נגישות
נגישות

קפה יפו: חוויה תרבותית וקולינרית בכרטיס אחד

בלב שוק הפשפשים מחכה לכם עסקת חבילה גדושה בהפתעות - ערב ארוך שמתחיל בסיורי גרפיטי, וממשיך למסע קולינרי עם הופעות חיות ואווירה של חגיגה מלווה באוכל טוב. יצאנו לבדוק את סוד הקסם של קפה יפו הוותיק

מסעדות במרכז המסעדות של rest
מור אריאל
תאריך פרסום: 14/04/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ארוחה במסעדת קפה יפו (צלם: דרור ורשבסקי) המיטב שלא נגמר. ארוחת דגים ופסטות במסעדת קפה יפו (צלם: דרור ורשבסקי)

את מסעדת קפה יפו הידועה בשוק הפשפשים אין צורך להציג. מסעדת הדגים האיטלקית של מתחם השוק משרתת בנאמנות קהל לקוחות ותיק מעל לעשור, ומביאה לאזור שילוב של קולינריה כשרה והרבה כבוד לתרבות המקומית.

נושא הכשרות בקפה יפו התחיל מסיבה שונה לגמרי ממה שנהוג לחשוב. ניר הבעלים פשוט רצה חיי משפחה תקינים ושלווים, מה שאמר מבחינתו שעבודה בשבת היא מחוץ לתחום. לא רבים שורדים בעסק כשר באקלים הקולינרי הקשה שלנו, אבל בקפה יפו הוכיחו שגם מקום כשר בשוק הצבעוני יכול להיות איכותי ופופולארי, ולהוות מוקד עליה לרגל לכל סוגי הקהלים.

חגיגה לכל מטרה
חלק לא מבוטל מההצלחה היא ללא ספק החוויה המקיפה שלא מסתפקת רק באוכל משובח אלא מייצרת ערך מוסף של אווירה ובילוי - כמעט בכל יום תמצאו כאן חגיגה אחרת של ערבי מוזיקה והופעות חיות, ופעם בחודש יש כאן טברנה יוונית עם שמעון פרנס - מומלץ בחום להזמין מקום מראש לערבים הללו.

גולת הכותרת של קפה יפו הם האירועים - המקום מארח את כל סוגי האירועים, החל מקבוצה של עשרה אנשים ועד 120 (בחלל הפנימי) או אפילו 160 (בשיתוף עם החלק החיצוני). ישנו חדר פרטי שיכול להכיל עד 40 איש, ואחד אחר שיכול להכיל עד 80 איש. תמצאו כאן חגיגות בר-מצווה, חינות, בריתות, ערבי גיבוש, ימי הולדת, מסיבות סיום לצוותי חינוך, לבנקים, למשרד הביטחון ועוד. באירועים מוצע תפריט שרינג, מעין ארוחת טעימות שבה יוגשו לפי הסדר כל המנות שיסוכמו - הכול בהתאמה לתקציב ולרצונות החוגגים. טווח המחירים משתנה גם הוא ונע בין 100-200 שקלים למנה, תלוי עד כמה תרצו להתפרע.

חלל מסעדת קפה יפו (צילום: באדיבות המקום) לחיי ערב ארוך וגדוש חוויות. מסעדת קפה יפו (צילום: באדיבות המקום)

המנה הראשונה - סיור בשכונה
רבים כבר גילו את סוד הקסם של המסעדה הים תיכונית הזו, שמלבד תעודת הכשרות מספקת חוויה קולינרית ותרבותית כאחד. מי שירצה לתבל את הערב שלו בקצת קולטורה, יוכל להתעניין באחד הסיורים המפורסמים שמציעים בקפה יפו, כחלק מהדיל של תרבות וארוחה. תוכלו לבחור מבין 25 מדריכים מקצועיים העובדים בשיתוף פעולה עם המסעדה, ויעבירו לכם סיור לבחירתכם, בין אם סיור גרפיטי, סיור סאגווי או סיור מתובל בסטנד אפ - הכל הולך. בסוף הסיור תחכה לכם ארוחת מלכים במקום - והנה לכם ערב מהאגדות.

ועדיין לא דיברנו על גולת הכותרת - האוכל. מנות הדגים כאן מפורסמות והולכות עם המסעדה לאורך כל השנים בווריאציות שונות. המסעדה מקבלת אספקה יומיומית של דגה טרייה, והשפית שהיא גם שותפה ובעלים - רוני ריבלין (בוגרת המטבח של מסה), מפליאה ללהטט כאן מנות חדשות ומוצלחות. בצק הפיצה הדק שמכינה רוני הוא שם דבר ביפו וסביבתה, כמו גם הפסטות השונות, הסביצ'ה והדגים.

קינוח במסעדת קפה יפו (צלם: דרור ורשבסקי) לסיים עם טעם מתוק בפה ובלב. קינוח בקפה יפו (צלם: דרור ורשבסקי)

תבלו ותסעדו
לסיכום, האווירה בקפה יפו מחשמלת. הלקוחות הקבועים שלא מוותרים על ערבי הטברנה מספרים כי אין שני למקום הזה, כמו גם התיירים שממלאים אותו בבליל של שפות ונותנים לו ניחוח של חו"ל בלב השוק. החוויה התרבותית שמספק המקום, שמשלבת בתוכה ארוחה משובחת עם בילוי קצת אחר, נותנת למקום ערך מוסף ייחודי ששם אותו בקדמת המפה של האזור כולו. תבלו.

קפה יפו - עולי ציון 11, יפו, תל אביב, 053-9439631

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
קפה יפו   בתל אביב
053-9439631

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברוינתא: לחגוג אירוע קצת אחרת
ליגת האלופות במועדון הקריוקי PLUG IN בכפר סבא
אוכל מהיר לכל כיס – מאוכל רחוב ועד ביסטרו צרפתי
מסעדות רומנטיות – מביסטרו בגדרה ועד למרתף יין בזכרון
הכל מהכל - מסעדות שוות לכל מצב רוח
מדרום לצפון - מסעדות לכל המשפחה לשבת הקרובה
 מסעדות איטלקיות שתמיד כיף לחזור אליהן
אוכל משובח ואירוח בוטיק במסעדות לאירועים שבמרכז
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא