נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
שיעור קצר בפורטוגזית, השפה המדוברת בברזיל: קאזה = בשר, דו = בשר, ברזיל = בשר. אם נחבר את שלושת המילים הנ"ל למשפט אחד נקבל ש"קאזה דו ברזיל" משמעו בשר בשר ובשר, או במילים אחרות- הרבה בשר!

יש בארץ כמה וכמה מסעדות בשרים הפועלות בסגנון אכול כפי יכולתך. חלק מהן יודעות לטפל בבשר שלהן בצורה מקצועית, חלק מהן גם נותנות לבשר יחס דרום אמריקאי (נא לקרוא במבטא- דרון אנריקאי), אך מכולן רק אחת נמצאת בדרום, סליחה- בדרון הארץ- באילת.
"אילת?" שאל אותי אבא שלי, "עד אילת בשביל סטייק?" כן, עד אילת. נכון, זה קצת רחוק, אבל כנראה שמשהו באוויר הדרומי הזה עושה טוב לבשר. אבא השתכנע וירדנו לאילת לרדת על איזה סטייק טוב.

בכניסתכם לקאזה אתם נכנסים לעולם דרון אנריקאי אמיתי. ריח שיפודי הבשרים המותקנים על הגריל מתערבב עם העיצוב המיוחד של המקום- בכל פינה יש פריט מגניב אחר שמזכיר בשר או את ברזיל, או שילוב של שניהם.
לפני הגריל האימתני עומד לו עם צמה לבנה ארוכה שף המסעדה אומברטו טוקוס וכל כמה דקות פוצח במזמור שנון, משהו מצחיק ומשהו על בשר, וכל זה במבטא המוכר והמתגלגל.

השיטה בקאזה מאוד פשוטה- כל שולחן מקבל רמזור. כל עוד הרמזור מראה ירוק הבשר ממשיך להגיע. וממשיך, וממשיך וממשיך... אם שבעתם, או שאתם סתם רוצים לנוח או אולי אתם צריכים קצת זמן להשתלט על ערימת הבשר שהצטברה לכם על הצלחת? שימו אדום ברמזור והבשר יחכה לכם על האש, מתחמם עד שתקראו לו לשוב.

בגלל שאני חייב, אני אספר לכם על המנות הראשונות. לא שהן לא היו טובות, להפך- הן היו מצוינות, אבל בינינו- מי בא לקאזה דו ברזיל כדי להיסתם מתפו"א אפוי, אורז, לחם ברזילאי, סלט או צ'ילי קון קרנה מעולה? אפשר לנשנש, אבל רק אם אתם מבטיחים לא להיסתם.
Now- lets get down to business. במשך שעתיים תמימות של בליסה בלתי פוסקת הגיעו לשולחננו הפריטים הבאים: צ'וריסו, סטייק אנטרקוט מעולה, קציצות בקר ברזילאיות, כבד בקר משובח, לבבות, סינטה מצוינת בשום, מולארד וממחלקת העופות פרגיות רכות וכנפיים.

את כל אלה, יחד עם המנות הראשונות וקינוח, תוכלו לאכול תמורת 74 ₪. יש גם עסקיות זולות יותר, בהן מבחר שונה של בשרים, או עופות בלבד.

ולסיום מתאים כאן אחד הציטוטים האהובים עלי: "החיה האהובה עליי היא סטייק" (פראן ליבוביץ'). בתאבון ובהצלחה...

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
סילבסטר כשר
Whitehall - מקצועני הבשר
גן עדן בדיאבלו
NG. גבר. אישה. בשר
הו ברצלונה ברצלונה
כל האמצעים כשרים
שירת הטורטייה
רמת החי"ל 90210
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר