נגישות
נגישות

בוקצ'ו - Boccaccio ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

108 ביקורות וחוות דעת על בוקצ'ו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/12/06

My dearest Nitza,With all the means of communication we haveI am ashamed to realize how long it's been since I spoke to you.- as usual I am counting on your good heart to forgive meI... want to wish you a happy New year 2007 and hope that we will see each othermore often than in 2006With much love and many hugs, galiah

עוד פרטים
הוספת תגובה
יניב - תמונה
יניב 12 ביקורות
3.0
11/11/06

היינו שניים אתמול בבוקצ'ו. פטוצ'יני קרבונרה תאם את הצפיות, אם כי ניכרה חסכנות מסוימת באגף תוספת הבייקון. הסקלופיני היה סביר, וקינוח פאי האגסים היה מעולה, אם כי נאלצנו להמתין עבורו כ-30... דקות. מוסיקת הרקע הנעימה של זמרת המקום הקבועה משתלבת יפה עם האוירה הכללית. נא להקפיד להבא על פרטים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
04/11/06

הייתי במסעדה והאוכל היה מאוד טעים ולא הצטרכתי לחכות הרבה זמן למנות. השרות היה מאוד מאכזב, הייתי צריכה לחכות המון זמן עד שמישהו יגש אלינו. העיצוב... אין עיצוב בעצם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/10/06

היינו ביום שבת האחרון ונהנינו מאוד. אני אכלתי פילה דקמרון עם פירות ים שטעמו משובח להפליא, מנות הפתיחה - חצילים במוצרלה ואנטיפסטי היו מעולות וגם שני חבריי נהנו מאוד מהפסטה שהוגשה להם -... קסטלנה מרינרה.הקינוחים היו מדהימים, עוגת שוקולד חמה וטירמיסו הכי טוב שאכלתי בארץ.יש לציין לטובה את השירות הנפלא של המלצרית היפה מור.אילולא ההמתנה הארוכה מידי למנות, הייתי אומר שהמקום מומלץ מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
02/04/06

נכנסנו למסעדה הקרובה למלון שלנו, היינו רעבים. הזמנו מרק פרות ים, פטוצ'יני מרינרה עם פירות ים ובעלי הזמין סינטה עגל ברוטב חרדל ושמנת (מאוד מומלץ). האוכל מאוד טעים, אבל לוקח להם זמן רב... להכנה, המחירים גבוהים לדעתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/02/06

נזדמנו במקרה למסעדה לאחר שביטלנו בוויט הול בגלל המראה העלוב של המסעדה. האווירה בבוקצו' כבר מבחוץ העידה על הצפוי לבא. היינו אני זוגתי ושני ילדנו הבוגרים. אין לנו מילים לתאר את החוויה.... האוכל, השירות, האווירה והמוזיקה שעשו את שלהם. יש לציין שהמחירים גבוהים וניתן לשפר במעט את התוספת למנה העיקרית. נחזור שוב ונמליץ לחברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זוהר - תמונה
זוהר 3 ביקורות
4.3
03/10/05

אין כמו הסלמון בגריל של בוקצ'יו! וקרם ברולה לקינוח (:

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
01/10/05

האווירה במסעדה אומנם אכן רומנטית ונחמדה אך האוכל מאכזב...הפסטה נפולי או ליתר דיוק שמא אגיד מרק פסטה נפולי, כמות הנוזלים שהייתה במנה פשוט אינה רגילה, טעמה תפל וחסר ייחודיות. מלבד זאת מנה... ראשונה, סלט ירקות הינו דליל. ממש חסכו בירקות, מלבד מספר עלי חסה ושתי עגבניות שרי לא היה דבר בסלט, שלא נדבר על איזה תיבול שיכל להוסיף קצת טעם.... בקיצור, אוכל מאוד מאכזב ולא מגיע לרמה של מסעדה פשוטה ושלא נדבר על המחיר האסטרונומי שגובים בעד כל מנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ben - תמונה
Ben מבקר מתחיל
4.3
22/05/05

לא זול אבל שווה כל פרוטה. מומלץ ביותר פילה עגל עם כבד אווז ברוטב פירות יער. גן עדן עלי אדמות. אווירה אירופאית!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
22/05/05

האוכל טעים מאד, השפית מעולה ! המנות יפות ועשויות כמו שצריך (בעיקר הבשר). המקום רומנטי ומיוחד מבפנים עם אוירה נעימה בניגוד גמור למה שקורה בחוץ. לא היה אכפת לי שהאור היה טיפה יותר חזק אבל... אנחנו מאד נהננו. המחירים כמו כל המסעדות ברמה הזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה