נגישות
נגישות

בוקצ'ו - Boccaccio ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

108 ביקורות וחוות דעת על בוקצ'ו

אריה - תמונה
אריה 2 ביקורות
אכזבה
2.3
01/12/14

באנו מלאי ציפיות כי כל הזמן המקום נראה מלא והאווירה נראית נהדר.כפתיחה נתנו לנו לחמים שהיו מצויינים.לאחר מכן הזמנו משהו בשם "ירקות עם בשרים קרים".הירקות היו עייפים ולידם שכבו מספר פרוסות... סלמי בלבד בטעם סביר בלבד.למנה שניה הזמנו ריזוטו עם פירות ים. 110 שקל על מנה לא גדולה של פירות ים שנראו שבאו מהקפאה. המנה הייתה חסרת מעוף ולמעט המולים פירות הים היו צמיגיים. מאוד התאכזבנו. זה נכון שיש שם אוירה מיוחדת, אבל האוכל רחוק מאוד ממה שאני מצפה ממסעדה השואבת את השראתה מהמטבח האיטלקי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת ואסף - תמונה
ליאת ואסף 3 ביקורות
חוויה מצוינת
5.0
29/10/14

היינו אתמול בערב בבוקצ׳ו. האווירה היתה נעימה, המקום שקט, קצת תחושה של חו״ל (חוץ מאיתנו כולם היו תיירים). השרות היה מצוין, האוכל טעים, מנות גדולות (גם המנות הראשונות). זו היתה פעם ראשונה... שלנו שם ובהחלט נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי ואורית - תמונה
יוסי ואורית מבקר מתחיל
המסעדה הטובה בארץ
4.8
24/09/14

היינו ביום ההולדת של אשתי, מהרגע הראשון קיבלו אותנו המלצריות קטי ויעל בחיוך מאוזן לאוזן. הלכו וחזרו, תמיד קשובות, שירותיות והאוכל כבר מזמן הוא האהוב עלינו מכל המסעדות בארץ- הרדיאטורי... אלפרדו במיוחד! והקינוחים- אין עליהם. נציין שבאנו עם שובר אך לכבוד יום ההולדת קטי ויעל הציעו לנו דברים גם מחוץ לתפריט- מלכות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rosie - תמונה
Rosie 2 ביקורות
ממליצה בחום!!!
5.0
24/08/14

הגענו למסעדת בוקצ'ו לארוחת ערב בפעם הראשונה. ישר כשנכנסים למסעדה מרגישים את החום והביתיות של המקום. מפות לבנות, מוזיקה נעימה ברקע ופסלים ופורטרטים יפים. יצא לי לאכול כבר בקמה מסעדות... איטלקיות בארץ ובעולם, אך את מנת הפסטה שאכלתי שם לא אשכח לעולם!!! ספגטי פירות ים עם ציר עשיר ורוזה. היה מעולה!!! בן זוגי הזמין מנה מושחתת ומעולה של שכבות בשר עגל ובייקות עם מוצרלה. אני ממליצה בחום על מסעדת בוקצ'ו המקסימה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liron - תמונה
Liron מבקר מתחיל
ערב נעים ומשפחתי!
4.8
19/08/14

מקום נעים, חמים, נורא ביתי. נהנו מכל רגע, המנות היו מאוד מאוד טעימות ומסביעות. מבחר רציני. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
yakov - תמונה
yakov מבקר מתחיל
מסעדה בוקציו מצוינת
5.0
16/08/14

יום שישי -15/08/2014 חגגנו במסעדה יום נישואים עם קרפציו ופטה כבד עוף ואחר כך פילה בוקצ'ו ו פילה עגל יחד עם בקבוק כתן יין אדום. השירות היה טוב מעוד ,האוכל היה מצוין .

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 59 ביקורות
איטלקית אמיתית
4.5
27/07/14

אתמול אכלתי עם בת זוגתי וזוג חברים בעקבות המלצתם שאכן לא איכזבה. בוקאצ'ו היא מסוג המסעדות שלא מנסות להרשים ולא מהמסעדות המפונפנות. זו מסעדה שבאה להגיש לך אוכל איטלקי לעילא בלי חוכמות.... פתחנו בפוקצ'ה טעימה שהיוותה פתיחה טובה. ידידי הזמין את פסטת הסלמון שאכל בפעם הקודמת וגמר עליה את ההלל והשבח. בת זוגו הזמינה פסטה ברוטב פסטו שנעמה לה עד מאוד. בת זוגתי הזמינה פסטה ברוטב שמנת עם נתחי עוף שהיו רכים,עסיסיים וטעימים מאוד. פסטת הבולונז שלי היתה טובה למדיי. לקינוח הזמנו פאי אגסים עם קצפת שקדים וגלידת וניל. הקינוח היה סיום מצויין למנות והצטיין בקלילותו ובטעמים העדינים שלו. במסעדה היתה אוירה נעימה וביתית ושרות מקצועי. בהחלט איטלקית אמיתית

עוד פרטים
הוספת תגובה
אירית ילובסקי - תמונה
אירית ילובסקי 3 ביקורות
יום הולדת 95 !
4.8
20/07/14

אתמול בצהריים חגגנו לסבא שלנו יום הולדת 95 בחדר הפרטי. מקום מושלם למסיבה משפחתית, באוירה ביתית, חמה, מלווה במראות לים וחפצי אומנות סביב. האוכל היה נפלא ובשפע, והשרות היה מכל הלב, עם... הרבה חיוכים והרגשה טובה. תודה רבה לכולכם שעזרתם לנו לשמח את סבא ! להתראות אירית

עוד פרטים
הוספת תגובה
smadushka - תמונה
smadushka 6 ביקורות
אוכל טעים, מקום יפיפה
3.8
29/06/14

חגגנו את יום הנישואין שלנו במסעדה ביום שישי בערב. הזמנו מקום מראש, וטוב שכך כי המקום התמלא במהרה. השירות היה אדיב, האוכל היה טעים והמקום יפיפה, מלא ביצירות אומנות מקסימות. ישבנו ליד... חלון עם נוף לים ולשקיעה, רומנטי... למנה ראשונה הזמנו מלנזנה- היה טעים וקליל. למנה עיקרית רביולי רוקפור ואגוזים שהיה מעדן וריזוטו פרות ים, שלדברי בעלי היה מצוין. לקינוח לקחנו טירמיסו שהיה מוצלח כמעט כמו באיטליה ובאצ'ו שהיה טעים. בנוסף, פינקו אותנו בשתי כוסות שמפניה ע"ח הבית לכבוד יום הנישואין שלנו. בסה"כ, נהנינו מאוד, האוכל היה טעים והמקום יפיפה. הדבר היחיד שקצת הפריע, הוא ששמענו ויכוחים בין אנשי הצוות שהיו קרובים אלינו וזה לא היה נעים... כנראה תוצאה מהלחץ שיש שם בערבי שישי. אבל למרות זאת, נהנינו מאוד ונשמח לחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נופר - תמונה
נופר 9 ביקורות
שבת צהריים בבוקצ'יו
4.8
09/04/14

בן זוגי לקח אותי בהפתעה לאחר קריאת המלצות באינטרנט. האווירה שסופגים כשמגיעים למקום-משפחתית ונעימה. השירות היה מעולה ולעיקר-האוכל משובח. בתור התחלה לקחנו קרפצ'יו פילה עגל שהגיע עם לחמים... טריים קטנים וטעימים למדיי משם המשכנו בעיקריות-פסטה פטוצ'יני מרינרה וריזוטו פירות ים. שתי המנות היו מעדן גדולות טעימות ומשביעות. הפרמזן שהוגש לנו בתוספת לפיזור בהחלט תרם הרבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה