נגישות
נגישות

בוקצ'ו - Boccaccio ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

108 ביקורות וחוות דעת על בוקצ'ו

דורון - תמונה
דורון 2 ביקורות
לא מומלץ אם אתם רעבים. אם באתם רק לשם האווירה, אולי תהנו.
2.8
21/08/16

נתחיל בסוף. בהחלט לא שווה את המחיר. יש אופציות הרבה יותר טובות , בטח ובטח שפויות בתל-אביב ובכלל לארוחה איטלקית. המנות שהוזמנו על ידינו היו פסטה אליו אוליו ופסטה בולונז לעיקריות... ופוקאצ'ה למנת פתיחה. המנות היו טובות, אבל לא משהו לדבר עליו . מבחינת התמורה לאגרה. מדובר במנות קטנות עד בינוניות. בהחלט לא משביעות, אם באתם רעבים למסעדה.אנחנו הגענו רעבים למסעדה ו...נשארנו רעבים. אח"כ הלכנו לאכול איזו פיצה טובה. ישנה בעייה מהותית בהגדרת המסעדה כמטבח איטלקי כאשר המנות שגם רעייתי וגם אני אכלנו היו במידות קטנות של מסעדה צרפתית פלצנית ובטח לא מסעדה איטלקית אותנטית ששמה דגש על מנות פשוטות , מתובלנות היטב ונדיבות. לסיכום, לא הייתי ממליץ לחבריי ללכת לאכול במסעדה זו, וזה אומר הכל. ישנן אופציות הרבה יותר שפויות בתל-אביב ובכלל . הן מבחינת המחיר והן מבחינת התמורה שמקבלים למחיר. כשאתה מגיע למסעדה, אתה מעוניין לקבל חוויה מעבר וזה לא מה שקיבלנו. אכזבה אחת גדולה שהגיעה במנות קטנות.:(

עוד פרטים
הוספת תגובה
Asi - תמונה
Asi 6 ביקורות
מסעדה מומלצת ביותר!
5.0
13/08/16

סעדנו לכבוד יום הולדתה של אשתי במסעדה והגענו עם שוברים. מעבר לאוכל שהיה טעים מאוד (זו לא הפעם הראשונה שאנחנו מגיעים למסעדה) השירות היה מצוין. כבר בכניסה קיבלו את פנינו עם זוג כוסות... למברוסקו מרעננות שליוו אותנו לשולחן. הזמנו כמנות ראשונות קרפצ'יו בקר וסלט סינטה שהיו מצוינות. למנות עיקריות הזמנות פסטה עם סלמון ורדיאטורי עם בולונז - גם פה פגעו בול עם המנות. מכיוון שידעו שאשתי חוגגת יום הולדת הפתיעו אותנו עם עוגת טירמיסו עם נר - כן כן עם נר ולא זיקוק כמו שבכל המסעדות מגישים. בקיצור מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
סימה - תמונה
סימה 3 ביקורות
מומלץ מאד. נשמח לחזור לשם
4.8
31/07/16

חגגנו יום נישואין. המסעדה במיקום טוב, אוירה נעימה, השולחנות מכוסים מפות והמפיות מפיות בד. האוכל יוצא מן הכלל באיכותו, גודל המנות סביר ומדוייק - לא הרבה מדי ולא מעט מדי. המלצרים אדיבים... והשירות טוב. מאד נהנינו וללא ספק נבוא שוב. ממליצים לכולם

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 19 ביקורות
אוכל נפלא ואווירה מעולה
4.3
25/07/16

אני ובן זוגי ישבנו במסעדה לראשונה ביום שישי. הזמנו למנה ראשונה סלט עם גבינת רוקפור (היה בספיישלים) עם פוקצ'ה. למנה עיקרית אני הזמנתי פסטה עם פירות ים ובן זוגי הזמין פסטה עם שמנת... ובייקון.הסלט היה נחמד אך לא יותר. גיבנות רוקפור הן לרוב בעלות טעם חזק ומורגש והגבינה הייתה דיי חלשה בטעם. היה גם חסר רוטב לסלט, אבל סך הכל היה חביב. הפוקצ'ה הייתה טעימה. המנות העיקריות לעומת זאת הפילו אותנו מהכיסא. הפסטה בפירות הים הייתה מדהימה, מהטעימות שאכלתי. מנה מדוייקת ומיוחדת. גם המנה של בן זוגי עם הבייקון הייתה מעולה. ממש ליקקנו את הצלחות. לקינוח הזמנו קרם ברולה. לא היינו הרפתקנים והלכנו על בטוח. קרם הברולה היה טעים מאוד, מסקרן לדעת איך היו שאר הקינוחים. המסעדה מעוצבת יפה להפליא, המלצרים היו מאוד אדיבים וקשובים והיה לנו ממש כיף. היין ששתינו גם היה מוצלח. המסעדה מעט יקרה אך מציעה גם מספיק מנות במחירים סבירים מאוד (יין הבית עלה 25 שקלים, בהחלט שווה!) אהבתי גם את התפריט האלקטרוני שמוגש לשולחן ומאפשר לראות את כל המנות ולא רק לדמיין. אחלה חוייה, בהחלט נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Svetlana - תמונה
Svetlana 6 ביקורות
ארוחת ריזוטו עם חברה
3.8
01/10/15

הרבה שמעתי על המסעדה לפני שהגעתי לאכול בה. האוירה מאוד נעימה משדרת רוגע.בחרנו זמן שלא היה הרבה אנשים ומצאנו שולחן כייפי ליד החלון. האוכל הגיע די מהר, הוצא לנו בתחילת הסעודה יין טעים... ופוקצ'ה ( מאוד מאוד מומלץ ) הזמננו 2 מנות ריזוטטו ומרק פירות ים. מאוד מוצלח! בכייף אחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 59 ביקורות
יום הולדת
3.0
30/07/15

באנו עם כל המשפחה לחגוג יום הולדת. היינו 6 אנשים והזמנו פסטה קרבונרה, ריזוטו טבעוני ושאר המנות היו ריזוטו סטרוגנוף. קיבלנו בתור פתיח פוקצ'ה שהייתה טעימה. האנטי פסטי שהוגש אח"כ היה חביב... למדיי. הקרבונרה היתה מצויינת עם ביצת השלו. הריזוטו סטרוגנוף היה טעים למדיי אלא שהבעיה היתה עם הריזוטו שלא נראה כמו אחד אלא יותר כמו אורז רגיל ונתחי הפילה שהיו צמיגיים וקשים ללעיסה. הריזוטו הטבעוני היה ממש לא טעים. הרוטב שלו היה נוראי וגם האורז כפי שציינתי במנות האחרות לא היה דייסתי כפי שריזוטו אמור להיות. זו הפעם השניה שאני אוכל במקום המיוחד הזה וחבל לי שהמנות לא שומרות על אחידות ברמה שלהן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Inga - תמונה
Inga מבקר מתחיל
אכזבה
1.8
26/07/15

הלכנו לחגוג יום הולדת לבני במסעדת בוקצו. המקום הוא צפוף,לא נוח לישיבה,שולחנות קרובים מאוד אחד לשני.האוכל בינוני-,היה בלבול במנות שהוגשו,והמלצרית הראשית,באה בגסות לקחה את הצלחת "מפינו"... ללא הסברה,ללא התנצלות וזרקה את המנה לפח.בקיצור מסעדת איטלקית שלא צדיקה את עצמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor מבקר מתחיל
אווירה מצוינת, האוכל פחות
3.5
30/06/15

היינו בשישי בערב. המקום קטן, אינטימי, מיוחד ודי רומנטי. השירות מצוין. למנות ראשונות הזמנו פוקאצה וסלט בוקנציני. הפוקאצה הייתה מדהימה אבל קצת קטנה מידי והסלט היה מצוין. במנות העיקריות... התאכזבנו. אני ובן זוגי צמחוניים, מה שהגביל את המבחר. הזמנו פסטה בפסטו ופסטה עגבניות, חצילים ופטה. הפסטה פסטו ממש לא הייתה טעימה והפסטה השניה הייתה נחמדה. לא יותר. על קינוח ויתרנו. בסך הכל חוויה נעימה. שווה ניסיון

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
ארוחה איטלקית
4.0
20/06/15

הגענו שוב לארוחה מצויינת המסעדה שומרת על איכות אוכל טובה , שירות טוב ואוירה נעימה נעים לדעת שיש מוסדות כאלו אצלנו.נשוב בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יקיר - תמונה
יקיר מבקר מתחיל
ביקור במסעדה
4.3
05/01/15

ביקרנו במסעדה לא.ערב. האייפד שבמסעדה נתן תמונה מדויק למנה שהגיע. המנות הראשונות שלקחנו קרפאצ׳יו וסלט בוקאצ׳ו היו טעימות מאוד. למנה עיקרית לקחנו ריזוטו פטריות ופילה עגל. הפילה היה... מדוייק, ריזוטו אכלנו טובים יותר. קינוח טורינו טעים מאוד!! השירות היה אדיב מאוד אווירה נעימה במסעדנ

עוד פרטים
הוספת תגובה