נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בשר באנגוס נס ציונה (צילום: מירי משה) אירועים מותאמים אישית. בשר באנגוס נס ציונה (צילום: מירי משה)

כבר יותר מעשור שאולם האירועים אנגוס פועל בפארק המדע של נס ציונה (פארק המדע קריית וייצמן) ומארח אירועים עסקיים ופרטיים מכל הסוגים. סוד ההצלחה של אנגוס, טמון בין היתר במנות היצירתיות והמוקפדות של השף לירון יניב, בציוד המולטימדיה היוקרתי הפועל במקום ומובן שגם במסירות וביחס האישי של צוות ההפקה, המלווה כל לקוח יד ביד בדרך המלך החל משלב ההתקשרות הראשונית ועד לסיום האירוע הבלתי נשכח. כשכל זה מוצע במחירים שווים לכל נפש, לא קשה להבין מדוע מדובר במקום כל כך מבוקש.

אנגוס אירועים – לכל הפרטים
12 מסעדות בשר מומלצות ברחבי הארץ

"אין שמחה אלא בבשר ויין"
אחד החסרונות הברורים של חלק ניכר מאולמות האירועים הפועלים במחוזותינו, בא לידי ביטוי בעובדה שבסופו של יום מוגש בהם "אוכל של אולמות אירועים". באנגוס לעומת זאת, מכוונים הרבה יותר גבוה ולמרבה השמחה, גם מצליחים לקלוע בול, בכל אירוע מחדש. רק כדי לסבר את האוזן נציין כי במקום מציעים ארבעה תפריטים שונים, בהם מככבות מנות כמו מניפת חזה אווז (במשרה של מייפל ושום), סטייק angus (סטייק אנטריקוט מיושן מבשר אנגוס צלוי בגריל פחמים המשוח בשומן אווז, פלפל שחור גרוס ומלח ים אטלנטי) ונתחי אסאדו (במשרה ויסקי ג'ק דניאלס ופולי קפה ארומטיים). בנוסף מתגאים באנגוס בנתחים המעושנים שעוברים עישון ביתי במקום כשבין היתר מדובר בסטייק אסאדו שפשוט נמס בפה ובפלטת הבשרים המעושנים שמגיעה בליווי מבחר ירקות צלויים, רוטב צ'ימיצ'ורי ואיולי חרדל. יש לכם אורחים טבעונים או צמחונים? אין שום בעיה כי באנגוס ידאגו גם להם: בין היתר ניתן להזמין באנגוס קריספי ניוקי מוקפץ שמגיע בליווי ירקות ועשבי תיבול וכן פלפל במילוי אורז וירקות שורש קצוצים. כל זה מבלי להזכיר את מגוון הראשונות והסלטים ובכלל זה מנות כמו שמפיניון קריספי (פטריות שמפיניון בציפוי פנקו המעוטרות בשומשום שחור ולבן ברוטב איולי פסטו), חציל וייטנאמי (קוביות חציל, פלפל קלוי, נבטים, שקדים פרוסים ועשבי תיבול ברוטב אסייאתי מתקתק) וסגול עוקצני (רצועות סלק טרי, נבטים ורוקט ברוטב חמוץ מתוק ושברי בוטנים מסוכרים).

אירועים באנגוס נס ציונה (צילום: מירי משה) אוכל שמכוון גבוה. אירועים באנגוס נס ציונה (צילום: מירי משה)

כל לקוח והאירוע שלו
במהלך השנים צברו באנגוס ניסיון רב בהפקת אירועים מכל הסוגים: החל מבריתות וחגיגות בר או בת מצווה וכלה בהשקות מוצר וכנסים עסקיים שונים. הודות לכך נכון להיום כל אירוע ואירוע מותאם לצורכי החוגגים באופן אישי, בדיוק כמו שחייט עלית תופר חליפה בהתאם למידות הלקוח. כך לדוגמה מעבר למערכת הסאונד החדישה, למקרנים המשוכללים ולמערכת התאורה המתקדמת, מציעים באנגוס מעטפת שלמה לאירועים עסקיים: בין השאר ניתן להזמין במקום ברושורים, רולאפים, כרזות ולמעשה כל דבר אחר שנחוץ לצורך מיתוג האירוע.

בנוסף תמצאו באנגוס במה עליה ניתן להעלות מגוון מופעים במהלך האירוע כמו הופעות סטנדאפ, תיאטרון אימפרוביזציה ועוד. ההתאמה האישית מתבטאת בנוסף גם בכך שישנה אפשרות לבחור במערכות ריהוט שונות ולעצב את המקום בהתאם לרוח האירוע. בין השאר ניתן לארח את המוזמנים סביב שולחנות אבירים שמתאימים ל-40-30 סועדים, לחילופין ניתן להפיק אירועי מינגלינג בעמידה סביב שולחנות בר וכן ניתן לפזר בחלל של אנגוס שולחנות בגדלים שונים בהתאם לצורך. זה המקום לציין שבחודשי החורף ניתן להפיק במקום אירועים בהיקף של 100-30 מוזמנים ובמהלך הקיץ מפיקים באנגוס גם אירועים בהיקף של עד 200 אורחים.

קינוחים באירועים של אנגוס נס ציונה (צילום: מירי משה) לא מתפשרים גם על הקינוחים. אנגוס נס ציונה (צילום: מירי משה)

יוקרתי אך ביתי
בשנה האחרונה אנגוס עבר מתיחת פנים של ממש והתחדש בריהוט מודרני ועדכני. יחד עם זאת, הצליחו קברניטי המקום לשמור על אותו צביון ביתי וחמים שאפיין אותו כבר מיומו הראשון. אז אם אתם מחפשים מקום להפקת האירוע הבא שנמצא כבר מעבר לפינה, שיגרום לאורחים שלכם להתרשם ויבטיח שלמחרת תקבלו הרבה מאוד טלפונים ומחמאות, זה הזמן ליצור קשר המקום ולהתחיל לתכנן את האירוע המושלם.

אנגוס אירועים - ספיר פנחס 7, פארק המדע נס ציונה, 053-9442760

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי