נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חשבתם פעם איך זה לחיות בבועה? לפני כמה ימים החלטתי לנפץ לחברתי הטובה את הבועה התל אביבית שהיא חיה בה כי כל פעם שאנחנו רוצות להיפגש אני זאת שנתקעת בפקקים, מחפשת חניה ולעיתים גם מקבלת איזה דו"ח חביב שמזכיר לי שהגעתי למדינת תל- אביב. הפעם החלטתי להוכיח ללורן שאפשר לצאת מהבועה ולהישאר בחיים כשהמטלה המסובכת (אחרי שכבר שכנעתי אותה לבוא) הייתה לחשוב לאן יוצאים. פתאום נדלקה לי נורה – אדיסון! (נכון, הוא גם המציא את הנורה) איך לא חשבתי על זה קודם? הבחירה האולטימטיבית להוכיח שאפשר להישאר בשכונה ולהרגיש בעיר הגדולה.

אז לורן עשתה את המאמץ והגיעה לעיר גדולה לא פחות, רעננה. כמובן שחנייה לא הייתה חסרה וכשנכנסנו למסעדה לא יכולנו שלא להבחין בתקרה הגבוהה ממנה השתלשלו מנורות מעוצבות שהקשו להוריד מהן את העיניים. במרכז החלל הוצב בר מלבני שבסופו תאורה מתחלפת על קיר המשקאות וסביבו מסכי פלזמה. התיישבנו בשולחן זוגי ואינטימי כשמחשבותינו נדדו לדייט המושלם שיכל להתרחש כאן באווירה לא חשוכה מדי ורועשת במינון הנכון, במקביל לארוחת ערב משפחתית או ערב גברים המתאחדים לצפות במסך ענק בלי אישה שתפריע להם.

ראשונות או לא להיות
אחרי שקיבלנו תפריטים הכרנו את ניקול המלצרית החייכנית שדקלמה לנו בקצב את עיקרי המנות והחלטנו להתחיל עם קרפצ'יו בקר שהגיע בליווי פוקאצ'ה חמה (48 ₪). השילוב בין השניים פשוט היה כל כך מושלם שהחלטנו להמשיך עם משהו מושלם לא פחות - ספיישל בורי בציפוי פריך של אגוזי קשיו ופיסטוקים ברוטב צ'ילי מתוק וחלב קוקוס (42 ₪).

כשחיפשתי אחר מנה עיקרית מיוחדת נחלצה לעזרתי שני מנהלת המשמרת והציעה מנה שונה ונועזת העונה לשם ריינבו סושי (56 ₪) - בסושי אינסייד אאוט עם אבוקדו, גזר, אספרגוס, בצל ירוק ושרימפס בטמפורה שנעטפו בנתחי טונה וסלומון ועליהן עיטורים של ספייסי מיונז וטריאקי. אישית, אני אוהבת את הדגים שלי מתים ולכן מנסה להימנע מהם כליל כשמדובר בסושי אבל אחרי הבטחה משני שלא אתאכזב ורצון להראות ללורן שגם ברעננה לוקחים סיכונים, טעמתי. אין מספיק מילים לתאר את החגיגה שהתרחשה בפי באותן דקות וכך, במקום שלא מתיימר להיות סושייה (וחבל שכך) נופצה דעתי הקדומה על סושי ודגים נעים והיה מה זה נעים.

העיקר האוכל – המנה המנצחת
החלטנו להרים כוסית לחיי החיים שמחוץ לבועה ולחברות ארוכת שנים עם למברוסקו רוזה (26 ₪) שלא הפסיק להימזג לכוסותינו על ידי המלצרית החביבה תוך שאנו בוחנות את העיקריות. בחרנו לנסות את מנת השניצל הענקית שנפרס דק דק על מצע פירה תפוחי אדמה ולימון (רוטב אדיסון לאלו שיודעים להעשיר את החוויה 62 ₪) ורול סינטה שהגיע בבטן טורטייה מגולגלת עם בצל, מיונז, חרדל, עלי רוקט, עגבנייה, מלפפון כבוש ובצל סגול, לצד הום פרייז  ברוטב צ'ילי מתוק ובצל מטוגן בחמאה (62 ₪). כשהמנות הגיעו לשולחן לא היה לנו ספק כי השניצל טרף את כל הקלפים (לפני שטרפנו אותו) וניצח בענק! כמה גדול ככה נגמר מהר ובעוד אנו סועדות את נפשינו התבשרנו כי סניף חדש וכשר של אדיסון נפתח ממש בקצה השני של הרחוב. 

משהו מתוק לקחת הביתה
כחובבות קונדיטוריה ידועות אנו תמיד אומרות שמסעדה טובה נמדדת בקינוחיה ובזמן שהתלבטנו נהנינו גם מכוס תה עם נענע (11 ₪). לקח לא מעט זמן להחליט איזה קינוח יסכם את המאורע עד שלבסוף בחרנו, איך לא, במוס שוקולד אוורירי מלא באגוזי לוז שלמים מונח על מצע בראוני עסיסי ונעטף בשמיכת שוקולד תוך שהוא נושק לגלידת וניל אמיתית ועונה לשם הכל כך לא מייצג "טובלרון" (42 ₪). אם עוד לא הבנתם מהתיאורים כי הקינוח עמד בציפיות כנראה שתצטרכו לטעום בעצמכם (אזהרה! ברגע שתתחילו לא תוכלו להפסיק...).

למחרת קיבלתי טלפון מוזר, "התל אביבית" הייתה על הצג. היא התקשרה לספר לי שהחליטה לחפש דירה ברעננה כי נמאס לה לשלם כל כך הרבה שכר דירה ויש לה בעיה עם הצנרת במקלחת, אבל אני ידעתי שזה לא אף אחד מהדברים הללו, כי בנינו, מי לא רוצה להיות קרוב יותר לכל הטוב הזה...

חשבון בבקשה
2 כוסות למברוסקו רוזה-  26 ₪
ספיישל בורי ציפוי פריך עם קשיו ופיסטוקים ברוטב צילי מתוק וחלב קוקוס- 42 ₪
קרפצ'יו בקר ופוקצ'ה-  48 ₪
סושי ריינבו- 56 ₪
רול סינטה והום פרייז-  62 ₪
שניצל חזה עוף ופירה-  62 ₪
טובלרון- מוס שוקולד ואגוזי לוז שלמים על מצע בראוניז לצד גלידה וניל- 42 ₪
תה נענע- 11 ₪

סה"כ 375 ₪ לארוחה שלא משאירה בך ספק (או רעב)!

 

*כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של דנה אלעזר

סופגניה עולמית
נקודת חן בשרון
ספרד שבלב
חותמת איטלקית
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה