נגישות
נגישות

הזקן והים נמל יפו ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

94 ביקורות וחוות דעת על הזקן והים נמל יפו

Tamir - תמונה
Tamir מבקר מתחיל
לא חוזר לשם יותר! זה לא מה שהיה פעם
2.3
05/08/18

שרות גרוע המלצרים עושים טובה שמשרתים אותך,לא כמו שהיה בעבר.מחיר גבוה למי שלא מזמין מנה 55 ש"ח...לא מומלץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
מאכזב בגלל הלכלוך
4.0
21/01/18

לא פעם ראשונה בזקן והים, אבל לדעתי פעם אחרונה, הגענו 5 זוגות ליפו, כרגיל המתנו המון זמן, יש לציין את השירות המהיר שמגיעים הסלטים המגוונים והפיתות, חבר שהזמין שיפוד בקר אמר שהיה לו טעם... לוואי, לדעתי ולדעת שאר הסועדים שהיו איתנו לא היתה בעיה כלשהי, אולי כי הזמינו דגים, אבל המקום ממש לא נקי, כשמסתכלים על ערימות הצלחות כביוכול הנקיות רואים שהם ממש לא נקיות לכן ירד לנו קצת התיאבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל וחבריו - תמונה
דניאל וחבריו 7 ביקורות
לא אהבנו כלל
2.0
18/08/17

מצד אחד המנות גדולות, מצד שני אין גם בחירה של מנה קטנה יותר ומה שעוד יותר מקומם הוא שיש לחץ על כל הסועדים היושבים בשולחן להזמין מנה גדולה, אחרת קונסים אותך 50 ש"ח על סלט עבור כל בן אדם,... שאתו מגישים על השולחן באופן אוטומאטי. באנו חבורה גדולה של חברים ומשפחה וחלק מאיתנו לא רצו לאכול מנה שלמה. אז נאלצנו לשלם על מה שלא רצינו.. חלק מהאוכל היה לא טרי עם טעם מוזר. מנה מעל 110 ש"ח למשל - היה חבל והחליפו לנו. האווירה בסך הכל כמו במקומות ברמה הרבה יותר זולה ! לא יודעת אם שווה לשלם ולשבת שם. יש מקומות נעימים יותר . האוכל לא יוצר מסביר - גם לגבי מה שהיה במקרה טרי . לא נמהר לחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 25 ביקורות
שווה ללכת! מושלם!
4.3
07/08/17

כשפעם ראשונה הלכתי לזקן והים היה שם מאוד עמוס ואני לא אוהב אווירה כזו אבל כשהתיישבתי איזה שירות קיבלתי! בחיים לא הרגשתי ככה בשום מסעדה בישראל. היה פשוט מושלם. 20 סוגי סלטים הוגשו לי... במקום! הדג מוסר חצי אפוי חצי מטוגן שהזמנתי היה פשוט מושלם טעם אדיר. והמחיר טוב לכל כיס תמורת מה שאתה מקבל! בכל פעם שנגמר לך אחד מהסלטים אתה לא אומר כלום והם ישר ממלאים לך את הסלט מחדש. פשוט מושלם אין מה להגיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אושרת - תמונה
אושרת 5 ביקורות
אחרי ביקורים רבים החלטנו לעשות הפסקה
3.3
02/11/15

אחרי פעמים רבות שהגענו לאכול בזקו והים החלטנו אני ובעלי לעשות הפסקה מהמסעדה הזו בפעם האחרונה שהיינו שם שביעות הרצון שלנו לא הייתה גבוה, איכות האוכל הייתה נמוכה מהרגיל ויצאנו רעבים... מהמסעדה מקווה שהם שיפרו את האיכות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor Arbel - תמונה
Limor Arbel 4 ביקורות
מאוד לא מומלץ
1.0
06/08/15

הגענו ביום שישי בערב 5 אנשים. לא כולם היו רעבים אך לצערנו מבחינתם אין אפשרות כזו - מי שלא מזמין כלום משלם 50 שקל על הסלטים. הסלטים הגיעו ראשונים והיו בינוניים מינוס. הזמנו עיקריות- דג,... סטייק, שיפודים. היה בסדר ולא יותר. קיבלנו חשבון של 500 שקל, מאוד מאוד לא מוצדק!!! לא שווה גם חצי מחיר. הדבר הגרוע ביותר זה הלכלוך והזוהמה במקום. הכל מסביבנו היה מלוכלך ודביק -פשוט מזעזע. כמו כן השירות מאוד לא נעים ורק "מריצים" את המקום... לשם לא נחזור...

עוד פרטים
הוספת תגובה
chagit - תמונה
chagit 17 ביקורות
שבת בצהריים בזקן והים
2.3
18/07/15

היינו אני, בן זוגי ואביו. (לא פעם ראשונה) המסעדה מאופיינת באויירת מסעדה עממית, כלומר סלטים ולאפה ריפייל, המקום רועש והשירות מרושל. הסלטים טעימים והלאפה הגיעה חמה, התפוצצנו כבר מהמנות... פתיחה (בשפע).לעיקרית אני הזמנתי חזה עוף שהגיע יבש ובלתי אכיל בליווי 2 פלחי תפוח אדמה. בפניה למלצר לוותר על המנה אמר שאי אפשר להחזיר וזה ממש ביאס, בנזוגי פנה למלצר הראשי שאנו מבקשים לוותר על המנה והמלצר אמר שיחליף למנה חדשה ואם לא ארצה לאכול (התפוצצתי) יארזו ליוכך היה המנה החדשה נראתה טובה יותר. המנות של בן זוגי ואביו היו פירות ים - הם התענגו עונג רב וממש נהנו (סביר להניח שמומחיות המסעדה היא דגים ופירות ים ולא בשר, אבל זו רק הנחה) הדירוג מתייחס לחוויה שלי ולא של בן זוגי ואביו שנהנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Atar - תמונה
Atar 3 ביקורות
פינוק
4.0
13/04/15

תמיד כיף לבוא לאכול בזקן והים! האוכל טעים והאווירה טובה. ממליצה לבוא באור יום ולא לפספס את הקלמרי, שהוא פשוט טרי ומרגישים את ההבדל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mtn-il - תמונה
mtn-il 47 ביקורות
מסעדה מזרחית כמו שמסעדה מזרחית צריכה להיות
4.3
07/04/15

כל פעם מחדש כיף לשבת. האירוח מהנה ומפנק. האוכל טעים מאוד ושווה את המחיר. לא סתם ברוב הפעמים עומדים שם בתור. בשביל להכנס לשבת. החוויה שלי מאוד חיובית ואני ממליץ לפנות הרבה מקום בבטן לפני... ארוחה שם. בתאבון!

עוד פרטים
הוספת תגובה
המבקר - תמונה
המבקר 38 ביקורות
טעים אך רועש
3.5
12/03/15

מסעדה מצליחה מאוד אך מרוב ההצלחה יש מלא לקוחות והמקום מרגיש קצת כמו חדר אוכל בקיבוץ. האוכל טעים המחירים סבירים בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה