נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

נעים להכיר

אני עוד זוכר שבתור ילד, אם רצית המבורגר טוב והיית הולך לאחת מרשתות המזון המהיר אף אחד לא היה מרים גבה. היום, בשביל להסתיר את הבושה במקרה של מעידה קולינרית, אנשים מעדיפים לספר שהם צדו ליוותנים נדירים לחופי יפן מאשר לחשוף את חולשתם הרגעית. מאז עבר ההמבורגר הישראלי כברת דרך, הרבה בזכות 'בלאק'. על בלאק אין הרבה מה להרחיב, הרשת הותיקה הזו המונה כבר 13 סניפים ברחבי הארץ מוטבעת בתודעה של רובנו כמקום שבו אפשר למצוא מנות יצירתיות, פרי מוחו של השף צחי בוקששתר, עם שמות יצירתיים אף יותר (מי הזמין את ה'ארנולד שוורצנגר'?), מקום בו כל אחד יימצא משהו לאכול בקלות. לכן כששמעתי על הסניף החדש שנפתח באזור הבורסה ברמת-גן, מרחק זריקת אבן מרכבת מרכז, ידענו ג'וני ואני מה עלינו לעשות.

קהל יעד

כיאה למקום הממוקם ליד הבורסה תוכלו למצוא פה בצהריים ממיטב אנשי (וכמובן נשות) העסקים של האזור, ברוקרים שרעבים ליותר מכסף. בשעות הערב/ לילה מתמלא המקום בבליינים צעירים שרוצים לסיים את הבילוי הלילי שלהם בטעם טוב ובנוסף אפשר למצוא פה כמובן את תושבי האזור הנחמדים. מכיוון שג'וני ואני הגענו למקום בשעת תפר לא מקובלת לאכלן הישראלי (17:00) פספסנו בדיוק את צ'רלי שין ומייקל דאגלס (שאולי בהתחשב בהתפתחויות האחרונות לפספס את צ'רלי שין זה לא דבר כזה נורא) והקדמנו בהרבה את הבליינים.

עיצוב ואווירה

כיאה לעיצוב רשתי, גם הסניף החדש הזה הוא צעיר ומודרני בדומה לאחיו המבוגרים. הרבה שחור, התאים הנוחים המפורסמים, הבר המעוצב ומסכי פלזמה מפוזרים בכל עבר. עם זאת, בהתאם לקהל היעד, נדמה שהסניף מחולק בהתאם לשלושה חלקים עיקריים: החלק הפנימי ביותר עם הבר והתאים המתאים יותר לבליינים הצעירים, מרפסת פנימית שקטה שמתאימה לעובדי האזור לארוחת צהריים רגועה או לפגישת עסקים זריזה ומרפסת חיצונית המשרה אווירה ביתית יותר לתושבי האזור שחפצה בטנם בארוחה טובה.

משקה נבחר

עם השקת הסניף, השיקו בבלאק גם תפריט קוקטיילים חדש. אנחנו טעמו את ה-Deep Purple (וודקה Ketel One תפוזים, מחית פירות יער ו"עוד הרבה דברים טובים"), ה-Bush Mango Sour (וויסקי בושמילס, סאוור, לימון ונגיעת מנגו) וקוקטייל ותיק ומוכח – קפרייניה (35 ₪ לאחד). מבין השלושה המשקה הנבחר הוא ללא ספק ה-Bush Mango Sour - הוויסקי והמנגו דווקא משתלבים היטב, משקה מתקתק אבל לא מדי ומרענן.

מנה מנצחת

למישהו היה ספק שבבלאק המנה המנצחת לא תהיה המבורגר? במקרה הזה מדובר בפיקאניה (69 ₪) - המבורגר מנתח דרום אמריקאי עם קונפי שום ובוטנים. ההמבורגר הגיע עשוי בצורה מושלמת (מדיום כמובן), הבוטנים נתנו את הקראנצ'יות הנחוצה בפה והשתלבו היטב עם הרכות של הבשר. בתור אחד שגדל אל רזי המטבח האסייתי נראה לי טבעי לשלב בין בוטנים ובשר. כאשר הוא מלווה בצ'יפס (ג'וני) או תירס מקסיקני (אנוכי) ולידו מבחר הרטבים המוצלח, אי אפשר לטעות. יש לציין לטובה (מאוד) גם את הטורטה די קרנה (39 ₪), מנה ראשונה שהיא מעין גרסה מקסיקנית ומוצלחת הרבה יותר ללחמעג'ון הטורקי. הפוקצ'ה שעליה נח הבשר היתה מהפוקצ'ות הטעימות שג'וני ואני אכלנו מעולם.

חשבון בבקשה

אז כמה עלה? שתי מנות ראשונות (אני עדיין טוען שהן בגודל של עיקריות) -  טורטה די קרנה וצ'ילי קון קרנה (39 ₪ למנה בגודל של מנה עיקרית לכל דבר), שלושה קוקטיילים (35 ₪ לאחד), שני המבורגרים (69 ₪ לאחד), שני קינוחים (36 ₪ לאחד) - קרמבל תפוחים ומדיצ'י, קרם שוקולד חלב עדין וקרם מסקרפונה עם רוטב שוקולד לבן (מעולה), לימונדה (13 ₪) ומים (10 ₪). סה"כ - 416 ₪ לזוג לפניי הטיפ לארוחה, סליחה, לסעודה נפלאה.

 

* הכותב היה אורח המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
לא כצה נפשו
שיעור דיפלומטיה בפאשה
הפנינה הקולינרית והצדף
206 בשרים המנצחת
עדלאידע במקסיקנה
יום שבת אצל סמיר
משימה סודית וטעימה בדון ויטו
איזה בוקר של כיף ברוסטיקו
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה