נגישות
נגישות

גרינגוס - Gringos Grill Bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

86 ביקורות וחוות דעת על גרינגוס

Daniel - תמונה
Daniel מבקר מתחיל
בשר מעולה, מחירים לא יקרים, מומלץ!
5.0
14/04/16

הגענו במקום באמצע שבוע, לחגוג יום הולדת, 5 אנשים. המקום ממש נחמד, עם מוזיקה לטינית ברקע. הבשר היה מעולה, במידת עשייה מדויקת וטעים במיוחד. התוספות לא אכזבו והיו ממש טעימות. בסוף הזמנו... קינוח וגם הוא היה ברמה מאוד גבוה. מלצרית ובעל המקום היו מקסימים ומאוד מקצועיים. המחירים לא יקרים. לסיכום אין ספק שהמסעדה מציבה סטנדרט גבוה באיכות והטעם של האוכל. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avital - תמונה
Avital מבקר מתחיל
מעולה!!!!
5.0
10/04/16

אווירה מדהימה עם שרות מעולה ואדיב הנאה גדולה מאוד אוכל ברמה גבוהה וממש לא יקר !!! ממליצה בחום לכל מי שמחפש המבורגר טוב מאוד באנו לחגוג יום הולדת אני ובן זוגי נהנו מאוד ממלצר ששמו ניצן... שהיה שירותי חביב

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Daniel
Daniel
11/04/2016
אביטל תודה על המילים החמות צוות גרינגוס
lio - תמונה
lio מבקר מתחיל
אוירה מעולה, אוכל טעים, מחיר לא יקר והשירות מצויין! - מומלץ בחום
5.0
03/04/16

הגענו לגרינגוס בערב סופר-קלאסיקו כך שכל המסעדה היתה לרשותנו :-), נכנסנו ישר לאוירה דרום אמריקאית עם מוזיקת הרקע ועיצוב המקום. המסעדה ממש משרה אוירה חמימה וכיפית. השירות היה ממש מעולה!!!... (ועוד !!!) כולם היו כל כך נחמדים החל מהמארחת, ברמן, מלצר, ומנהל המסעדה, דאגו לכל דבר קטן, אפילו ניסו להקרין לנו את המשחק על מסך. המלצר ניצן היה ממש חמוד, המליץ על מנה מעולה לזוג - פארייה, מקבלים מלא סוגי בשר, פוטטוס (מנה מומלצת בפני עצמה) סלט ולחם הבית והכל היה ממש טעים, כמו גם הקוקטיילים והקינוח - צ'ורוס מעולה ;-) והמחיר ממש לא יקר ביחס למה שמקבלים. בקיצור מאוד נהנינו, נחזור לגרינגוס בודאות, ואנחנו ממליצים עליה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Daniel
Daniel
04/04/2016
תודה על המילים החמות צוות גרינגוס
Adi - תמונה
Adi מבקר מתחיל
שירות מעולה
4.8
17/03/16

אכלתי היום עם בן זוגי, הזמנו את המנת בשר הזוגית- בהחלט מפנקת! אני חייבת לציין את המלצר ניצן והמתלמד ליאור. שירות אדיב! הלוואי וכל מסעדה ץעניק שירות כזה. האוירה נעימה! מחירים סבירים,... עושה חשק לחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Daniel
Daniel
20/03/2016
תודה על המילים החמות גרינגוס זה לאכול בארץ ולהרגיש בחול צוות גרינגוס
shanin - תמונה
shanin 2 ביקורות
טעים, לא יקר ושירות מעולה
5.0
31/01/16

המלצר/ברמן היה מאוד נחמד והאוכל היה מעולה. מוזיקת רקע דרום אמריקאית מאוד נחמדה ולא רועשת. לחבר שלי היה יום הולדת והמלצר ממש השקיע. המחיר בהחלט סביר. ממליצה בחום לבקר שם, אנחנו נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורה - תמונה
אורה מבקר מתחיל
נהדר.
5.0
30/01/16

הזמנו חברים לחגוג יום הולדת 70 קבלנו שרות מעולה והאוכל היה מאוד טעים הוגש בצורה אסתטית .חברנו שמבין בבשרים אכל סטייק אינטריקוט ליקק את האצבעות ושיבח את המנה יצאנו מרוצים נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי ד. - תמונה
אורי ד. 3 ביקורות
גרינגוס- זאת חברות!
5.0
20/01/16

כבר בכניסה נכנסים לאווירה דרום אמריקאית: מוזיקה אותנטית ונעימה, תפריט בשרים פשוט עם מנות יפות ומחירים סבירים מאוד, שירות מדהים ואוכל מ-ע-ו-ל-ה! אכלתי בהרבה מסעדות בשר נחשבות וללא ספק... הבשר הכי טעים, טרי ועסיסי. כל כך נהנתי שכל פעם שאני בסביבה אני מזמין (ממליץ על העסקיות) ואף לוקח take away. אתם תהנו. באחריות! תמשיכו כך!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיה - תמונה
מאיה 3 ביקורות
הפתעה מעולה בזכרון יעקב!
5.0
14/01/16

חבר שלי ואני נסענו לטייל בזכרון יעקב בשישי של חנוכה. לא חיפשנו מראש מקום לאכול בו ותוך כדי טיול ראינו את הגרינגוס. כאן המקום לציין שאני בדרך כלל אוהבת לאכול במסעדות ידועות ומוכרות ופחות... במסעדות שאני רואה, מה שנקרא, על הדרך. אבל חבר שלי אמר שהמקום נראה לו אחלה ושננסה. ברגע שהתיישבנו, בשולחן חמוד ואינטימי עם ספות שאני אוהבת, קיבלנו צ'ייסרים של סנגרייה חמה. מעולה! ואני חסידה של סנגריות חמות בחורף - אין הרבה פאבים בתל אביב שלא ניסיתי את הסנגריה שלהם. אז הגיע המלצר שלנו (או מנהל שם, זה לא היה ברור) מקסים! עם מבטא דרום אמריקאי שלרגע הרגשתי שוב בטיול הגדול :) הוא המליץ לחבר שלי על סטייק וניסה לשכנע אותי שכדאי לי לנסות גם אחרי שחבר שלי סיפר באכזבה שאני אוכלת רק בשר טחון. אז אני הזמנתי את ההמבורגר גרינגוס, חבר שלי הזמין את הסטייק. למנה ראשונה הזמנו לחם שמגיע עם צ'ימיצורי, שמן זית ובלסמי וחמאת שום מעולה (שרציתי לברר אם הם מוכרים ושכחתי בסוף הארוחה). כמובן שהזמנתי לי גם כוס של סנגרייה. האוכל היה מעולה. אפילו הבחור ששירת אותנו הגיע בשביל לוודא שאני טועמת את הסטייק ו.. זה באמת היה ממש טעים. ההמבורגר היה מעולה, הפוטטוס טעימים ממש. התיבול בכל האוכל מעולה וחבר שלי שמבין בבשר עף על הסטייק שלו שהגיע עם פלפל שחור גרוס בצד ומלח שאפשר לטבול בהם את הבשר לפי הטעם. קינוח כבר לא אכלנו כי היינו מפוצצים אז אני לא יכולה להמליץ על זה. למרות שאני בטוחה לפי כל השאר שגם הקינוחים יהיו טעימים. בקיצור - אוכל מעולה, שירות מדהים ואוירה פשוט כייפית כזאת. הגרינגוס סגרו לנו טיול של שישי צהריים מושלם. משם רק לנוח קצת ולנמנם. מחכה כבר לטיול הבא בזכרון יעקב :) אם אתם שם, באמת מומלץ ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adam - תמונה
Adam מבקר מתחיל
מדהים!
5.0
11/01/16

אכלתי במסעדה כמה וכמה פעמים וכל פעם אני מתפלא מחדש כמה האוכל במסעדה טעים!המנות גדולות וטעימות התופת של הפוטטוס מאוד טעימה (מומלץ) האווירה מאוד נעימה עם מוסיקה ספרדית ואווירה... לטינית.השירות מעולה!יש מלצר שמילצר אותי שהוא מדהים! גם אם היית איזו שהיא בעיה הוא ישר תיקן והביא הכל וסידר כמו שצריך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
David - תמונה
David מבקר מתחיל
חגיגי, מקצועי, טעים ושירות לבבי
5.0
06/01/16

הגענו לארוחת צהריים ביום הולדת של אשתי. הצוות יצא מגידרו ליצור אווירה כיפית וחגיגית, ושיתפו פעולה ביצירת הפתעה. האוכל מצוין, מנות יפות וטעימות והמחירים סבירים ביותר. ממליץ בחום. אנחנו... מתכוונים לחזור ולהנות מהמסעדה בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה