נגישות
נגישות

הזקן והים נמל יפו ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

94 ביקורות וחוות דעת על הזקן והים נמל יפו

Ola - תמונה
Ola 3 ביקורות
אכזבה
3.0
30/12/13

מבחר ענק של סלטי פתיחה אבל כל הסלטים סתם... אפילו לא מעדניה של סופר. המבורגר עוף הגיע כהמבורגר בקר (למרות ששאלנו 100 פעם אם הם בטוחים שזה המבורגר עוף). פשוט סוליה לא איכותי. קבב - שרוף,... יבש. הקיצר, הרמה ירדה ירדה ירדה עובדים על כמות ולא על איכות. בגלל שהמלצרים כל הזמן רצים אז האוירה מאוד לא נינוחה. רצון לסיים וללכת. השירות כמובן מעולה....

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 12 ביקורות
המסעדה הכי מפנקת שיש
4.3
09/09/13

מחיר אחיד והכל כלול בתוכו. עם זאת, ב-2 פעמים האחרונות שהייתי שם הם קצת התקלקלו. המחיר עלה, הלימונדה קטנה (הלימונדה לא כיד המלך כמו שאר הדברים) המנה העיקרית לדעתי לא כזאת מדהימה בטעמה... אך החומוס שלהם בהחלט כן וכמות האוכל על השולחן פשוט אדירה. סה"כ, עדיין ארוחה משתלמת וכיפית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דן - תמונה
דן 7 ביקורות
מצוין!!! מומלץ בחום
5.0
04/05/13

זו לא פעם ראשונה, שנייה ובטח שלא אחרונה שאני וחברה שלי אכלנו במקום. הגענו, וכרגיל היה עמוס בכניסה. המארחת אמרה לנו שזה יקח משהו כמו 10 דקות ואכן בתוך כ-7 דקות מלצר ליווה אותנו אישית עד... לשולחן. 20 שניות לאחר מכן קנקנן לימנודה ומגוון של לא פחות מ-21 סלטים נחתו על השולחן שלנו (על חשבון הבית!!!). האוכל פנטסטי, עשוי היטב ומשביע. השירות אישי, מלא בחיוכים ומעל למצופה. להערכתי היו במסעדה כ-50 מלצרים ואולי אפילו יותר. אחרי המנות העיקריות קיבלנו שתי כוסות קפה ומתוקים (גם על חשבון הבית!) הכל ב-99 לאדם. מומלץ מומלץ מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yana - תמונה
Yana 2 ביקורות
אכזבה גדולה
1.5
04/05/13

אכזבה גדולה.הזמננו שתי מנות דגים: אחת דג לברק, השניה דג מוסר ים. מנות מאוד יקרות.קבלנו את אותו סוג של הדג, לא הבננו איזה סוג. הדגים היו יבשים, ללא טעם, חוץ מטעם של תבלין שדג היה "עטוף"... בו. אפשר להגיד שאכלנו תבלין ולא דג.כל המנות היו פשוט נזרקות על השולחן. אווירה של מסעדת פועלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maayan - תמונה
Maayan 19 ביקורות
האוכל טעים והשירות מדהים במקום
4.8
01/05/13

הבשרים מעולים וסלטים מגוונים ומפנקים. השירות במקום מס 1 מומלץ בחום למי שרוצה לאכול טוב בלי חור בכיס..

עוד פרטים
הוספת תגובה
alon - תמונה
alon 7 ביקורות
המלצה נמוכה
2.5
13/04/13

הגענו למקום ביום חמישי בחול המועד 7 אנשים, חנייה ומקום במסעדה היה בשפע. המסעדה הומה סועדים ולעיתים צפופה, המלצרים די מלחיצים בכדי לקבל את ההזמנות. הסלטים היו טובים וטריים. שאר המנות... רגילות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
טעים , מפוצץ , טרי אבל...
4.0
08/04/13

האוכל ממש טעים, מנות מפוצצות, הכל טרי ונחמד, אבל... האבל שלי מצביע על ארוחות צהריים, בזמן הצהריים אין זה המקום או אחד המקומות המשתלמים יוצא מעט יקר ביחס למקומות אחרים לשבת בהם. מה שכן... הוא שונה והאיזור שהתפתח בצורה מאוד יפה, אפשר תמיד לטייל אחרי, אז מי שבא לו יפו בצהריים או בכלל זה המקום ללא ספק

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרים צור - תמונה
מרים צור 8 ביקורות
פעם שניה
3.3
30/03/13

היינו שם אתמול בפעם השניה,למרות שהמסעדה היתה מלאה כולה בסועדים השרות היה למופת כמו בפעם הראשונה מחיר הדגים אמנם עלה קצת אבל הטעם לא השתנה,

עוד פרטים
הוספת תגובה
SAHAR - תמונה
SAHAR מבקר מתחיל
החוויה שלא הייתה
1.5
16/02/13

בזקן והים כבר היינו בעבר , ברם זו פעם ראשונה שהגענו בשבת . הזמנו מקום ל 16 אנשים לשעה 12 וחצי בצהריים היום . הגענו וכמובן שהשולחן המתין לנו עד כאן הכל הלך כשורה ואז החל הלחץ , תוך 3... דקות השולחן היה עמוס בסלטים ופיתות .... בחוץ ראינו שמתחיל להיות לחץ של אנשים הממתינים לתורם להכנס למסעדה , הלחץ השפיע על העובדים וההנהלה , מיד נלקחו הזמנות למנה עיקרית אשר הוגשה תוך כדי שאנו אוכלים את המנה העיקרית ומבלי לפנות מעט את השולחן , כשביקשנו שימתינו קצת , זכינו למבט נוזף ועצבני , אבל זה עוד כלום לעומת זה שבעודנו מסיימים את המנה העיקרית וחלקנו אף באמצע האוכל , החלו לפנות את השולחן ופשוט הגישו לנו חשבון !!! כמובן שלא ביקשנו חשבון , לא סיימנו לאכול וטרם הגענו למנות אחרונות , בכל זאת באנו לחגוג ... כעסנו לא הרתיע את המלר שבהורעת אחראי המשמרת הגיש את החשבון מצידו השני של השולחן , המנות האחרונות הוגשו ברישול ובחוסר אסטטיות ותוך רמיזה "דקה" שיש הרבה ממתינים בחוץ , בשלב הזה פשוט נמאס לנו מהיחס הנוראי ושילמנו ואלכנו . באנו לחגוג ארוע משפחתי , קיבלנו אוכל בינוני , מוגש בחוסר אסטטיות , יחס עויין ולא מקצועי ובשביל כל אלו שילמנו הרבה כסף . זו היתה הפעם האחרונה שרגלנו תדרוך במסעדה זו .

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי 57 ביקורות
שנה חילוואה יא ג'מיל!
3.8
15/02/13

גריל דגים ובשרים, נוף של ים יפו, עממיות. המון טאפאסים לשולחן בפינוק. מחיר סביר. גם לשם אנחנו הולכים בכל יום הולדת, ההורים מאוד אוהבים, ותמיד נהנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה