נגישות
נגישות

בוקצ'ו - Boccaccio ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

108 ביקורות וחוות דעת על בוקצ'ו

יגאל - תמונה
יגאל 5 ביקורות
לא אחזור לבוקאצ'ו לעולם
1.0
19/10/12

אתמול, יום חמישי, 18.10.2012, הגענו למקום בשעה 16:57 בידיעה שיש עסקיות עד 17:00. לא, אמרו לנו, אין כבר תפריטי עסקית, כבר חמש. כשהתעצבנו והודענו שנתלונן, צחקו עלינו. הלכנו משם. אנשים... שראו מה קורה גם הם הלכו. אחר כך נזכרנו שכבר היה לנו ויכוח דומה בנושא שעת העסקית במקום הזה. לא נשוב למקום הזה יותר לעולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שגית - תמונה
שגית 4 ביקורות
מומליצים בחום
4.0
08/09/12

אתמול ביקרנו (אני ובעלי)בבוקצ'יו, אחרי שהזמנתי מקומות קראתי את התגובות ומעט חששתי, החלטנו בכל זאת לתת צ'אנס. במילה אחת - מצויין! מההתחלה, קיבלו אותנו מאוד יפה, גם ניצה בעלת המקום וגם... המלצר שטיפל בנו, האוכל היה נהדר, מנות יפות מאוד, מאוד הופתענו לכמות פירות הים במנות, לדוגמא בריזוטו פירות ים (שהיה מעולה- מנה עיקרית) היו יותר פירות ים מאורז, כך גם במרק פירות ים (גם הוא מומלץ בחום). גם הסיבצ'ה במנה ראשונה היה מוצלח מאוד, וכן גם הסינטה. הכל היה פשוט מוצלח, עם אוירה מהנה לא זול, אבל בהחלט שווה את המחיר. בנוסף מאוד נח שיש הסדר עם החניה ליד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yehuda Biron - תמונה
Yehuda Biron 2 ביקורות
שווה כל שקל !!!
3.8
22/08/12

הגענו בעקבות קופון של גרופון. הזמנו מקום לשעה 18:30, שעה שלהנחתנו, שהתאמתה, עדיין לפני הלחץ של הערב. להפתעתנו המסעדה היתה מאוכלסת עד כדי מחציתה והתמלאה תוך כדי ישיבתנו. השרות יעיל... ואדיב. האוכל באיכות גבוהה, לא היו כל טענות, בקיצור שווה כל שקל. כנראה נחזור. יהודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
aleosha - תמונה
aleosha 43 ביקורות
מסעדה איטלקית מעולה
4.8
07/08/12

אווירה ביתית וחמימה. שולחנות קטנים עם מפה לבנה. בערב שמים נרות על השולחנות. הזמנה פוקצה, שהייתה מאוד טעימה, ומאוד שונה ממה שמגישים ברוב המקומות. מאוד קריספית. למנה עיקרית הזמנו פטוציני... מרינרה וריזוטו פירות ים. ריזוטו היה חביב, אבל פטוציני - זה פשוט משהו מעולם אחר. כמות פירות ים בשני המנות מכובדת+, לא הרגשתי כאילו אני אוכל פסטה עם נגיעות פירות ים, כמו בכמה מקומות נחשבים אחרים. לקינוח הזמנו טירמיסו. כל מקום מגיש תחת שם זה משהו אחר, פעם אחת בכוס, ופעם בקערה. כאן זאת באמת עוגה גבוהה, עם טעם מדהים. באמת, אם פטוציני היה אחד מהטובים - טירמיסו הוא הטוב ביותר שיצא לי לאכול. המחיר לא זול, אבל סביר ביותר בהתחשב באיכות וגודל המנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גילה יצחקי - תמונה
גילה יצחקי 13 ביקורות
מנה עיקרית קטנטנה
2.5
22/07/12

ביקרתי שם היום עם חברה. המנה העיקרית היתה קטנה מאוד. סתם צלחת עם פסטה, ולדברי המלצרית בעת ההזמנה, המנה מתאימה ל-2. הנחתי שזו מנה קמצנית בגלל שבאתיעם קופון עליה ידעה מראש. אך עכשיו לאחר... שקראתי את החוות הדעת האחרונה אני מבינה שזהו גודל המנה הסטנדרטישלהם. עלתה 50 שח ללא בושה. גם סודה 14 שח ועוד. בשום אופן לא אגיע לשם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
k - תמונה
k 2 ביקורות
טעים אבל...יקר בטירוף.
2.8
19/07/12

האווירה לא מסעדתית או רומנטית במיוחד. המיזוג חלש, ראוי לשפץ את המקום. לגבי האוכל- היה טעים אבל המנות קטנטנות והמחירים מופקעים. לשלם 90 ש"ח ולקבל מנה שאולי הייתה עוברת כראשונה, זה ממש... ביזיון מבחינתי. גלילת חזה עוף קטנה, ותוספת? אין ממש תוספת לבשר, זורקים בצלחת 2 קוביות תפו"א ופיסת גזר. ממש מעליב.שירות- מנוכר, אדיב אך איטי. נאלצנו לחכות למלצרית זמן רב ולהתאמץ כדי למשוך את תשומת לבה. שורה תחתונה: התמורה לא שווה את הכסף. מומלץ להגדיל את המנות,ולשפר את האווירה במקום. אני לא אחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דנה - תמונה
דנה 5 ביקורות
אכזבה
2.0
23/02/12

היחס שקיבלנו מהמלצריות היה קר ומנוכר ואף גובל בחוצפה כלפינו. האוכל בינוני פלוס. האווירה במסעדה היא למעשה חסרת אווירה כי אין אפילו מוזיקה ורק שומעים את כולם אוכלים, מרגיש קצת כמו חדר... אוכל. לא מומלץ ולא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roy Segev - תמונה
Roy Segev מבקר מתחיל
אחת המסעדות הטובות שיש לנו בארץ!!!!
5.0
30/01/12

התחלנו את שבת בצהריים במסעדת בוקצ'ו ופתאום הכל נעשה טוב יותר...האוכל המדהים, האווירה הביתית והנעימה והשירות החם שקיבלנו!!!טעים, טעים, טעים...:-)אין מילים!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלדד - תמונה
אלדד 19 ביקורות
נחמד- לא יותר
3.3
29/01/12

מסעדה נעימה, אווירה ביתית (פולניה שנות השלושים). אוכל טוב אבל לא יותר מזה. שרות נעים, זמן הגשה ארוך מאד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון מבקר מתחיל
יש להם מה ללמוד על שרות....
2.0
16/01/12

ערב שישי. ארוחה רומנטית. אכן - מיקום פצצה מול הים ורח' הירקון המרתק. מה יכול להשתבש כבר ?.... ובכן - נכנסנו לבוקצ'יו (הזמנו מקום מראש). המארחת לא טרחה בכלל להרים אלינו את הראש במשך מספר... שניות מעצבן. זה נראה כמו התעלמות. רק אחרי ששאלתי "את מתכוונת לטפל בנו ?" היא הועילה להרים את הראש (ולא שהיא לא ראתה אותנו נכנסים למי שחושב..) זה המשיך במלצרית חפיפניקית שלא ידעה לספר לנו מהו יין הבית, והופעתה היתה מרושלת ביותר (נעלי אולסטאר מאופטות ועגילי פירסינג בכל מיני מקומות משונים בפנים). האוכל לא היה "למות". הוא היה בסדר ולא גרם אחד יותר מזה !!! לכן מי שחושב שהוא הולך לפנק ת'עצמו במסעדת שף - זה לא המצב. ובשבילנו, חלק מהחוויה זה גם השירות. הייתי ממליץ לבוקצ'יו להקפיד על המראה של המלצריות שלהם, המקצוענות והשליטה שלהם במנות וביין, ובטח שגם ברמת המוכנות ללקוח, וקבלתו במאור פנים. השארנו טיפ קטן על השולחןאבל האמת - לא בא לנו...

עוד פרטים
הוספת תגובה