נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

נעים להכיר

מלכוד 22 של כל סועד הוא תמיד אותו מלכוד. מצד אחד קיים הרצון לאוכל משובח ומצד שני מחאת האוהלים מזכירה לכולנו שהכיסים כבר לא עמוקים כבעבר. היות וכך בכל אירוע חברתי במהלכו בא לכם לפנק חבר אתם בטח נתקלים בשאלה הקבועה "לאן ללכת?" בדיוק בשביל זה צריך מקומות כמו ג'סיקה רסטו בר. הג'סיקה פתוחה כארבעה חודשים והשמועות על האיכות הקולינרית הגבוהה המוגשת במחיר שווה לכל כיס כבר עושות את שלהן.

עיצוב ואטמוספרה

לאור כל האמור, די ברור שכשניתנה לי ההזדמנות אספתי את י', חובב קולינריה מושבע ויחד הגענו אל ג'סיקה, השוכנת על טיילת תל אביב. כבר בכניסה הופתענו מהעיצוב המרשים.  במקום שלושה ברים מרשימים ופינות ישיבה שמתאימות לכל מטרה, בין אם לאירוח של קבוצה ובין אם לארוחת ערב אינטימית. מקסים במיוחד היה הבר הקטן על המרפסת שלטעמי מתאים במיוחד לבילוי של קבוצת חברים. היי, אולי אנחנו לא טייקונים, אבל בר פרטי לא הרג עדיין אף אחד.

האיש שלנו

כשהתיישבנו ניגש אלינו אייל, מלצר מצוין ולבבי, שלאורך כל הערב הנחה אותנו ביד מיומנת בין שלל מנות התפריט. יתרון מובהק של הג'סיקה הוא אכן התפריט; המנות מתומחרות בקבוצות בעלות מחיר זהה - ראשונות, עיקריות וספיישלים, עניין המאפשר לשבת ולאכול בנחת בלי לקבל הפתעות לא מהנות בקבלת החשבון. 

מנה מנצחת

לראשונות הזמנו סלט ג'סיקה (39 ₪) ומנת קרפצ'יו סינטה (39 ₪). סלט ג'סיקה מכיל חסות, עגבניות שרי בוינגרט הדרים נהדר ומרענן, וכלל לא פחות משלוש גבינות נהדרות - פטה, סנט מור ומשולשי טורטיה פריכים עליהם הומסה גבינת פרמזן. הייתה זו מנת קיץ מושלמת ומרעננת. וידוי קל - על הקרפצ'יו המשובח שמענו מבעוד מועד, ואכן פרוסות הסינטה הדקיקות עם הלימון ומעט הבלסמי היו נהדרות. בין גבישי מלח הים האטלנטי נחו גם פיסטוקים קלויים שיצקו טעמי אדמה נהדרים למנה. לצידם  נשנשנו את לחם הבית, פוקצ'ה (19 ₪) נהדרת שהוגשה חמה ומהבילה בלוויית שלושה מטבלים של שמן זית בלסמי, טחינה ירוקה ואיולי דומיננטי. הפוקצ'ה שוב התגלתה כחברתו הטובה של הסועד הרעב. את הארוחה החלטנו ללוות בשתי כוסות יין לבן - גוורצטרמינר של תבור (32 ₪ לכוס), קיצי, קליל ומעט מתקתק. מנות הפתיחה המצוינות יצרו אצל י' וגם אצלי תחושת ציפייה לבאות. ציפייה אשר כפי שתראו מיד, התממשה.

אל השולחן הוגשו לאחר כבוד מנת פילה אמנון בתנור (59 ₪) ומנת ספיישל של כבדי עוף עטופים בחזה עוף (79 ₪). מנת פילה האמנון  נאפתה בתנור והוגשה על מצע של קונפי עגבניות. העגבניות המתקתקות היו ליווי מצוין לבשר הדג העדין, לצידן הוגשו פלחי תפוח אדמה פריכים ובצל שנאפה עד שהפך לכמעט קרמלי. מנה מצוינת. י', בהיותו מעט יותר קרניבורי ממני חגג על כבדי העוף שנעטפו ביד אמן בחזה עוף ומעליהם רוטב בלסמי מצומצם. "הניגוד בין הרכות של הכבדים למרקם חזה העוף משגעת" טען י' בפה מלא. מכיוון שלא הבנתי מילה ממה שאמר נאלצתי לטעום בעצמי.  י' אולי לא היה קוהרנטי אבל הוא בהחלט ידע על מה הוא מדבר. שילוב המרקמים והטעמים היה באמת נהדר. טעם הכבד המאוד דומיננטי נעטף בחזה העוף סופג הטעמים והתוצאה הייתה חגיגה אמיתית.

חשבון בבקשה

לאחר פרידה מאייל, מלצרנו המצוין יצאנו החוצה שבעים ומאד מאד מרוצים. נראה שסוף סוף יש בתל אביב מקום בו ניתן ליהנות מקולינריה מצוינת ואיכותית במחיר שווה לכל כיס.  ובימים אלו זה בהחלט לא מעט.  

סלט ג'סיקה - 39 ₪, מנת קרפצ'יו סינטה - 39 ₪, פוקצ'ה - 19 ₪, פילה אמנון בתנור- 59 ₪, מנת ספיישל של כבדי עוף עטופים בחזה עוף - 79 ₪. שתי כוסות יין לבן, גוורצטרמינר של תבור - 32 ₪ לכוס. סה"כ - 299 ₪.

 

* הכותב היה אורח המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
בשם החירות, השוויון והאחווה
דגים בפסגה
להכבש לצמיתות
הריעו לצ'ורסקו
בחוף של פפה
הבשר של אלברט
גורמה בגלבוע
ויוה אספניה
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה