדי) ושרימפס בחמאת עגבניות ואורגנו (שום, לימון, אורגנו, עגבניות קונקסה ואורז לבן).
על הנהר - כנרת - קבוצה, 053-9443619
להזמנת שולחן בעל הנהר

בשר ויין במסעדת על הנהר (צילום: באדיבות המקום)                      קולינריה בחורשה. בשר ויין במסעדת על הנהר (צילום: באדיבות המקום)

הרמיטאז' – טבריה

מסעדת הרמיטאז' פועלת במבנה עתיק שהוקם בשלהי המאה ה-17, בטיילת הקסומה של טבריה. אבני הבזלת השחורות, העוטפות את הסועדים במהלך הארוחה, יוצרות אווירה מיוחדת במינה שמעבירה את הסועדים לתקופה אחרת. בתפריט של הרמיטאז' תמצאו מבחר סלטים, כנאפה נהדרת, מנות בשר ומושטים מהכנרת, הנמצאת במרחק נגיעה מהמסעדה.

אסור לפספס – קבב ענתבלי המוגש על רוטב עגבניות, שיפודי פילה עגל, קובה במילוי בשר כבש, סלט ג'רג'יר וקטאייף במילוי גבינה.
הרמיטאז' - טבריה, 053-9385782
להזמנת שולחן בהרמיטאז'

סלט טאבולה במסעדת הרמיטאז' (צילום: באדיבות המקום) מרחק נגיעה מהכנרת. סלט טאבולה במסעדת הרמיטאז' (צילום: באדיבות המקום)

תנורין – צומת מגדל

מסעדת תנורין פועלת במתחם תחנת הדלק סונול שבצומת מגדל, פחות מעשר דקות נסיעה מטבריה. במבט ראשון תנורין מצטיירת כעוד מסעדה מזרחית אך במבט מעמיק יותר מתגלה מסעדה גלילית עם תפריט עשיר ומעניין הכולל בין השאר מושטים בלדי שמגיעים מהכנרת, קבב ענתבלי משובח על מצע של עגבניות צלויות ושישברק גלילי נהדר. המסעדה חביבה ביותר על אלפי הצליינים המגיעים לטבול בירדנית ולכן נאחל לכם שתגיעו למקום רק אחרי שהאוטובוסים העמוסים יעזבו את המקום ויעשו את דרכם לאתר הטבילה.  

אסור לפספס – עראייס קבב (פיתה לבנונית דקה במילוי קבב ביתי), סלט פתוש (ירקות קצוצים, זעתר, סומק, פיתה קלוייה וגבינה ערבית), עלי גפן (במילוי בורגול, עגבניות, נענע ובצל המוגשים עם לבן עיזים), מחמר (עופיון בתנור עם בצל, סומק ושמן זית) ומלבי שמנת עם סירופ קרמל ופירות.
תנורין - מגדל, 053-8096629

מנה במסעדת תנורין צומת מגדל (צילום: באדיבות המקום) בדרך לטבריה עוצרים במגדל. מנה בתנורין (צילום: באדיבות המקום)

מסעדת הדגים – עין גב

מסעדת הדגים של עין גב, השוכנת ממש על שפת הימה, היא בין המסעדות הוותיקות ביותר בישראל. היא החלה את דרכה בשנות ה-40 של המאה הקודמת כשולחן שהגיש כוסות חלב, בננות וכריכים ביתיים, בין היתר לאישים כמו טדי קולק ודוד בן גוריון. אך בשלב מאוד מוקדם עברה המסעדה להתמקד בדגים טריים מהכנרת, המהווים את לב התפריט עד היום. אחרי עשורים רבים שבהם הגישה בעיקר דגים שלמים עם מספר תוספות, התפריט עבר מתיחת פנים והיום ניתן למצוא בו מגוון מנות נוספות כמו שווארמה מושט, מרק ארטישוק ירושלמי ומבחר מנות פסטה איכותיות.

אסור לפספס – חומוס עם פטריות טריות חמות, מושט שלם מטוגן עם צ'יפס, כרובית פריכה (עם רוטב שמנת טחינה ויוגורט עיזים) ופאי אגסים במילוי קרם שקדים (מוגש עם כדור גלידה).
הדגים - עין גב, 053-9444101
להזמנת שולחן בהדגים

מנה במסעדת הדגים עין גב (צילום: באדיבות המקום) דגים טריים וגם שווארמה מושט. מנה במסעדת הדגים עין גב (צילום: באדיבות המקום)

שירת הבשר – קבוצת כנרת

מסעדת שירת הבשר מציעה לסועדים שלה ארבעה סוגי ארוחות בשריות - צמחוני, קרניבור, קניבל וזוגי. המסלולים השונים מציעים מגוון נתחים משובחים כשלמשל המסלול הצמחוני, מורכב בין היתר מנתחי אסאדו כבש, אסאדו בקר וצ'וריסו. בארוחת הקרניבורית תקבלו בנוסף לנתחים גם כתף טלה, אנטריקוט, פילה בקר וחזה אווז. הנתחים של שירת הבשר מגיעים לשולחנות לאחר שבילו כ-14 שעות במעשנה וכמות הבשר מחושבת לפי מספר ההזמנות. לכן הישיבה במסעדה אפשרית בהזמנת מקום מראש בלבד. למעט בימי שישי, שבהם הכניסה לשירת הבשר חופשית החל מ-11:30 ועד שכריכי הבשר המעושן נגמרים.  

אסור לפספס – חלה במילוי בשר טחון, סיידר תפוחים טבעי עם מקל קינמון, קדירת ציידים (צלעות וצוואר עם ירקות שורש) וצלחת טעימות קינוחים בהפתעה.
שירת הבשר - כנרת - קבוצה, 053-4275530
להזמנת שולחן בשירת הבשר

מסעדת שירת הבשר - קבוצת כנרת (צילום: באדיבות המקום) נא להזמין מקום מראש. מסעדת שירת הבשר - קבוצת כנרת (צילום: באדיבות המקום)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי