נגישות
נגישות

הזקן והים נמל יפו ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

94 ביקורות וחוות דעת על הזקן והים נמל יפו

רחל - תמונה
רחל 6 ביקורות
מוצ"ש בזקן והים
4.0
09/10/12

אני אוכלת שם מידי פעם, צריך לקחת בחשבון שעדיף לבוא בשעות שאין עומס. כשיש עומס, השירות גרוע. אנחנו באנו 4 אנשים בערב, קיבלנו שירות מעולה, האוכל היה טעים. סגנון מזרחי. מי שמגיע- לא לצפות... להשקעה בעיצוב. זה נטו לבוא לאכול אוכל מזרחי וללכת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדם - תמונה
אדם 6 ביקורות
המוני רועש ולא נעים
2.3
03/10/12

לאחר ההמלצה שקיבלנו היינו מאוד מאוכזבים השרות מהיר אולם באותה מהירות מנסים לפנות אותך מקום רועש מאוד האוכל בסדר אבל אין אופציה חוץ מאשר סלטים לשולחן ב-50 ש"ח לאדם אם אינך רעב מאוד זה לא... המקום בשבילך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מקלאוין - תמונה
מקלאוין 2 ביקורות
מצוין טעים מחיר סביר
4.5
08/09/12

היינו היום בצהריים - שבת ומחיר העסקית היה רלוונטי. הזמנו דג דניס מצוין למרות שהיה ספוג שמן, ושיפודים. הסלטים היו טעימים מאד, הוגשו בפינוק והשירות מצוין. סה"כ עלות לזוג 160 ש"ח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון מבקר מתחיל
אכזבה, לא כדאי להוצי שם שקל
2.0
25/08/12

לפני שנסענו לנמל יפו החלטנו לברר קצת על המסעדות שם,למרות שקראנו את הביקורות השליליות היופי של המקום, המחיר ומה שהוא כולל פיתו אותנו. הם מציעים שם מנה עיקרית + סלטי פתיחה + תה ועוגיות... ב89 . למרות המבחר הרב של הסלטים, ברובם לא נגענו. הם באמת היו משעממים ואפילו לא טעימים.המנה העיקרית - דג דניס בגריל, הייתה סתמית. אז האוכל סתמי לגמרי ועוד לא התחלנו לדבר על השירות. שירות מזלזל ומתנשא וממש לא נותן הרגשה נוחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רות - תמונה
רות מבקר מתחיל
חוויה לא נעימה
1.3
12/08/12

תכננו לחגוג יום הולדת בשבת בצהריים. יום לפני התקשרו להזמין מקום ונאמר לנו כי אין הזמנות בסופ"ש. כשהגענו למסעדה היו לפחות כ-20 איש שמחכים על המדרגות לשולחן במרפסת. אנחנו העדפנו מזגן ולכן... נכנסו פנימה. התיישבנו בשולחן די מלוכלך כשהמזגן מטפטף מעל הראש. המקום מאוד רועש ומבולגן, אין אפשרות לדבר בנחת, מרגיש לחוץ ולא נעים. המזגן בכלל לא הורגש, אנשים ניגבו את הזיעה במפיות, המלצרים בעצמם נטפו מזיעה. הסלטים הגיעו מיד, רובם היו בסדר. למנות עיקריות הוזמנו דג דניס על הגריל שהיה בסדר, צלעות כבש ואנטריקוט שיכלו להיות טעימים. הציפס שהגיע כתוספת היה עייף מאוד - נראה שטוגן בעבר ונכנס שוב לשמן כדי שיתחמם! פשוט לא נהננו, זו היתה חוויה לא נעימה בכלל. רצינו לברוח משם כמה שיותר מהר וכך עשינו. חבל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sharon - תמונה
Sharon 2 ביקורות
ממש לא למי שלא אוהב עשן סיגריות עם האוכל
2.3
03/05/12

אמצע השבוע, 5 סועדים. פריסה יפה של סלטים ומילוי מהיר כשנגמרו. 2 הזמינו דג והיו מרוצים, 1 שיפודי פרגית מוצלחים, סטייק ממוצע ושרימפס על גחלים שהגיע באיחור לאחר שכולם סיימו ולא היה שווה את... ההמתנה. סביבנו עישנו סגריות, חלק מהמלצרים ביקשו עבורנו לכבות וחלק אמרו "אין מה לעשות". יש לציין שהמקום מספק נרגילה ללקוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שניר - תמונה
שניר 25 ביקורות
ממליץ מאוד
4.5
10/01/12

הייתי במסעדה עם החברה באמצע שבוע, ככה שההתייחסות היא נכונה לאמצ"ש, התיישבנו וישר הגישו מגוון רחב של סלטים, חומוס, פלאפל ולאפות. המלצרים היו מאוד אדיבים ודאגו למלא את הסלטים החסרים.... הזמנתי סטייק פילה שהיה לא רע, מאחר וההתמחות של המסעדה היא בעיקר דגים אז לא ציפיתי לסטייק ברמה מאוד גבוהה, ביקשתי מידת הכנה מדיום, חלק אחד היה במידת מדיום והחלק השני היה במידת הכנה של מדיום-רייר. לבסוף הוגש תה ויצאנו במחיר של המנה העיקרית (79 כ"א). המקום מרגיש כמו חדר אוכל, באים-אוכלים-הולכים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יואב - תמונה
יואב 6 ביקורות
יחס משפיל
1.0
17/12/11

בתקופה זו של צדק חברתי, מסתבר שאנשים מעדיפים עדיין מחיר על פני יחס. הזקן והים עמוס באנשים, עם תור ארוך במיוחד, אבל היחס של המנהל במקום הוא בהתאם - מזלזל וגס, לא אכפת לו מהלקוחות.... התקשרנו לזקו והים והזמנו מקום בשבת בצהריים. כשהזמנו הסבירו לנו שלא נורא אם נאחר קצת. כשיצאנו מהבית היה פנצ׳ר שגרם לנו לאחר ברבע שעה. כשהגענו עקפנו את התור ונכנסנו. הפנו אותנו למנהל המשמרת, והוא בגסות אמר שאין הזמנות. הסברנו שהזמנו בטלפון, אז הוא אמר: אז דברו עם מי שהזמנתם ממנו, והלך. הייתי בהלם. פניתי אליו שוב ואמרתי שיקח אחריות על כך שקיבלו הזמנת שולחן. הגישה שלו היתה מזלזלת בסגנון ״כן בטח״. שאלתי אם הוא קורא לי שקרן והוא אמר שאין לו בעיה לקרוא לי שקרן. היה ברור שעם כל כך הרבה לקוחות בדלת הוא מת להפטר מאיתנו. זה מה שקורה כשמסעדה מאבדת את הקשר ללקוח. יצאנו רעבים ומושפלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרב בן-יהודה גני - תמונה
מרב בן-יהודה גני 10 ביקורות
4.3
25/08/08

זו מי הפעם ה-100 שלי לערך וכל פעם אני נהנית מחדש.מגוון הסלטים הטריים והמצוינים.הדגים הטעימים.פירות הים שעשויים כמו שצריך ובעיקר בעיקר מצלעות הכבש ששם אתה מלקק את האצבעות תרתי משמע,רק לא... לוותר על שום ביס. הקבב שם לא להיט,עדיף לוותר עליו יש הרבה דברים טובים הרבה יותר.האווירה היא של חדר אוכל בקיבוץ,השירות מקצועי,נותן קצת אווירה של תאכל ותלך.המחיר הוא פיקס דיל ומחיר סביר. כמו שחזרתי כ"כ הרבה פעמים,אחזור לשם שוב. לא ממולצץ לארוחות רומנטיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמלת ערב לאם הכלה - תמונה
שמלת ערב לאם הכלה מבקר מתחיל
4.7
04/08/08

על מנת לחסוך במילים אומר רק: הלוואי והייתי יכולה , כלכלית, לאכול שם כל יום. בדיוק בטעם,בשירות ואין כוח ללכת אח"כ פשוט מדהים. תמשיכו כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה