נגישות
נגישות

אחלה מציגה: חגיגה של מסעדה בחיפה

רוצים לערוך אירוע עם שפע של טעמים ולארח מכל הלב? מסעדת אחלה מזמינה אתכם לחגוג יחד את האירוע הבא שלכם עם מגוון בשרים איכותיים, סלטים טריים שכולם יאהבו ויין ללא הגבלה

מסעדות בצפון המסעדות של rest
מור אריאל
תאריך פרסום: 19/03/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדת אחלה חיפה (צילום: באדיבות המקום) מוכנים לחגיגה. מסעדת אחלה חיפה (צילום: באדיבות המקום)

מי מאתנו לא מתגעגע לפעמים למסעדות של פעם, כאלה שאין בתפריטים שלהן שמות של מנות מפוצצות, ושלא מגישות צלחות ענקיות עם אוכל קטן. מי שחשקה נפשו במסעדה ים תיכונית ראויה, כזאת שהאירוח בה הוא מהלב וגודל השולחן אינו מספיק כדי להכיל את כמות הסלטים העצומה (18 במספר, אם אתם מתעקשים להיות מדויקים), כדאי שיכיר את מסעדת אחלה בחיפה - עם ניחוח אירוח נוסטלגי של פעם, אהל עם טעם של היום. אל מול הטרנד של אירועים מפונפנים עם מנות גורמה קטנות, מסעדת השיפודים הוותיקה בחיפה מבטיחה שמי שמגיע לאירוע החלומות שלכם - ייצא שבע ומאושר.

במסעדת אחלה הכשרה ניתן לערוך אירועים של עד 80 אנשים, בקומה נפרדת הכוללת מקרן ומסך לכל צרכי החוגגים. ואם דווקא באירוע קטן חשקה נפשכם, קיים גם חדר הפרטי המכיל עד 20 אנשים.

תפריט ישר מהתנור
הטאבון הענק שבמסעדה מפיק מתוכו לאפות רותחות שמוצאות את מקומן היישר למרכזי השולחנות באירוע שלכם. מיד אחרי הלאפות הטריות שאי אפשר להפסיק לזלול, יגיעו בשיירה 18 הסלטים שמייצגים מגוון של עדות - תמצאו שם את הטאבולה הלבנוני, את המטבוחה המרוקאית, סלט מיונז רוסי ועוד מגוון רחב של סלטים. הכול כמובן נקצץ ומתובל באותו יום, טרי טרי.

מנה במסעדת אחלה חיפה (צילום: באדיבות המקום) איכות ללא הגבלה. מנה במסעדת אחלה חיפה (צילום: באדיבות המקום)

לאחר כל אלו יעלה ויבוא זה שלשמו התכנסנו - הבשר. באירוע יככבו 12 סוגי בשר - כולם מטופלים כאן ביד אמן ומוגשים ללא הגבלה, עד שהאורחים שלכם יגידו "די". גם היין והבירה יזרמו ללא שום הגבלה, ויימזגו בשפע לצד כל שיפוד ושיפוד. חוץ מהשיפודים העסיסיים, בתפריט יש גם מקום של כבוד לסטייק האנטריקוט המיושן במקום במשך שבועות, ואפילו מנת דגל מפורסמת של טורנדו רוסיני שאהוב כאן במיוחד - מדליוני פילה בקר בדואט עם כבד אווז.

למסעדת אחלה יש קצבייה משלה, ובכל הבשרים היא מטפלת בעצמה מא' ועד ת'. הבשר מקבל כאן טיפול מסור מרגע הגעתו ועד הגשתו בצלחת. ניתן גם לקנות כאן בשרים ולהכין אותם בעצמכם על המנגל, אבל כדאי ומומלץ לבקש מהצוות של אחלה שישים על האש בשבילכם כמה שיפודים וסטייק עסיסי, אחרי שצלחתם את שלב הסלטים והלאפה בלי להתפוצץ.

קינוח שוקולד במסעדת אחלה חיפה (צילום: באדיבות המקום) לסיים עם מתוק בפה. קינוח שוקולד במסעדת אחלה חיפה (צילום: באדיבות המקום)

בית אמא בחיפה
למי שמתעקש לוותר על השיפודים ולאכול אוכל מבושל, יש באחלה גם תבשילים כמו מפרום, מוסקה ופלפל ממולא - כולם כמו בושלו הרגע על הכיריים בבית אמא. יש גם קינוחי פרווה מעולים שיוגשו בשפע למרכז השולחן, אבל נראה אתכם מצליחים להגיע אליהם אחרי כמויות השר והאלכוהול המשמח.

אחלה לסיכום, היא מסוג המקומות הבטוחים הללו שיודעים מה נפשו של האדם הרעב צריכה מבלי לעייף עם מניירות מיותרות - השפע הלבבי, הבשר האיכותי, הלאפות הלוהטות והאלכוהול שנמזג כאן ביד רחבה - יבטיחו לכם אירוע עשיר שכל סועד יצא ממנו מאושר. לכו לבקר.

אחלה - שד' ההסתדרות 157, חיפה, 053-9377271

 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברוינתא: לחגוג אירוע קצת אחרת
ליגת האלופות במועדון הקריוקי PLUG IN בכפר סבא
אוכל מהיר לכל כיס – מאוכל רחוב ועד ביסטרו צרפתי
מסעדות רומנטיות – מביסטרו בגדרה ועד למרתף יין בזכרון
הכל מהכל - מסעדות שוות לכל מצב רוח
מדרום לצפון - מסעדות לכל המשפחה לשבת הקרובה
 מסעדות איטלקיות שתמיד כיף לחזור אליהן
אוכל משובח ואירוח בוטיק במסעדות לאירועים שבמרכז
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי