נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 נעים להכיר

מסעדת אוונגרד תמיד הייתה מעין ארץ פלאות בעיניי. כילד שגדל על סרטים אמריקאים עתירי דיינרים ואוכל על טהרת הטקס-מקס, אוונגרד תמיד היוותה מקום שבו החלומות הופכים למציאות, ובו המבורגר מצוין הופך לאושר צרוף. נצרף לזה את העובדה שחורף עושה לי תאבון ומיד נבין איך באחד מימי הסגריר של החורף אספתי את י', שלא לומר לקחתי, שלא לומר חטפתי, לאוונגרד הממוקמת ברמת החייל.  

הכל מתחיל באווירה

כבר מהכניסה היה ברור שזהו מקום משכנו של האושר, לפחות שלי. באוונגרד יש אווירת דיינר מצוינת שעדיין לא ראיתי במקומות אחרים בארץ.  בות'ים (תאי ישיבה) ספוני עור, בר ענק ותאורה אפלולית.  מעל השולחן שלי ושל י' החטוף הבהב שלט ניאון אדום שאיית OPEN. אמריקנה במיטבה

כוכבת הערב 

מייד כשהתיישבנו הגיע לשולחננו גביע פופקורן כייפי. י' ואנוכי מייד מילאנו פינו פופקורן פריך מה שקצת הקשה על השיחה עם סו, המלצרית המקסימה.  סו, מקסימה ולבבית, ניסתה לאפשר לי לבלוע ולנשום ולכן פנתה ל-י'.  מאחר ו-י' גם הוא אדם מקסים ולבבי הם פתחו בשיחה על נפלאות דרום אמריקה.  אני בעיקר התרשמתי מהלבביות ומהמקצועיות שסו הפגינה.

מה נאכל?

לראשונות הזמנו את מנת הפטריות המעופפות (58 ₪) גבעה קטנה של פטריות יער ושמפיניון שכוסו בבלילת בירה זהובה ופריכה. לצידן הוגש רוטב מיונז פיקנטי שהפך את כל העניין למשמח מאד.  מנה נהדרת נוספת הייתה מנת הדיפ-סליפ ( 52 ₪). לשולחן הגיעה קערה קטנה שהתבררה כטורטייה פריכה שמולאה בכל טוב, להלן צ'ילי, שכלל שעועית, בשר בקר טחון, בייקון וכמובן צ'ילי חריף שהקפיץ את המנה, מעל לכל זה נחו תלתלי צ'דר שנמסו מהחום, או מאימת הפיקנטיות. לצד המנה הוגשו משולשי טורטייה בתוספת שמנת חמוצה וגוואקמלי עשיר ומרענן.  כדי לצנן את האווירה המתלהטת הזמנו גם שני חצאי ליטר של בירות איכותיות.  הוא לף בלונד (28 ₪) ואני הוגארדן (27 ₪). אין לי מושג איך מודדים באוונגרד חצי ליטר אבל אנחנו קיבלנו שתי אמבטיות קטנות מלאות בירה צוננת. י' הסתכל עליי במבט מודאג, כאומר, איך נשתלט על כל זה?,  בתגובה הוצאתי אני את השנורקל וצללתי פנימה. לעיקריות הזמנתי אני את ההמבורגר וי' הזמין את ה-WWW.  נתח בשר אנטריקוט עסיסי (115 ₪) במשקל 300 גרם, שהגיע צלוי על מחבת רוחשת ברוטב פלפל שרק הדגיש את טעמי הבשר. י' נהנה מכל ביס וגם אני מהמעט שיצא לי לדגום, לאור הטריטוריאליות של י'.  מאחר ואני איש של מתוקים (ומלוחים וחמוצים.) ומאחר באווירת דיינר עסקינן די ברור מה הזמנו לקינוח. אמריקן פאי (44 ₪).  במחבת קטנה הוא הגיע, פאי תפוחים קטן ושלם, לוהט ומהביל ומעליו כדור גלידת וניל. החום שעלה מהמחבת ומהפאי ריכך את הגלידה וטיפות שניגרו ממנה לתחתית המחבת הלוהטת החלו לתסוס. היה מרהיב ומעולה בו זמנית.

המנה המנצחת

לאורך הערב הותקפנו י' ואנוכי, במנות מצוינות ואכן היה קשה לבחור במנה מנצחת. אך לבסוף, עם קולות הימאים נבחרה מנת ההמבורגר הישראלי (51 ₪) כמנה המנצחת. אוונגרד ידועה בטיב ההמבורגרים שלה, אבל אותי, אדם סקפטי שכמוני, לימדו שציפיות יש רק בכריות.  אז זהו, שגם באוונגרד. ההמבורגר היה שילוב נהדר של בקר וכבש, עשוי לבקשתי במידת מדיום, הוגש בלחמנייה נהדרת שספגה את כל המיצים שניגרו מהקציצה המהבילה. חסה, עגבנייה, בצל וחמוצים. אני ביקשתי תוספת של גוואקמולי מופלא ובייקון פריך.  היה מושלם, מה עוד בנאדם צריך?

חשבון בבקשה:

הוגארדן- 27 ₪

לף בלונד- 28 ₪

סלסלת פטריות מעופפות- 58 ₪

דיפ-סליפ- מנת צ'ילי 52 ₪

WWW- מנת אנטריקוט- 115 ₪

המבורגר ישראלי- 51 ₪

אמריקן פאי- 44 ₪

סה"כ-  375 ₪

*כתבה פירסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
בשם החירות, השוויון והאחווה
דגים בפסגה
להכבש לצמיתות
הריעו לצ'ורסקו
בחוף של פפה
הבשר של אלברט
גורמה בגלבוע
ויוה אספניה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר