נגישות
נגישות

בוקצ'ו - Boccaccio ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

108 ביקורות וחוות דעת על בוקצ'ו

ניר - תמונה
ניר 2 ביקורות
נהננו מאוד,
4.5
17/12/11

המסעדה קטנה ואנטמית, הופתענו לגלות שהמנות גדולות עד שהתקשנו לגמור אותן, ואף מצדיקות את מחירן הלא יקר כלל, שירות מהיר ואדיב, בקיצור מקום מושלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shlomisc - תמונה
shlomisc 4 ביקורות
ביקור שני במסעדת בוקצ'יו
3.8
28/11/11

אתמול בערב היינו בפעם השניה במסעדת בוקצ'יו. אכלנו שתי מנות עיקריות לא רעות בכלל. אני אכלתי פילה עגל בשמנת ופלפלת ואילו זוגתי אכלה פילה עגל ביין אדום עם פירות יער. שתי המנות היו טעימות... ועשויות כמו שצריך. בכלל, האוכל במסעדה הוא טוב. יש לציין גם שהתחלנו את הארוחה עם מנת אנטיפסטי נהדרת. עם זאת, בניגוד לסופי השבוע, נראה שבאמצע השבוע המסעדה מתאפיינת באווירה מנומנמת משהו. גם השירות, שבפעם הראשונה היה מנוהל על ידי מלצר כריזמטי ונחמד מאוד, היה הפעם סולידי (אף כי תקין לחלוטין). בניגוד לסופי השבוע, הקהל היה גם מבוגר מאוד. האמת היא שגם העיצוב של המסעדה הוא די מיושן לטעמי (אולי כי אני לא מתחבר לאומנות ואילו במסעדה יש הרבה ציורים של בעלת המקום). באשר למחיר, כאן מגיע למסעדה שאפו. החשבון עמד על 346 ש"ח (בנוסף לשלוש המנות, שתיתי כוס למברוסקו וזוגתי משקה קל). מחיר די סולידי לטעמי (הזמנו את שתי המנות היקרות ביותר בתפריט בתוספת מנה ראשונה). זאת גם לאור ההנחה של כרטיס "חבר" (30%) שממנה הייתי אמור ליהנות. בסופו של דבר, לא הייתי צריך להשתמש בכרטיס - הסולק של המסעדה לא עבד, ולכן הם הורידו ביוזמתם את ההנחה (כך שלא הייתי צריך לנצל את הכסף שנטען בכרטיס ויכולתי ליהנות מההנחה ישירות). אמנם מדובר בהגינות מתבקשת, אבל בכל זאת ראוי לציון במקומותינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי 13 ביקורות
אוכל בינוני
2.5
12/11/11

לא לפיינשמקרים

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלדד שילוח - תמונה
אלדד שילוח 20 ביקורות
4.7
02/08/11

אין אין על בוקצ'יו. טרטוריה משובחת! האוכל תמיד טעים. מהלזניה והבולונז, דרך האנטיפסטי, המרק המשתנה,סוגי הפסטה המגוונים ועד לטירמיסו האלוהי. לאחרונה חזרנו כמה פעמים וכל מה שדגמנו תמיד... היה טעים טעים. [רק קצת להזהר עם הבזיליקום- לפעמים יש נטייה כמעט להגזים בדומיננטיות שלו]. אני גם מאוד אוהב את האווירה הרומנטית -ביתית של המסעדה שנובעת מעבודות האמנות שפזורות בה. השירות תמיד נפלא. בביקור האחרון שלנו שמו לב שסועדת מפונקת לא נגעה במנה שלה [אחרי שהזמינה נזכרה שהיא לא אוהבת פטריות...] ומיד שאלו אם רוצים שהמנה תוחלף [למרות שכבר האחרים חיטטו בה במזלג כדי לטעום].

עוד פרטים
הוספת תגובה
יסמין ושי - תמונה
יסמין ושי מבקר מתחיל
3.0
10/04/11

הזמנו מקומות לשישי בצהריים לעיסקית אחרי שבדקנו את התפריט פה ובאתר המתחרה גילינו שהם שונים מאוד, הופתענו לגלות שגם במסעדה הוא שונה משניהם.. האוכל טעים אבל ציפיתי ליותר אחרי כל ההמלצות מה... שהרס זה שבתוך הביסקוויט של הקינוח היתה שערה, הראנו את זה למלצרית והיא אמרה שהיא תראה לו (כנראה לשף) ולא חזרה ואז בחשבון גילינו שהורידו לנו את הקינוח, היינו שמחים לקבל התנצלות מינימלית זה יכל היה להיות יותר מנומס..

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלדד שילוח - תמונה
אלדד שילוח 20 ביקורות
4.3
26/03/11

איזה כיף לאכול אוכל עדין וטעים. קל הרי לגלוש לגסות בישול כשמכינים אוכל איטלקי. בוקצ'יו היא טרטוריה משובחת. כל זה משתלב באווירה רומנטית עם ציורי קיר בסגנון פרסקאות שמושפעים ממיכאלאנג'לו... ודה וינצ'י. אחלה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/03/11

הגענו למסעדה בעקבות מבצע של לאומי קארד ורסט ואני חייבת לציין שהגענו עקבות המלצה של חברים שלא אכז בה כלל.מהמנה הראשונה ועד הקינוחים. אמנם האוכל לא הגיע מהר אבל ההמתנה היתה שווה. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
11/03/11

האוכל היה טעים, אך לאחר ביקור במסעדה ביליתי לילה ליד האסלה. בחשבון עשו כמה טעויות ורשמו יותר ממה שביקשנו, כמוכן אחרי שעה וחצי פנו אלינו ואמרו שאנחנו (קבצה לא קטנה של נשים) צריכות לעזוב... בקרוב בגלל ששולחן שמור לאחרים משעה מסויימת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Efi - תמונה
Efi 4 ביקורות
2.0
09/03/11

קבלתי ליום הולדתי שובר "קשרים פלוס" מוועד העובדים ובחרתי לאכול ולחגוג עם משפחתי(6 איש) במסעדת בוקצ'ו ברחוב הירקון 106 ת"א. החוויה היתה גרועה. אין לי מילה טובה אחת על המקום!! מרגע הזמנת... המנות חיכינו שעה וחצי!!! אני חוזר- שעה וחצי !!לאוכל. אחרי התנצלות של המלצר הובטח לנו קינוח חינם עקב כך. רבע שעה קודם הודיע המלצר שהדג שהזמינה אחת מבני המשפחה לא נמצא והציע דג אחר. מנה אחרת שהזמינה בתי- פילה,

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/02/11

חגגנו לאמנו יום הולדת . האוכל ( למעט הלחמניות) השרות והאוירה היו מדהימים , מסעדה המשאירה טעם של עוד. תפריט עסקי ב- 89 ש"ח . התמורה מעל המצופה.

עוד פרטים
הוספת תגובה