נגישות
נגישות

הזקן והים נמל יפו ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

94 ביקורות וחוות דעת על הזקן והים נמל יפו

מירי - תמונה
מירי 3 ביקורות
4.7
29/06/08

אני אדם שאוהב לאכול במסעדות, במיוחד דגים. כשאומרים לי דגים אני אומרת הזקן והים. אכלתי שם אין ספור פעמיים לאורך שנים ומעולם לא התאכזבתי, לא מהדג ולא מהסלטים, ובטח לא מהשירות. מי שיש לו... תלונה אינו יודע לעשות השוואה, אחלה של מסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לימור - תמונה
לימור 2 ביקורות
4.3
21/06/08

אני ובעלי הגענו אתמול למסעדת הזקן והים לארוחת צהריים. אני באתי בלי ציפיות ובעלי היה שם בעבר וזכר את המקום לטובה. התישבנו בשולחן שקרוב לחלון המשקיף לים שמאוד קרוב למסעדה, הגענו לפני... שהמקום התמלא, קיבלנו שרות אדיב מאוד, כל הסלטים הרבים שמפזרים על השולחן היו רבים וטעימים-מרוב שהיו כל כך הרבה סוגי סלטים לא יצא לנו לאכול מכולם, הפיתות שלהם הכי טעימות שאכלתי בארץ (פיתה רותחת ישר מהטאבון) אכלתי דג דניס שהיה מעולה. ובנוסף הופתענו מאוד מהמחיר לטובה..... אני יודעת שאהיה שם שוב. היה מצויין!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avi - תמונה
Avi מבקר מתחיל
3.7
20/06/08

היינו היום (יום ו') 5 איש, היתה מסעדה די מפוצצת אבל נכנסנו תוך 10 דקות - סביר.האוכל היה בסה"כ בסדר, למעט הדגים המטוגנים שהגיעו צפים בשמן. סה"כ יש אוירה טובה, אבל די צפוף, יושבים אחד ליד... השני כמו בקיבוץ. אבל, שווה לבוא אפילו רק לסלטים ופיתות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
15/06/08

היינו במסעדה הזו לפני יומיים. ציפינו לראות מקום רומנטי. אבל זהו בעצם חדר אוכל גדול ולא יותר מזה. מלא שולחנות, מלא אנשים, רועש, ניירות A3 במקום מפות שולחן. אין מחירים בתפרית (הכל בע"פ).... הדבר החיובי היחיד שזכור לי - אוכל טעים (אבל לא "וואו") במחיר לא יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/06/08

אנו אורחים קבועים במסעדה לפחות 6 פעמים בשנה.מסעדה נמדדת בשלושה פרמטרים עיקריים: 1.אוכל טעים ואיכותי. 2. שרות . 3.אווירה. בשלושת הפרמטרים האלה ,עומדת המסעדה. בהצלחה בהמשך. מוטי שני -... קיבוץ נען.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי 3 ביקורות
4.7
22/05/08

מזה שנים אני באה לאכול במסעדה, סתם לשם הכיף וגם באירועים מיוחדים, מעולם לא התאכזבתי ותמיד נשאר לי טעם של עוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
18/04/08

לאחר שהמון שמענו - היום סוף-סוף ביקרנו בזקן והים. השירות נדיב, האווירה נחמדה, אוכל די טעים - בעצם כל מה שיכולנו לצפות ממסעדה אותנטית שכזאת - היה.החיסרון הראשון והמשמעותי ביותר - חוסר... היגיינה וכלים די מלוכלכים - בטוחה שיש אנשים שהיו במקומנו נגעלים לאללה, אבל משום מה החלטנו להתעלם. אך ה"הפתעה" האמתית חיכתה לנו בסוף - לאחר שהתפנקנו ממגוון סלטים עשיר ומנות עיקריות גדולות, תה וקינוחים - הגיע החשבון שמשום מה היה גבוה מהצפוי ב-100ש"ח - תסכימו - סכום משמעותי. התברר שחלק מ"תוספות" שקיבלנו ללא בקשות ושלפי הרשום באתר המסעדה היו אמורות להיות כלולות במחיר של המנה העיקרית - הביאו לנו ללא הסכמותינו (חשבנו שזה בא ביחד עם המנה העיקרית) וחייבו עבורן בנפרד. בקיצור היה יותר מ"לא נעים" אבל החלטנו לא להתווכח, שלמנו לפי הרשום ועזבנו - עם כוונה ברורה לא לחזור ולא להמליץ לאחרים על המקום. בטוחה שיש עוד המון מקומות שבסגנון אך ללא "קונצים" שכאלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/03/08

כבר כמה פעמים שאנחנו אכלים שם ונהנים מאוד מהשירות והאוכל......כל הכבור

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/02/08

אם אתם שומרים דיאטה אז זה לא בשבילכם !אבל אם לא, אז רוצו לשם.פתיחה במבחר עצום של סלטים, כולם טריים וטעימים מאד (ואיך יכול להיות לא טרי אם המסעדה מלאה כל הזמן).מנות עיקריות בדקנו כבר... דגים, פרגיות ופירות ים.כולן היו טובות מאוד.כל פעם אנחנו מופתעים מחדש מהרמה של האוכל, מהמבחר ומהשירות האדיב.והמחיר בסוף, עממי .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
20/02/08

מקום כייפי שנעים לשבת מול הים והבריזה ולהנות מאוכל טוב , מה שקורה אצל מסעדנים שהם שוכחים לרגע שבכדי לאכול ארוחה מזרחית אותנטית, לא צריך להגיע עם מנהל הבנק או אם חב ' ברינקס. חצי עוף... במחיר של לול, שיפודי פרגית וכבש במחיר של רפת, צר לי להיפרד מממקום שאהבתי אבל לא מוכן לממן להם נסיעות לחו''ל יש עוד מסעדןת שימחו לארח אותנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה