נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

"לא לאכול בשר זו החלטה, לאכול בשר - זה אינסטינקט" (דניס לירי). כאחד שאוהב ללכת אחרי האינסטינקטים שלו, מסעדת 'אנגוס' נראתה כברירה טבעית יותר משלמה בר. המסעדה פועלת מזה כשנה וחצי בלב פארק המדע המטופח בנס ציונה ומתמחה, איך לא, בבשר.

מוכנים ורעבים הגענו אחי הקטן ואני לאנגוס. עבדכם הנאמן אחרי נסיעה ארוכה מבאר שבע ואילו הקנגורו לאחר אימון אתלטיקה מפרך. חיש מהר הוּשבנו וישר התפעלנו מהאווירה ששררה במקום. המסעדה עצמה מעוצבת בסגנון מאוד חם ומוקפד בהשראה ספרדית, רוב הפריטים יוצרו בעבודת יד מחומרים טבעיים ובהזמנה מיוחדת, כאשר החלוקה בין אזור השולחנות העיקרי עם רצפת האבן לבין הדק המוגבה עם רצפת הפרקט יוצרת הרמוניה נעימה לעין. כדי לא לקפח גם את חוש השמיעה התנגנו להם ברקע שירים רגועים מעשורים קודמים.

כפי שצוין קודם, אנגוס מתמחים בבשר, ושלהם מיובא במיוחד מדרום אמריקה. לאחרונה גם הוכנס לרוטציה תפריט דגים טרי המשתנה על בסיס יומי. עם זאת, מכיוון שסוגיית הדגה הלא מבוקרת חשובה מאוד לקנגורו ולי, החלטנו להישאר בגזרת היבשה. למנה ראשונה הזמנו סין סינטה (42 ₪), רצועות סינטה מוקפצות בשמן זית, בצלצלי פנינה, פטריות שמפינוין, בצל ירוק ושקדים ברוטב סויה סילאן, וצ'יקן מסאלה (38 ₪) - נתחי עוף מוקפצים בשמן זית, שום, זיתים שחורים ועשבי תיבול בסגנון הודי על מצע נאצ'וס קריספי.

בעודנו ממתינים למנות הונחו על שולחננו לחמים טריים, שנאפים במקום, בליווי מטבלי צ'ימיצ'ורי (מאוד מוצלח), סלסה עגבניות (מצוינת) וצ'ילי איולי (מיונז משודרג). רצועות הסינטה היו טעימות מאוד, מנה פשוטה ואיכותית ששמה את הבשר במרכזה. הגשתה של הצ'יקן מסאלה היתה יפה ומושקעת - הבשר נח לו בקונכיית נאצ'ו פריכה - והעוף עסיסי. למנה עיקרית הזמנתי את מנת הדגל של אנגוס, הלוא היא סטייק אנגוס אימתני (141 ₪, 600 גרם עם עצם) בליווי סלט עלים ירוקים, שרי ובצל, בעוד הקנגורו בחר במדליוני הפילה (118 ₪) שהוגשו עם פטריות ובצלצלי שאלוט ברוטב אסיאתי מסורתי.

את הסטייק הזמנתי במידת עשייה מדיום (יש משהו אחר?) והופתעתי מאוד מעדינותו. הבשר היה רך ונימוח מאוד ומבלי להרגיש מצאתי את עצמי בוהה בצלחת ריקה. הקנגורו אהב מאוד את מדליוני הפילה, שהיו בשרניים וסיביים ואיכותם הורגשה היטב, אולם הוא חש שהרוטב שהתלווה למנה 'הוזיל' מטעמם ועדיף היה להדגיש את הטעם הבשרי.

הגיעה העת להזמין קינוח. הקנגורו בחר בקרם ברולה עם פקאן סיני (36 ₪), עליו שם עין מתחילת הארוחה, בעוד אני בחרתי בסורבה (30 ₪ לשני טעמים). פה המקום לציין שאנגוס היא מסעדה כשרה, והזמנת קינוח שבמקור הוא חלבי במסעדה בשרית כשרה הינו קו אדום שקשה לי מאוד מאוד לחצות. ואכן, מטעימה קטנה שהספקתי להגניב בטרם אחי חיסל את הקרם ברולה חשתי כי לא מדובר במקור אם כי בתחליף קרוב מאוד. הסורבה, בטעמי מנגו ופירות יער, היה מרענן ועשיר - בעיקר המנגו (לא יעזור כלום, פסיפלורה תמיד תהיה חיקוי זול למנגו מבחינתי).

לסיכום, אם אתם רוצים ארוחה בשרית טובה באווירה מדהימה (באמת שהיה לנו קשה לעזוב את המקום) ועם שירות מקצועי ואדיב, לכו אחרי האינסטינקטים שלכם לכיוון נס ציונה, לאנגוס.

 

* הכותב היה אורח המקום.

* רוצים גם אתם לאכול באנגוס? לחצו כאן לקבלת קופון שווה במיוחד.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
לא כצה נפשו
בלאק ליום בהיר
שיעור דיפלומטיה בפאשה
הפנינה הקולינרית והצדף
206 בשרים המנצחת
עדלאידע במקסיקנה
יום שבת אצל סמיר
משימה סודית וטעימה בדון ויטו
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר