נגישות
נגישות

הזקן והים נמל יפו ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

94 ביקורות וחוות דעת על הזקן והים נמל יפו

ilan - תמונה
ilan מבקר מתחיל
הזקן והים - זה לא זה
1.0
14/02/13

לאחר שנים של ארוחות שבת בזקן והים, החלטנו שדייייייי. השרות הפך ליהיות מזלזל ורק כיסו של הלקוח מול עייני המלצרים. רעש והמולה שאי אפשר לשבת ולהנות גם מהאוכל וגם מהמיקום המצויין, אגב זה... "המצויין" היחידי למסעדה זו. המלצתי, חבל להגיע למסעדה הזו . ירדה באיכותה ובטיב השרות שלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרי - תמונה
שרי 2 ביקורות
אכזבה
1.5
09/02/13

בנו למסעדה ביום שבת, ביקשנו המלצה מהמלצר לאיזה דג כדאי להזמין ו אהוא בשיא תחמנותו אמר "תסמכי עלי" לאחר שסיימנו את הארוחה שמנו לב כי חוייבנו בסכום הגבוה בהרבה מהסכום אותו הינו אמורים... לשלם , הסתבר כי הדג שהוא בחר עבורי היה הדג הכי יקר במסעדה, הסברתי למלצר שהוא לא אמר לי שזה עולה יותר , אך אותם במסעדה זה לא עיניין כלל , אפילו היה שם נימת זילזול

עוד פרטים
הוספת תגובה
German - תמונה
German 2 ביקורות
מומלץ
5.0
04/02/13

מסעדה מומלצת.שרות מהיר ואדיב אוכל מעולה.סלטי פתיחה מאוד טעימים

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמ - תמונה
עמ 86 ביקורות
הכי טוב שיש :)
5.0
20/01/13

אין מקום שיותר כייף ללכת אליו לאכול בראנץ' שבת או שישי ביום שמש עם נוף מדהים לים, יש להם כל כך הרבה סלטים ומאזטים שכשהמנה העיקרית מגיעה אתה פשוט מפוצץ כבר. כייף חיים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
מסעדת הדגים האהובה עלי
4.5
06/01/13

הגענו אתמול בלי להזמין מקום. המסעדה הייתה כמעט מלאה אבל הצליחו לארגן לנו שולחן. השירות שלהם מופלא. המחיר מגוכח. 89 שקלים כולל קנקן לימונדה כל הסלטים ומנה עיקרית. הסלטים שלהם מדהימים.... השפע הוא מטורף. כל פעם שאני מגיעה לשם אני מופתעת מחדש מהחוסר קמצנות והשירות האדיב שלהם. זו לא מסעדה יפה במיוחד (כמו הסניף החדש בנמל), אבל האווירה והאוכל שווים הכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רנאטה - תמונה
רנאטה 2 ביקורות
במילה אחת: אכזבה
1.8
13/11/12

אתמול הגענו למסעדה שבנמל יפו עם זוג אורחים מצרפת והיה פשוט נורא. השירות היה בסדר, אבל האוכל היה מתחת לכל ביקורת. סלטים היו לא טריים .למנה העיקרית הזמנו מיקס פירות ים ברוטב חמאה ושום.... הרוטב היה חסר טעם, קלמרי היה מבושל מדי ומולים היו קשים כמו אבן. כשאמרנו למלצר שהמנה לא טעימה לנו, הוא הציע לארוז לנו אותה. דרך אגב, המחיר של המנה(זוגית) היה 190 ש"ח. אין סיכוי שנחזור לשם בעתיד. לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gil1973 - תמונה
gil1973 20 ביקורות
אחלה מקום
4.5
26/10/12

מנות יפות וטעימות,שירות זריז וחברותי(לפעמים יותר מדי) תמורה מעולה למחיר,אחלה נוף ואויר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Kevin Kizu Zubareff - תמונה
Kevin Kizu Zubareff 3 ביקורות
שירות סביר אוכל טוב
3.0
24/10/12

18 סלטים מה שמחייב 50 ש"ח הזמנה לכל סועד, מנת דג קטן עם 3-4 חתיכות תפו"א במחיר של 94, מחיר יקר בסיום.. השירות סביר.. אווירה של חדר אוכל ולא מסעדה, אין מוסיקה ואין רצון לשבת יותר מדי... זמן..

עוד פרטים
הוספת תגובה
דייאנה - תמונה
דייאנה 32 ביקורות
לא מסעדת פאר, אבל טעימה מאוד וזולה!
4.8
15/10/12

מי שמצפה למקום רומנטי/מפואר יתאכזב, אבל מי שבא לאכול אוכל טוב, ולא אכפת לו שהמפה היא דף נייר שעווה... ממש יאהב אותה. המחירים ממש זולים, והאוכל נפלא. היינו שם כבר פעמיים, בפעם הרשונה... הזמנו דגים (לברק ודניס) והפעם השניה דווקא הלכנו על בשרים- צלעות ואנטריקוט. כל המנות היו ממש טעימות, טרי ועם תיבול נכון ובטעם. לשולחן מגיעים המון סוגי סלטים (לא כולם איכותיים באותה מידה... אבל עדיין מגוון עצום). בימי שבת בצהריים יש תור מטורף אבל זה זורם ממש מהר. במחיר קבוע מקבלים הכל- סלטים, מנת בשר/דג, שתיה ואפילו קינוח. לדעתי האישית מקום ממולץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 3 ביקורות
שרות גרוע ומנות ילדים גרועות
2.0
14/10/12

היינו אתמול בסניף בנמל יפו. השרות היה גרוע ונאלצנו לבקש כל דבר כמה פעמים. (אפילו בקשה פשוטה כמו מים). מנת הילדים של הנקניקיות והצ'יפס היתה מתחת לכל בקורת. הנקניקיות היו קרות וכאילו... הופשרו במים והצ'יפס היה ספוג שמן ולא טעים. (אני משוכנע שבעלי המסעדה לא טעמו בעצמם ממנה זו, אחרת היתה יוצאת מהתפריט !!) עשו לעצמכם טובה ובחרו באופציה אחרת למנת ילדים. הסלטים המוגשים כמנה ראשונה היו טובים והמנות הרגילות נחמדות - לא יותר מזה. בשביל מחיר ממוצע של 100 ש"ח למנה ו-44 ש"ח למנת ילדים אפשר לדעתי לקבל אוכל הרבה יותר איכותי במקום אחר !! שורה תחתונה - לא נחזור !!

עוד פרטים
הוספת תגובה