נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email


הנה הוא הגיע, כמו בכל שנה. החופש הגדול! ואיתו מסה של ילדים שצריך להעסיק. מסעדות רבות משיקות תפריטים עם מנות שילדים אוהבים ושלל פעילויות מיוחדות. הנה הצצה למה שמחכה להם במסעדות ברחבי בארץ.

לכבוד הקיץ מציעה ארומה ישראל תפריט ילדים מאוזן ומשתלם הכולל חצי כריך ארומה עם גבינה צהובה/שמנת/חביתה בלחם מחיטה מלאה/דגנים קל/שיפון או לבן ושתייה – שוקו חם/קר/מיץ תפוזים/לימונדה וקינוח מפנק של גלידת וניל בכוס קטנה.
ארומה ישראל  סניפים ברחבי הארץ (למעט תל אביב). 
 ארוחת ילדים, ארומה. צילום: דודי מוסוקביץ'

מסעדת המטבחון חונכת תפריט ילדים, שהוא למעשה פלייסמנט הכולל משחקים ושטח צביעה, הכולל ארוחת בוקר או ארוחת צהריים מזינה. ארוחת בוקר כוללת ביצה, ירקות טריים, גבינה, לחם ושתייה קרה ב-22 ₪. לארוחת הצהריים יוכלו הילדים לאכול, בין השאר, קוסקוס עם ירקות ב- 24 ₪. ההורים יוכלו ליהנות ממנות ראשונות (20-28 ₪) כמו עלי גפן ממולאים באורז, קציצות פראסה, לביבות בטטה אפויות, כבד קצוץ עם ריבת בצל, ועוד.
רבי עקיבא 18, כרם התימנים, תל אביב, 057-8092748

תפריט ילדים במטבחון. צילום: אילן עמיחי

לוקה משיקה תפריט ילדים חדש, ומאבזרת כל זאטוט בדפי צביעה וצבעים. בתפריט הילדים מנה עיקרית, כוס שתייה וקינוח הפתעה ב-31 ₪.  בין המנות: ספגטי פומודורו ופטוצ'יני אלפרדו.
להורים מציעים בלוקה תפריט איטלקי, הכולל עסקית צהריים מ-49 ₪.
השונית 2, מרינה הרצליה, 057-9442981
 פסטה לילדים בלוקה. צילום: בועז לביא
רשת לנדוור  מציעה תפריט ילדים  הכולל מנות טריות וטעימות, המוגשות בצורה ובגודל שילדים אוהבים ממש כמו ה"גדולים". במהלך הביקור בבית הקפה, כל ילד מקבל פלייסמנט פעילות וצבעים, שיעניקו תעסוקה ויאפשרו למבוגרים ליהנות מארוחתם. בסיום הארוחה, מקבל כל ילד מתנה קטנה.
בין המנות המוצעות בתפריט הילדים: ארוחת בוקר, טוסט צהובה טוסט צהובה בתוספת עגבניה ומלפפון,פיצה רוטב עגבניות ומוצרלה כל מנה ב19₪ ועוד.
בסניפי רשת לנדוור

ארוחת ילדים בקפנה לנדוור. צילום: יח
מסעדת מיטבול מציגה תפריט ארוחת ילדים חדש ובה ניתן לבחור בין שניצל, המבורגר, נקניקיות בליווי תוספת כגון צ'יפס, פירה או אורז, או פסטה ברוטב עגבניות. הארוחה כוללת מים או מיץ פטל וארטיק לקינוח, בעלות של 45 ₪. ההורים יכולים ליהנות מתפריט הבוצ'ר וההמבורגרים במקום.
דרך המכבים 8, ראשון לציון 057-9443501

ארוחת ילדים במיט בול. צילום: עודד ויגנשטיין

מסעדת סנדר  מזמינה אתכם ליהנות מארוחה בריאה ומזינה במסעדה או בחצר. תפריט הילדים כולל מנה עיקרית לבחירה, שתי תוספות לבחירה, כוס גזוז בטעמים והפתעה לכל ילד ב-39 ₪. גם  ההורים יוכלו ליהנות מאוכל ביתי מזין עם מנות ראשונות כמו כבד קצוץ , סלט ביצים, קרפלך מטוגן, קורקבנים ועוד. מנות עיקריות כמו עוף בתנור, כבד עוף על האש, בשר צלי ועוד. בשישי המסעדה מגישה חמין. המסעדה כשרה.
לוינסקי 54, תל-אביב. 053-8093384

קציצות בסנדר. צילום: אולד פלידר

הקיץ מסעדת ערמונים מזמינה אתכם לטעום שפע מנות חדשות וטעימות לילדים הכוללות בין היתר  נתחי עוף בטמפורה, מיני המבורגר בגריל, חזה עוף בגריל בשילוב תוספות שילדים אוהבים. בסיום הארוחה מומלץ להפתיע את הילדים עם קינוח מסיבת הפתעה - עוגת פירורי שוקולד ביתית ומעליה קצפת, כדורי שוקולד טעימים והפתעות נוספות. בערמונים יוכלו הילדים להעביר את הזמן בצביעה בחוברות, משחקי בלונים עם הפתעות מתחלפות ובמשחקיה שנמצאת במקום.
צומת צמח, מתחם 'מול כנרת' 053-8097013

קינוח מסיבת הפתעה בערמונים צמח. צילום: יח

רשת קפה גרג, מציעה לחופשת הקיץ ספרון תפריטים ייחודי ומעוצב. בשולחנות פלייסמנטים עם משחקים, ציורים לצביעה, כתיבת סיפורים אישים ועוד. תפריט הילדים המעוצב מציע ארוחות בוקר של גיבורים (חביתה, משולשי לחם, גבינות, ממרח נוטלה וכוס שוקו או מיץ) וארוחות צהריים הכוללות מנה עיקרית, תוספות ושתייה ב- 25 ₪. ברשת קפה גרג פינות ישיבה צבעוניות המותאמות לילדים ומשחקיה ובה פעילויות שונות ומגוונות.
בסניפי רשת קפה גרג בקניון חיפה, קניון גבעתיים, קניון אורות באור עקיבא, מרכז ביג בכרמיאל, ובקניון קסטרא בחיפה.

קפה גרג. צילום: אסף לוי

רשת קפנטו מזמינה את הילדים להפוך לסועדים "גדולים". תפריט הילדים המעוצב בגודל מיני מציע מגוון מנות בכל הקטגוריות ומזמין את הילדים לבחור את המנה המתאימה להם. בין המנות ארוחת בוקר לילדים, כריך ישראלי, ספגטי, טוסט מקופלת ועוד. כל ילד עד גיל  12 יקבל כרטיס החתמות, וכל ארוחה תזכה אותו בחותמת. השלמת החתימות יזכו את הילדים בהטבות ומנות חינם.
בסניפי רשת קפנטו בארץ

תפריט ילדים ברשת קפנטו. צילום: בועז לביא

ברשת Burgus Burger Bar יוכלו הילדים ליהנות מפעילויות שונות עם דמויות המותג המשותף של "עולם הילדים" ו"מוגובי". תפריטים משעשעים, משחקים חדשים במסכים לצד השולחנות, פינות מחשב מאובזרות ומשחקים שונים בתום הארוחה, הכוללים פריטים וירטואליים ייחודיים, יגרמו לכל ילד לסיים הכל מהצלחת. ארוחת הילדים הבריאותית של  BBB כוללת נתח פילה חזה עוף מובחר על הגריל בתיבול שילדים אוהבים, אורז לבן בטעם ביתי, קלחי תירס מתוקים, שתייה וכדור גלידה לקינוח.
הילדים יכולים להצטרף לסדנת "שף צעיר" של סניפי הרשת. משתתפי הסדנא יקבלו חולצות וכובעי שף, יכינו המבורגרים ומנה אחרונה. ההכנסות מהשתתפות הילדים בסדנא יתרמו לילדי "עמותת חיים".
בסניפי רשת Burgus Burger Bar  בארץ.

ספגטי לידילים ב-BBB. צילום: דביר אלמוג

 PEPE מסעדה איטלקית עם שפם, מציגה אטרקציות קיציות חדשות לילדים. כל ילד יוכל להצטלם עם שפתיים ושפמים אותם יקבל, פלייסמנטים מיוחדים עם הפעלות, גזירות ועוד יחכו להם על השולחנות וגם משחקי טאבלט של המסעדה. המנות המוצעות לילדים: כריך pepe עשר, פיצה עם תוספות שונות ולילדים שרוצים לאכול "כמו הגדולים" תחכה מנת הדגל "פיצה ספישל עם שפם", פיצה גדושה בגבינת מוצרלה, פלפלים וזיתים. האמיצים יוכלו להוסיף גם ביצת עין.
מרכז ONE PLAZA, באר שבע 08-6238888

פיצה בפפה. צילום: יח

 

 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום