נגישות
נגישות

בוקצ'ו - Boccaccio ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

108 ביקורות וחוות דעת על בוקצ'ו

Adi - תמונה
Adi מבקר מתחיל
מסעדה מעולה
4.0
23/02/14

האוכל טעים במיוחד הריזוטו :) ויש מבחר השירות טוב אבל קצת איטי בשתי הפעמיים שהייתי במסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
נורית - תמונה
נורית מבקר מתחיל
בית איטלקי בסטייל
4.8
16/01/14

לפני כעשור הייתי בבליינדייט במסעדה הזו, הדייט לא צלח אך זכרתי את המקום לטובה. בשבוע שעבר שמחתי לגלות שלא נס ליחו של המקום. נפגשתי לצהריים עם חברות ואני הצעתי את המקום, מיקום המסעדה היה... נוח לכולן. שמרו לנו שולחן הצופה לים והתענגנו על כל רגע. קיבלו את פנינו בחן שנשמר כל שהותינו. לא היינו שולחן שקט וקל, אך המלצרית הייתה מאד סבלנית ואדיבה ונתנה לנו שירות נעים ומקצועי. אז הבטחתי לעצמי שהפעם אפרסם משוב. המנות שופעות טעמים עשירים ומענגים, מוגשות בטוב טעם. בכללי יש הרבה סטייל במקום, שמעוצב בפסלים יפים ותמונות. יחד עם זאת, האווירה מאד אינטימית וחמימה, מאד מזכיר את המסעדות הקטנות והמיוחדות שמוצאים במקרה בסמטאות באיטליה. שתינו יין ישראלי מוצלח וחלקנו מבחר מנות טעימות ממש, הבשר משגע שם. היו על השולחן מספר מנות פילה עגל, כל אחת ברוטב וטעמים אחרים. היה אחד עם פירות יער, אחד בשמנת מפולפלת ואחר עם פירות ים, וואוו. היו שם גם לזניה מעולה ושתי מנות פסטה, אחת עם חציל ומוצרלה ועגבניות , השניה עם נתחי עוף ויין ושמנת, ללקק את האצבעות. וקינחנו בעוגות גלידה בטעמים שונים וטירמיסו חלומי.. גם קרם ברולה היה שם, אבל לא הספקתי להגיע אליו. בפעם הבאה. לסיכום, חוויה אמיתית, מעבר לזה שטעים ומזמין, ממש נעים לשהות שם ויוצאים בתחושה טובה של בילוי מוצלח. אחזור שוב ובקרוב. כנראה עם המשפחה הפעם. ממליצה בחום על הבשר והפסטה, אבל לא ע"ח הקינוח! לשמור מקום לקינוחים! - אותם מכינה, כך מסתבר, בעלת הבית, שהיא גם אמנית שפסליה מוצגים ברחבי המסעדה. בקיצור, מקום תענוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hemi - תמונה
Hemi מבקר מתחיל
חוות דעת "בוקציו"
4.8
02/10/13

הבקור במסעדה חידש בי את הגעגועים לרומא. האוירה הבייתית/קלאסית השירות האוכל האסטטיקה ופרטי האומנות הפכו את הארוחה לחוויה מיוחדת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 14 ביקורות
אוכל טוב
4.0
24/08/13

- סלט בוקנצ'יני לראשונה היה מצויין. - פסטה פירות ים היתה סבירה אבל הסקלופיני בורגזה היה טוב מאוד. יין הבית היה אחלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנה - תמונה
אנה 5 ביקורות
מאכזב
2.0
30/06/13

אוכל בינוני ביותר ברמת הסופרמרקט. נראה ממש טוב בתמונות ובתיאור התפריט באתר שלהם, למעשה הייתי מגדירה את המסעדה כמסעדת תיירים. היינו 8 סועדים ויצא לי לראות ולטעום מגוון של מנות שלהם:... הריזוטו- הוא אורז פשוט עם חמאה ופטריות רגילות, הסטייקים שרופים הספגטי- איטריות ביצים עם חתיכות סלמון, ללא טעם השרימפס- חסר טעם, הגשה על עלי תרד- חובבני ביותר בנוסף, חסר להם המון דברים מהתפריט. המתוקים שלהם פשוטים ביותר, לא כמו שמצויר בתפריט. המחירים שלהם לא סבירים בעליל ואין להם תמורה. במילה אחת- אכזבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובי - תמונה
יובי 3 ביקורות
בסדר במובן מאכזב
1.8
06/06/13

ישבנו עם אורח מחו"ל היום בצהרים. היינו ראשונים במסעדה כך שלא היה עומס על המטבח. הגיעו מנות שלא נראו טריות ומרביתן די תפלות. האוכל בסדר בשביל מסעדת דרכים ולא מספיק טוב עבור מסעדה... שמתיימרת להיות איכותית. כשמשלמים מעל מאתיים ש"ח לארוחה לאדם ניתן לצפות ליותר הקפדה. התחושה שלא ממש מתאמצים בצהרים. או שהשף בינוני או שפשוט לא התחשק לו להשתדל עבור סועדים באמצע היום. חבל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עינת - תמונה
עינת 2 ביקורות
אוירה נעימה מאד אבל המתנה מייגעת למדי
3.3
02/06/13

המתנו כ-3/4 שעה למנות הראשונות. אמנם שישי בערב, אבל יש גבול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורית - תמונה
דורית 2 ביקורות
מסעדה נהדרת!!
4.8
09/03/13

חגגנו שם יום הולדת בשישי בערב ונהנהינו מכל רגע ומכל ביס. האוכל מעולה וכך היה גם השירות. האווירה נעימה מאד. בקיצור: מומלץ מאד :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אהוד שביט - תמונה
אהוד שביט מבקר מתחיל
נהדר!
4.3
11/01/13

היינו ביום שישי חברה שלי ואני ונהנו מאוד מהמסעדה. למנה ראשונה הזמינה חברה שלי מרק כרובית שהיה מצויין ועשיר מאוד ואני הזמנתי מנה של ברוסקטות עגבניות עם טפנד עלים ירוקים ומוצרלה באפלו שגם... הייתה טובה מאוד. לעיקרית אכלנו פסטה ברוטב פסטו ופסטה קרבונרה שתי מנות הפסטה היו מאוד לטעמנו ובגודל נאה. לקינוח חלקנו פאי אגסים עם קרם שקדים (היינו חלוקים בדעתינו-חברה שלי מאוד נהנת ואני חשבתי שהיה בסדר) בכך הכל החוויההייתה מאוד נעימה, השירות מהוקצע, המקום אותנטי והאווירה נעימה. ממומץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה כהן - תמונה
משה כהן מבקר מתחיל
אכזבה ועוגמת נפש
1.8
03/12/12

אכזבה ענקית, יום שישי 30 בנובמבר 2012,הגענו משפחה 5 נפשות בשעה 19:00 עדיין אין עומס. הצוות באמת חייכני ואדיב. המקום נעים,הישיבה,לסועד ה 5,בצד השולחן,לא נעימה ולא נוחה בגלל הרגל של... השולחן. זמן המתנה למנות הראשונות היה ארוך מדי. מנת הפטה כבד מאוד קטנה ומגיעה עם טוסטים עגולים קטנים בגודל של קישוא פרוס. מנות הביניים,חלקן הגיעו קרות ולא מבושלות, 2 מתוך 4 הוחזרו למטבח ובמקומן החלטנו להזמין מנה 1 ולחלוק אותה בין שתיים. מנת הפילה בקר,קטנה מאוד,לא זולה, 135 שקלים ומגיעה עם חצי תפוח אדמה חצוי לאורך. הסתכלנו על מנת הקינוחים והחלטנו לא להזמין,ביקשנו חשבון,שילמנו וקמנו,פשוט עוגמת נפש ! למקום הזה לא נחזור ולא נמליץ !

עוד פרטים
הוספת תגובה