נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

באזור התעשייה של נס ציונה שוכנת מסעדת שף כשרה בשם טוקופיה. סביר להניח שגם אם מעולם לא ביקרתם בה לא יהיה לכם קשה למצוא אותה. המיקום שלה מעולה עבורנו ועבור כל מי שאוהב חניה בשפע, סמיכות לכביש ראשי ושהכניסה לתל אביב מכיוון דרום עושה לו כאב ראש. כמה טוב לבלות מחוץ לגוש דן הצפוף.

קו המשווה
המבואה המרשימה של המסעדה בעלת העיצוב המאופק, התקרות הגבוהות והתאורה המחמיאה, מכניסה את האחת שאיתי למצב רוח רומנטי ברגע. אחרי שעברנו בהרבה מסעדות ובתי קפה, קשה לנו למצוא מקום שבו אני יכול למלא את התאבון הבריא שלי לאוכל מעולה והיא יכולה לקבל מצב רוח רומנטי. לעתים קרובות מידי רק צד אחד של המשוואה מרוצה מהבחירה והצד השני מוצא עצמו מתפשר. אז אתן לכם את השורה התחתונה של הערב כבר עכשיו: טוקופיה היא מקום נהדר אם התלבשתם יפה, ואתם רוצים להתפנק בערב יוקרתי. וחוץ מזה - ממש טעים. טעים מאוד. בואו, שבו איתי רגע, ואספר לכם כמה טעים. 

לא בכדי מגדירה את עצמה טוקופיה כמסעדת שף. השף, שהוא גם הבעלים - קובי דלל- נמצא במקום כל ערב, ואחראי על כל פריט ולו הקטן ביותר שקשור למסעדה, החל מהעיצוב וכלה בעיקריות. בשיחה עמו אני מקבל משב של מקצועיות מרעננת. מסיפוריו אני שומע כמה הוא מסור לעבודתו ומתייחס בכובד ראש ללקוחותיו מחד, ולעובדיו מאידך. נעים לשבת במסעדה המרווחת והיפה ולדעת שמאחורי האוכל המצוין עומד אדם שדואג לזכויות עובדיו, ומפגין כבוד ואכפתיות כלפיהם.

ראשון לצעוד
כשהמנות הראשונות מגיעות לשולחן אנחנו מתענגים על המראה המלבב: פטה כבדים נימוח עם טוסטונים וקונפיטורת בצל בצבע חום עמוק, מעוטר בגבישים של מלח שחור (32 ₪), שכבות קרפצ'יו דקיק כמעט שקוף, של סינטה מוחמצים קלות בשמן זית ולימון (36 ₪) ורולים מעוצבים של טורטיה במעטה פריך, ממולאת פרגית שאפשר לטבול ברטבים צבעוניים שמשמחים את העין והלשון (36 ₪). הצלחות פשוט יפהפיות, והתיבול לא מסתייג. מנות ראשונות מופלאות, עזות טעם וצבע, עשויות בקפידה ומקרינות טריות ורעננות. מה עוד אפשר לבקש?

רמה אחת מעל
נתח האנטריקוט שהזמנתי (139 ₪) מגיע אף הוא. זוהי מנה מפוארת שאסור, פשוט אסור לתאבי הבשר מבינינו לדלג עליה. הסטייק השמנמן, צרוב בדיוק במידה הנכונה, מוגש עם נתחי תפוח אדמה וצימיצ'ורי נהדר. נעיצת המזלג בסטייק גרמה לי לסחרור חושים קל והנגיסה, ענתה על כל הציפיות. לא בכל מקום בו מגישים בשר יודעים כיצד לעבוד עם חומר הגלם הרגיש הזה. בטוקופיה ההנאה מהנתח הזה היתה מושלמת, וזוהי לבדה, סיבה מספקת להיות אורח קבוע במקום.
בעודי עולה מעלה מעלה על כנפי החוויה הקרניבורית, האחת שממול התענגה על מוסר ים אפוי בקרם טחינה (149 ₪). לפי הדיווח שקיבלנו מהמטבח, אותו דג סיים בצלחתה יום עמוס שהחל בשחייה נמרצת אי שם. הנתח היה גדול וחף מעצמות והשמחה היתה רבה. האחת דיווחה שהדג נימוח ובשרו פשוט נמס בעונג בתוך העטיפה הקרמית בה הוגש. המנה, שהוגשה עם סלט עשבים ירוקים ושורשים מתובלים היטב, הייתה מקורית ומשובחת. ואם כל זה לא מספיק, שמחנו לגלות שבהזמנת ארוחת שף בשעות הערב, המנה הראשונה והפוקאצ'ה כבר כלולות במחיר העיקרית.

סיום מתוק
עם כוס תה מהבילה דגמנו מן הקינוחים המצוינים (36 ₪ למנה) ואין זה עניין של מה בכך במסעדה בשרית כשרה. קסטת הביסקוויטים המכילה שכבות מוס שוקולד מריר ולבן וגם מוס החלבה המצוין בזיגוג ריבת עגבניות שרי וטוויל שקדים היו יפהפיות ומצוינות.


אם אתם שוקלים להגיע למקום בהרכב גדול, דעו שהמסעדה מצוידת בחדר אירועים נפרד שיכול לשרת עד 40 סועדים ומתאים גם לכינוסים עסקיים. ואם סתם מתחשק לכם ערב רומנטי מחוץ להמולת העיר – טוקופיה היא היעד החדש שלכם.

חשבון בבקשה
פטה כבדים - 32 ₪ (כלול במחיר העיקרית)
קרפצ'יו סינטה - 36 ₪ (כלול במחיר העיקרית)
קריספי רול - 36 ₪
אנטריקוט מיושן - 139 ₪
מוסר ים בטחינה - 149 ₪
קלדוסה של חלבה - 36 ₪
קסטה של עוגת ביסקוויטים - 36 ₪
סה"כ - 396 ₪

*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
טוקופיה בנס ציונה
053-9415906

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
הבשר הכי טוב בשלושת הקצבים
 ארוחת ערב באטמוספירה
סמרקנד, את טובה אלינו
שמוליק כהן – מוסד קולינרי בתל אביב
ארוחה שווה בשאול בשרים באור יהודה
ביקור מוצלח במסעדת ארמיס
ביקור במסעדת גחלים הכשרה ברמת גן
ביקור במסעדת גחלים הכשרה ברמת גן
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה