נגישות
נגישות

הזקן והים נמל יפו ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

94 ביקורות וחוות דעת על הזקן והים נמל יפו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
09/09/06

ביום רביעי בפעם הראשונה בחיי בעקבות המלצה של חבר פקדנו אני ואשתי את המסעדה הזקן והים. מדובר במקום מיוחד במינו עם צוות עובדים מקסים ומקצועי גם יחד. מיד כשנכנסנו למסעדה פגש אותנו מלצר... והושיב אותנו, לא עברו להם 5 דקות וכבר שולחן שמיועד ל-4 סועדים היה עמוס עד אפס מקום בסלטים, לציין כי הסלטים טריים, מגוונים ומשובחים מאוד, פיתה דרוזית חמה ומיוחדת עם כדורי פלאפל הונחו בשולחנינו. בקיצור, חגיגת טעמים. לאחר חווית הסלטים הזמנו פילה דניס, אגב מעולה, הדג מגיע על מצע חסה עם צ'יפס בצד, לאחר מכן מגיע על חשבון הבית קפה/תה לבחירה ביחד עם סהרוני בצק מתוקים ממולאים בשקדים ואגוזים וניתן להזמין בתוספת תשלום פירות העונה. לסיכום, מסעדה מצוינת ולא יקרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
30/06/06

ביום שישי יצאנו בעלי ואני עם אורחים מחוץ לארץ לאכול במסעדה ביפו - הזקן והים - הנוף יפה אבל נכנסנו למסעדה וחיכינו 15 שעה עד שמישהו בכלל נזכר לגשת ולשאול מה איתנו. לאחר מכן חיכינו עוד 10... דקות בערך עד שהכינו לנו שולחן וזה אחרי שכבר הזמנו מקום מראש אבל שכחו להכין שולחן.בסדר, התיישבנו, הגישו לנו סלטים כשבכל צלחת כפית קטנה של סלט. בקיצור, הסלטים נגמרו מהר וכשביקשנו שיחדשו לנו את הסלטים המלצר התחצף ואמר שאי אפשר עכשיו כי המטבח לא עומד בלחץ!!!היינו מופתעים וקמנו מיד!! טוב אז אפשר להבין שלא אכלנו ויצאנו מבואסים מהמסעדה ועוד שיא החוצפה הוא כאשר בעל המסעדה רוצה שנשלם לו על הסלטים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yifat - תמונה
Yifat 8 ביקורות
1.7
04/05/06

היינו ביום שבת האחרון. למרות שהזמנו מקומות מראש נאלצנו להמתין כחצי שעה (כי היה בלבול כלשהו בהזמנה..). הסלטים היו מעולים והגיעו מהר, מעבר לזה אני אכלתי קלמרי והמנה בכלל בכלל בכלל לא... מומלצת - מלאה בשמן וללא רוטב תואם. חייבת לציין שהדגים היו מעולים (ככה שמעתי..). בכל אופן, קלמרי - לא מומלץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
08/04/06

אכלנו שם ביום ששי 7 אפריל. אוכל מעולה, בכמויות, מחר סביר ושרות מעולה. רק חבל שלקראת הסוף רומזים לך בבוטות - לך

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.7
05/04/06

ביום חמישי שעבר ב-30.3 ביקרתי במסעדה בפעם השנייה.הדרך בה אירחו אותי והתייחסו אלינו שווה הכל.איזו אדיבות, איזה נחמדות מכל הלב.לא חלפו להן 2 דקות מהרגע בו התיישבנו וכבר הוגשו לנו 17... הסלטים הטריים ביותר והמגוונים ביותר.כעבור רבע שעה מרגע שהזמנו את המנות העיקריות הן הוגשנו לנו, חמות, טריות, מלבבות וטעימות.היחס, האדיבות, הטריות ושילוב הטעמים - עושים את המסעדה שלכם לאחת הטובות בארץ. חזקו ואמצו!כי אני חיזקתי ואימצתי אתכם אל חיקי!נתראה בפעם הבאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
17/03/06

ללא ספק מסעדת בשרים מעולה, אוכל ממש טעים ויש גם דילים לא רעים בכלל.יושב ליד הים ביפו, מקום יפה מאוד...רק את השירות יש לשפר קצת, לפעמים שוכחים, אבל זה לא נורא.מומלץ ביותר לאוהבי... בשרים/דגים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלינורב - תמונה
אלינורב מבקר מתחיל
4.3
29/01/06

איזה אוכל. ביליתי בהרבה מסעדות וכאלה שהצהירו על עצמן כגורמה - כאן? לא צריך גורמה ולא שום דבר. האולכ מעולה, טרי, קריספי, קרנא'צי וממש חוויה לחושים. אם מגייעם באמצע שבוע והמקום ריק, אתה... מקבל יחס של מלך וגם בסוף שבוע, כשמלא אנשים (במיוחד משפחות) אתה תקבל תמיד את השירות ההכי טוב. המוסר והלוקוס דגים מעוליםםם אצלהם - טרים טעים. כל מילה מיותרת!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/06/05

מהפעם הראשונה שנכנסתי התמכרתי וכל מי שיצאתי איתו לקחתי לשם ,הדגים הבגריל ברמה גבוהה, פירות ים נחמד,בשרים סבבה,ומבחר עצום של סלטים,שרות סופר מהיר וסופר אדיב ,מחירים לכל כיס ,אני מוכנה... לעשות פרסומת מרוב שאהבתי.... (נוף מדהים...)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/04/05

הגענו למסעדה בערב חמישי. לא היה מלא אבל גם לא ריק מאדם. התיישבנו ותוך שניות הוגשו לנו כמות אדירה של סלטים. כולם טעימים, מגוונים והעיקר - טריים. אני הזמנתי פורל, בן זוגי הזמין דניס -... שניהם על הגריל. ליקקנו את האצבעות. השירות מצויין, נותנים לך להרגיש בנח והכל נעשה עם חיוך. מחירים סבירים. אוכל נהדר. שירות מצויין. אין ספק שנפקוד את המקום שוב, ושוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה