נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בימים לא קלים שעוברים על אזור הצפון, באתי עם בשורות טובות מהקצה השני של המדינה- אילת. לכל הנופשים, לכל הצפוניים שיורדים דרומה להתרחק קצת מהבלגאן, ובעיקר לכל אוהבי הבשר - מסעדת קאזה דו ברזיל באילת משתדרגת.

לא מדובר על עוד שדרוג בסגנון מתיחת פנים בלי שום תוכן, אלא על שדרוג התפריט, ופרטים מיד. רק לפני שנגיע לעיקר (וכפי שתראו- בקאזה אין ביניים- יש רק עיקר) נספר קצת על המקום. מסעדה דרום אמריקאית עם עיצוב מלא עץ, אפוף בריחות בשר מהגריל הענק הפתוח לעיני כל, אותו מתפעל בעל הצמה הלבנה הידוע, בין שאגת משנה בשרית אחת לשנייה, השף אומברטו. אין הרבה מסביב, כי העיקר כאן הוא הבשר.

הארוחה נפתחת עם מגוון של מנות ראשונות- לחם ברזילאי ממולא בשר טחון עם רוטב צ'ימיצ'ורי, זיתים מיובשים עם ממרח חריף, אורז, צ'ילי קון קרנה, סלט ירוק ותפוחי אדמה בעשבי תיבול. אני מניח שבקאזה לא נעלבים כשצלחות המנות פתיחה חוזרות למטבח כמעט מלאות. הם ודאי יודעים מה שיודע כל מי שפקד כבר מסעדת אכול כפי יכולתך של בשר- אל תבזבז מקום על שום דבר שהוא לא בשר, כי תתחרט על כך כשיגיע האנטריקוט.

אבל הפעם קמו והתחכמו עלינו בקאזה. אנחנו חשבנו שהערמנו עליהם כשלא אכלנו יותר מדי מהראשונות, והם באו והגדילו את מספר מנות הבשר שקיבלנו ל-11 מנות! והנה הן לפניכם: פרגיות במרינדת סויה, דבש ויין לבן- רך ועסיסי; כבד בקר ברוטב פרובנסל- טעם כבד חזק ושונה מכבד העוף הרגיל; חזה מולארד; אנטריקוט, שבעיני היה ונשאר המנה המובילה (ולכן גם זוכה לפתוח את הארוחה ולסגור אותה); כנפי עוף בברביקיו- תמיד כיף לנשנש (וגם לא מרגישים שזה ממלא); בוליניו שהן קציצות בשר ברזילאיות; נקניקיות צ'וריסו- עסיסיות ומלאות בטעמים חזקים נהדרים; לבבות במרינדת יין אדום; פיקניה (שוק עגל אחורית) שמתחרה בכבוד רב עם הסטייקים; מאמיה (ירך עגל אחורית) שלא סתם נקראת בפי המקום מלכת הבשר; וסינטה בשום.

אתם יכולים לבדוק אותי- מצוינות כאן 11 מנות. תאמינו לי, לא קל לממש את זכות האכול כפי יכולתך ששילמתם עליה (118 ₪) עם כזה מגוון. ומי שזה לא מספיק לו, יכול לתגבר את הארוחה עם כבד אווז, שוק טלה, פילה בקר וצלעות כבש.

ברור לי, וגם למסעדה, שארוחה כזו עשירה מאוד, ולכן הם בנו עסקיות בסיסיות יותר כגון 5 מנות הפתיחה עם שישה סוגי בשר (כנפיים, לבבות, צ'וריסו, פרגית, בוליניו וכבד) ב- 69 ₪, או 84 ₪ לתוספת של אנטריקוט וסינטה. וטיפ קטן- באתר המסעדה תוכלו לקבל קופון לקיפיריניה חינם. מה עוד צריך?

אין לי ספק ששבעתם רק מלקרוא על כל הבשר הזה. אז מזל שהדרך לאילת ארוכה, ועד שתגיעו כבר תהיו שוב רעבים ובטוח שתרצו לשבוע מהדבר האמיתי- הבשר האמיתי. אז לפני הים, לפני הבריכה והמלון, לכו לאכול צהריים בקאזה דו ברזיל.

*הכותב היה אורח המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
סילבסטר כשר
Whitehall - מקצועני הבשר
גן עדן בדיאבלו
NG. גבר. אישה. בשר
הו ברצלונה ברצלונה
כל האמצעים כשרים
שירת הטורטייה
רמת החי"ל 90210
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר