נגישות
נגישות

הזקן והים נמל יפו ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

94 ביקורות וחוות דעת על הזקן והים נמל יפו

דניאלה - תמונה
דניאלה מבקר מתחיל
לא מומלץ בכלל
1.5
12/12/14

היינו שם ביום שישי בערב, אווירה המונית ורעש אינסופי לחץ של המלצרים על היושבים לסיים לאכול ע"מ לפנות את השולחן לסועד הבא. אחת מצלוחיות הסלטים שהוגשו לנו הייתה שארית של שולחן אחר. הרגשה... כאילו אתה נמצא בתוך מפעל את הטיפ גבו ללא ראשותנו וע"פ מה שהם ראו לנכון ומבלי לקבל אישור מאיתנו וגבו גם טיפ מעל הנרמאלי של כ 15% מכלל החשבון (מה שבהחלט לא הגיע להם כיוון שהשירות היה גרוע) גם את החשבון לא רצו בהתחלה לתת לנו אלא אמרו לנו סכום כולל טיפ שאנו צריכים לשלם ולא נתנו לנו חשבונית עד שנאלצנו לפנות לקופה הראשית שם חיכה לנו אדם חסר סבלנות שלעג לנו על כך שאנחנו בכלל מעזים לבקש חשבון מודפס לא נחזור לשם ולא נמליץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
דודו בראל - תמונה
דודו בראל 8 ביקורות
כבר לא מה שהיה פעם...
2.8
07/11/14

האוכל טעים אך אין את השפע שהיה מוגש פעם לשולחן. המלצרים נותנים תחושה שרוצים שתלך והמקום איבד טיפה מהקסם שהיה לו. בשר סטנדרטי למסעדה מזרחית ודגים מצויינים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ramineu - תמונה
ramineu 10 ביקורות
טעים ומהיר, אווירה מיוחדת
4.3
06/11/14

היינו שם המון פעמים. סלטים בכמות אדירה, ולכל אחד יש ביניהם את אלה שממש טעימים לא. שירות מהיר, מנות הבשר , הדגים ופירות הים מצויינות. לא ממש מקום שקט ואינטימי, בלשון המעטה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
פינוק של מקום
4.5
03/10/14

מקום מקסים ! עם פינוקים כמו של פעם, הגענו ורק כשסיימנו להזמין גילנו שולחן גדוש בכל טוב. מרוב צלוחיות המלאות בכל טוב כבר לא הצלחנו לראות את השולחן! שירות מפנק! מטעמים מפנקים. כיף כיף... כיף!מומלץץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
נחמד אבל כבר לא אותו דבר
3.0
26/09/14

המקום עבר שיפוץ, לכן כנראה המחיר כל כך עלה. הרבה סלטים טעימים, המנות בעייני ניהוי קטנות יותר, טעים אבל בשביל 99 שח זה ספק שווה כבר. לקראת סיום שמו לנו קפה וחשבון, כן מבלי שביקשנו אחד... מהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sela.mei - תמונה
sela.mei 9 ביקורות
מסעדה של פעם
4.5
24/08/14

היינו היום בצהריים מסעדה מקסימה שמחזירה אותי 15 שנה אחרונה. על השולחן מגוון גדול של סלטים טעימים וטריים וכמובן לאפות. מלצרים מקסימים ואדיבים, שואלים בצורה שלא מטרידה האם הכל בסדר, איזה... עוד סלטים להוסיף לנו ומה חסר לנו. קנקן לימונדה קר ישר מגיע לשולחן. בעלי הזמין דג דניס מטוגן, טרי טרי ומעולה. אני לקחתי מנת שרימפס וקלמארי. בהמלצת המלצר לקחתי קלאמרי מטוגן ואת השרימפס הכינו בחמאה ושום- פשוט מעולה. קלאמרי נימוח, טרי פשוט נהדר. קיבלתי אפילו עוד רוטב חמאה ושום בצד. לסיום קפה ותה וסופגניות קטנות מטוגנות ומעולות! חבל שלא היה עוד מקום בבטן, את המנות בקושי הצלחנו לסיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
כיף, טעים ומומלץ בחום!
4.5
03/07/14

אוכל טעים וטרי, שירות מהיר, כמות האוכל שמוגשת לשולחן פשוט לא תיאמן. 20 סוגי סלטים לפחות, כולל חומוס ופיתות שלא מפסיקים לזרום, גם אם לא מבקשים! המנות העיקריות טעימות ומשביעות. כיף, טעים... ומומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אחי - תמונה
אחי מבקר מתחיל
תמורה מלאה ויותר
4.3
22/04/14

מדובר המסעדה גדולת ממדים ויחד עם זאת השרות תמיד אישי,מהיר ויעיל. שפע מנות ראשונות הן חגיגה בפני עצמה של מבחר כמעט אין סופי של סוגים ומינים. אנחמו מזמנים בד"כ צלעות והן מוגשות ברוחב לב,4... צלעות למנה. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
פעם שנייה ואחרונה
2.5
20/04/14

בעבר הייתי ממעריצי הזקן והים, אבל אחרי החוויה האחרונה לא אחזור. נתחיל מהתור- בסופי שבוע אי אפשר להזמין מקום, אבל אמרו לנו שהם מושיבים לפי סדר. אנחנו היינו זוג. מכיוון שהשולחנות ענקיים,... המארח כל דקה יצא וחיפש שולחנות של מעל 6. ככה שיצא שהרבה שהגיעו אחרינו נכנסו לפנינו. לבסוף אחרי המתנה דיי ארוכה הושיבו אותנו על שולחן מלוכלך. על השולחן היה קנקן לימונדה מלא. הוא השאיר לנו אותו ואמר שהוא יביא לנו קרח. כבן הזוג פנה אליו ואמר לו שיחליף לנו לחדש, הוא התווכח ואמר "זה חדש! אני אביא קרח", התעקשנו, אז הוא לקח את הקנקן לשולחן קרוב. הייתי בשוק. הסלטים היו טובים מאוד ובשפע. כך גם הדגים והפירות ים. אבל השירות היה מזעזע. ביקשתי זירו- לא קיבלתי. בן הזוג ביקש קנקן מים לא קיבל. גם את החשבון היינו צרכים לבקש 5 פעמים. רועש, מבולגן ולא נעים. את המחיר הזה של סלטים במחיר של מנה עיקרית יש בעוד המון מסעדות דגים בתל אביב. טובות יותר או טובות פחות זה כבר עניין של טעם. אבל בעניין של שירות אין תחרות. לא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ido - תמונה
Ido מבקר מתחיל
לא מומלץ ,כמו שוק
1.8
15/02/14

הגענו 5 אנשים למסעדה בסניף של נמל יפו ,וקיבלנו שירות לא טוב. הבעיות שהיו: 1.ביקשנו לחבר עוד שולחן בשביל שלא יהיה צפוף ל5 אנשים והמלצרים במסעדה לא ניסו אפילו לעזור לסדר לנו מקום שיהיה... יותר מרווח ,כך שישבנו בצפיפות. 2. אחרי שהגיעו הסלטים כל 10 דקות ניגש מלצר במשך שעה שלמה ושאל בגסות מה אתם רוצים להזמין ,והפעילו עלינו לחץ להזמין כמה שיותר מהר את המנה העיקרית , ואחד המלצרים אפילו נזף בנו שזה לא יפה שאנחנו "מתעקבים" עם ההזמנה של המנה העיקרית, הרגשנו שאנחנו חייבים לאכול מהר , הסברנו למלצר שאנחנו כרגע שבעים מהסלטים ואנחנו נקרא להם שנרצה להזמין ולמרות זאת שוב ושוב חזרו ושאלו מה אנחנו מזמינים בסופו של דבר הזמנו את המנה העיקרית אף על פי שלא רצינו עוד להזמין את העיקרית היינו עוד שבעים ורצינו לחכות עוד חצי שעה ולהזמין .... אף פעם לא זכיתי לקבל יחס כזה במסעדה ,בשום מסעדה מזרחית לא ישראלית ולא ערבית. המנות העיקריות (פרגיות ) הגיעו עם 3 חתיכות גדול של פוטטו ולא של צ'יפס כמו שצויין בתפריט ,בסופו של דבר הביאו לנו עוד צ'יפס קטן . באופן כללי האווירה הייתה שם של שוק ,לא התחשבו בבקשות שלנו רצו רק שנאכל ונפנה את המקום להבאים בתור , לשם לא נחזור בקרוב אלא אם כן הם ישנו את סדר העדיפויות שלהם ללקוח ולא לכסף שלהם

עוד פרטים
הוספת תגובה