נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

את ההזמנה ל- medzzo בהוד השרון עשינו כבר לפני כמה ימים, ביום הראשון של חופש סוכות, כשחשבנו ותכננו את החופש המאוד ארוך שחברה שלי קיבלה מהעבודה. סוג של הדממה, כמו שהיו לנו בצבא, רק שהפעם זה ממשרד עו"ד. אני בכלל חשבתי שעובדים קשה במשרדים האלה, במיוחד כשאתה בסטאז', אבל כנראה שזה מיתוס (מאמי אם את קוראת את זה אז תדעי שזה בצחוק ואני יודע שאת עובדת מאוד קשה).

באותו יום עשינו על האש עם המשפחה המורחבת ואכלנו המון בשר, כך שהגענו ל- medzzo כשאנחנו עדיין מלאים מערימה של נקניקיות וכנפיים שהעמסנו (טוב, בעיקר אני) כמה שעות טובות קודם לכן. בהתחלה דאגתי שהנה, סוף סוף אני מגיע ל-  medzzo אבל לא אצליח ליהנות מהאוכל כי אני מלא מדי, אבל מהר מאוד התחלפו הדאגות בקולות בלתי פוסקים של לעיסה והנאה. אבל אני מקדים את המאוחר.

בדרך
הגענו למסעדה הממוקמת ברחוב הציונות בהוד השרון, מול פארק ארבע העונות החדש ונדהמנו. פרט לפארק, מדובר באזור מגורים לכל דבר, כשנוכחות המבנה העצום והמרשים של medzzo נראה כמו נווה מדבר תל אביבי. חנינו ממש מול המסעדה (אחת מההנאות של איזור השרון) ונכנסו פנימה. בפנים, קיבלו אותנו אנשי הצוות בפנים מחויכות כשהמארחת הובילה אותנו, לבקשתנו, לחלקה החיצוני של המסעדה. מזג האוויר היה טוב מדי בכדי שנוותר עליו, למרות שכשחלפנו על פני החלל הפנימי, כמעט ונכנעתי לעיצוב האלגנטי והרומנטי על גבול היוקרתי. 

מיד כשהתיישבנו קיבלנו את התפריט והתחלנו לברור מנות מתוך המגוון העצום. תוך כדי רפרוף, שמתי לב שקיים תפריט עסקיות גדול מאוד שגם נע בטווח רחב של מחירים. אני לא בטוח אם יש הרבה עסקים בסביבה אבל נראה שבהחלט שווה לקפוץ לבקר פה בזמן ארוחת הצהריים גם אם המשרד קצת יותר רחוק.

לגוף ולנשמה
המגוון באמת עצום ואם לא באתם מוכנים מראש עם מנה מסויימת, סביר להניח שזה גם ייקח לכם כמה דקות. עם זאת, כל אחד יכול למצוא את מה שמתאים לו. אחרי כמה דקות התלבטות הזמנו לפתיחה קרפצ'יו פילה בקר עם שמן זית, רוטב בלסמי, רוקט ופרמז'ן בליווי לחם הבית, בעוד חברה שלי, שהייתה קצת מצוננת, הזמינה את מרק היום וקיבלה מרק פלפלים סיציליאנים שהיה פשוט מעולה.

תוך כדי המנות הראשונות ניסינו להחליט מה לקחת לעיקריות. מגוון של פסטות, בשרים, דגים ופירות ים היו על השולחן (תרתי משמע) ואחרי מה שבדיעבד אכן הייתה התלבטות קשה, החלטתי לקנח את היום המאוד בשרי שעברתי עם אותו קונספט. לקחתי את האנטריקוט (300 גרם!) עם רוטב שמנת ופטריות על מצע פירה והחברה לקחה רביולי ריקוטה ברוטב רוזה. למרות שהמנה יועדה במקור לחברה, הרביולי נראה מצוין והיה בהחלט משובח (היא כמעט אף פעם לא מסיימת את המנות שלה). את האנטריקוט שלי לעומת זאת, אכלתי לבד. בשקט. בהנאה אינסופית. הוא היה כל כך עסיסי נעשה בדיוק במידה. מומלץ בהחלט.

מתוק לי
איכשהו, למרות שהגעתי מלא למסעדה והרגע הורדתי סטייק של 300 גרם, נשאר לי מקום לקינוח. מתוך תפריט הקינוחים, שאף הוא די מגוון, בחרתי את הניו-יורק צ'יזקייז - עוגת גבינה עם שכבת שוקולד לבן מעליה. יוצאת מן הכלל. האמת היא שהיא הייתה כל כך טובה שלרגע שקלתי לבחור בה כמנה המנצחת. החברה, שבינתיים התאוששה קצת (אולי הודות למרק) לא וויתרה על המתוק שלה ובחרה בסופלה בשוקולד עם כדור הגלידה והיה נראה שהיא מתענגת על כל ביס.

לסיכום, medzzo הוד השרון, שכבר בהתחלה נראתה כמו פרח במדבר, היא ללא ספק גם כזו מבחינת המדבר הקולינרי שקיים באזור השרון.

חשבון בבקשה:
קרפצ'יו בקר - 49 ₪
לחם הבית - 18 ₪
מרק פלפלים סיציליאנים - 32 ₪
רביולי ריקוטה - 65 ₪
אנטריקוט אנגוס 300 גרם - 132 ₪
ניו יורק צ'יזקייק - 38 ₪
סופלה שוקולד - 38 ₪
בקבוק מים גדול - 20 ₪
תה - 11 ₪
סה"כ - 403 ₪ של הנאה צרופה.

*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מייקס פלייס הרצליה (צילום: באדיבות המקום)
 אוכלים בגרג בנמל תל אביב
 אוכלים בגרג בנמל תל אביב
ראצ'ה תלמד אתכם על אוכל גיאורגי
ביקור זוגי בארנולד בתל אביב
מסעדה ובייקרי: בראון בתל אביב
שני קילוגרם מעל כל היתר: מסעדת NG
יודעת את השפה: מסעדת בית איטלקי
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה