נגישות
נגישות

נאמוס: חגיגה בסטייל מול הים בהרצליה

אווירה בינלאומית שוקקת חיים, נוף ייחודי מול הים וכדורי גלידה בתוך בצק אורז. מור אריאל, ביקרה בנאמוס, המסעדה היפנית הכי יוקרתית בהרצליה וחזרה חגיגית במיוחד

מסעדות במרכז המסעדות של rest
מור אריאל
תאריך פרסום: 17/07/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ניו סטייל סשימי במסעדת נאמוס הרצליה (צילום: באדיבות המקום) סטייל של אוכל ואווירה. ניו סשימי של נאמוס (צילום: באדיבות המקום)

הביקור שלי השבוע במסעדת נאמוס בהרצליה הוביל אותי לחשוב שצריך לדעת למי להיוולד. או עם מי להתחתן. או למי להתחנף כדי שייקח אותי לדייט רומנטי במרינה הלוהטת של הרצליה. אני אוהבת את האזור הזה כבר שנים. יש בו אווירת חו"ל בלתי פוסקת, תמיד שוקק חיים שם ומלא אקשן. הבריזה הנעימה של יולי אוגוסט (כן, יש כזו - תנסו לטייל במרינה בהרצליה אחרי 20:00 בערב ותיווכחו) מלטפת את הפנים וכולם שזופים ויפים. יש כל מיני מסעדות במרינה, אבל יש רק אחת השוכנת ברציף של בית הנהלת המרינה- הלא היא נאמוס.

הקהל שפוקד אותה הוא בינלאומי, בליל של שפות נשמע באוויר, כמו גם המוני סועדים ישראלים קבועים. באמת שהרגשתי כמו פרק בגיא פינס - יום חול רגיל, 21:00 בערב, ונאמוס הומה מפה לפה בכל כך הרבה יפים ונכונים, כאילו יש כאן השקה של משהו. רק אחרי הארוחה הבנתי, שזה לא רק הלוקיישן המשגע שמוציא את כולם מהבית כך סתם באמצע השבוע. יש כאן את כל החבילה - שירות מתוקתק מן השורה הראשונה, אווירת חו"ל יוקרתית אך לא פלצנית, תפריט מהוקצע שמספק הפתעות קולינריות, וגולת הכותרת: האוכל. הו, האוכל.

יין לבן וסלט מגן עדן
התחלנו בכוס יין לבן שאבלי של יקב ז'אן דורו הצרפתי. כפי שהבטיחו לנו (השירות כאמור היה מופתי וכלל הסברים על כל יין ומנה עד הפרט האחרון) טעמו של השאבלי היה חד ורענן, עם חומציות קיימת אך לא מוגזמת (60 שקלים לכוס).

השאבלי הכין את הקרקע לסלט נאמוס שהגיע מיד אחריו. על פניו - חבילת עלים ירוקים משמימים. אך בפועל מדובר על גן עדן בצלחת עמוקה. מי היה מאמין שטקסט של "נבטי חמניה, ערמוני מים, בצלי שאלוט ברוטב וואסבי, שבבי טמפורה ואפונת וואסבי" יכול להוציא יצירת אמנות קולינרית שכזו. קשה להסביר את טעמו של סלט נאמוס - משהו חריף שדומה לחזרת שמתפצפצת בפה עם טעמי ירוקים עדינים. לא משהו שטעמתי אי פעם. מקרה קלאסי של קנקן שאין צורך להסתכל עליו, אפילו לא על מה שבתוכו - אלא רק לעצום עיניים ולא להאמין שבכלל מדובר ב"סלט". המילה הזו עושה עוול למנה הזאת.

כבד אווז במסעדת נאמוס הרצליה (צילום: באדיבות המקום) מנה מנצחת ומלאה בטעמים. כבד אווז של נאמוס (צילום: באדיבות המקום)

דמפלינג צרוב עם כמהין
ואז הגיע  כבד האווז - צרוב וחם, עם טריאקי, סלק ובוטנים בזוקים מעליו (98 שקלים). קשה להתחרות בכבד אווז. זו מנה שתמיד מנצחת, וגם כאן הביצוע וההגשה היו נהדרים עם מנה מלאת טעמים.

אם כבד אווז משובח כבר לא מפתיע אתכם המנה הבאה תעשה את הטוויסט. דמפלינג שכאלו לא אכלתם - צרובים על הפלאנצה, ממולאים בלוקוס וכמהין (!) ומוגשים עם רוטב סויה שומשום ורוטב ספייסי מיסו (78 שקלים לחמישה יחידות). בהחלט טעים כמו שזה נשמע - טעמי הכמהין והלוקוס הורגשו במלואם (הכמהין יותר כמובן) והבצק היה חלומי.

נאמוס היא מסעדה יפנית ולא חשבתם שנצא מכאן בלי לטעום רול של סושי. או שניים. הראשון היה רול של לוקוס וספייסי כמהין - נכון, המילוי דומה לזה של הדמפלינג והוא מושלם. הרול השני היה סלמון מיסו רול - סלמון, מלפפון, אבוקדו, עטוף בסלמון, ספייסי מיסו ושבבי אפונת ווסאבי (זוכרים אותה מהסלט?)- בהחלט שני רולים מהסרטים שהעיפו אותנו באוויר.

לחגוג על כל ביס
כמעט ויתרתי על הקינוח, אבל המלצרית נשבעה שאת הגלידה שהם מכינים כאן במקום חייבים לטעום. עד כה היא לא פספסה באף מנה אז נאלצנו להקריב את עצמנו. וזו הייתה הקרבה לגמרי שווה בכל ביס - הקינוח ששמו מוצ'י אייס קרים הורכב משלושה חצאים של כדורי גלידה בטעמי שומשום שחור, קוקוס ומאצ'ה, שהונחו בתוך בצק אורז (58 שקלים). כל סיב היה קריספי ומושי כאחד, הגלידה עצמה איכותית ומורגש שעשויה כאן במקום, והשילוב שלה עם בצק האורז הביא אותי לבצע בה חיסול כללי וממוקד. באמת שלא הצלחתי לעזוב את הכפית עד שתחתית הצלחת שוב התגלתה.

קלמארי במסעדת נאמוס הרצליה (צילום: באדיבות המקום) חומרי גלם מן השורה הראשונה. קלמארי של נאמוס (צילום: באדיבות המקום)

אז לא זול כאן, אבל שווה כל אגורה. הכל יש כאן, השיק, הסטייל, המיקום, האווירה, ובעיקר גולת הכותרת - האוכל של נאמוס. שילוב של מנות ייחודיות ומקוריות עם חומרי גלם מן השורה הראשונה ושירות מוקפד, כל אלו ממצבים אותה כאחת המסעדות השוות באזור.

נאמוס - NAMMOS - הצדף 1, מרינה הרצליה, 053-9426820

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברוינתא: לחגוג אירוע קצת אחרת
ליגת האלופות במועדון הקריוקי PLUG IN בכפר סבא
אוכל מהיר לכל כיס – מאוכל רחוב ועד ביסטרו צרפתי
מסעדות רומנטיות – מביסטרו בגדרה ועד למרתף יין בזכרון
הכל מהכל - מסעדות שוות לכל מצב רוח
מדרום לצפון - מסעדות לכל המשפחה לשבת הקרובה
 מסעדות איטלקיות שתמיד כיף לחזור אליהן
אוכל משובח ואירוח בוטיק במסעדות לאירועים שבמרכז
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא