נגישות
נגישות

גרינגוס - Gringos Grill Bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

86 ביקורות וחוות דעת על גרינגוס

אסי - תמונה
אסי 2 ביקורות
מומלץ ביותר. בשרים מעולים במחיר מצויין
5.0
02/01/16

חגגנו יום הולדת עם המשפחה. סהכ 8 אנשים כולל ילדים. הזמנו לראשונות כנפיים ואמפנדס. הכנפיים היו טובות אבל האמפנדס פשוט מעולים. לעיקריות לקחנו את מיקס הבשרים שהמליץ מנהל המסעדה והמיקס היה... פשוט מעולה ובעיקר האנטריקוט. אחד הטובים שאכלתי. כל שאר המנות גם היו גדולות וטובות. קינוח הצורוס בסוף היה מעולה. לסיכום, שירות מעולה ואדיב בניהולו של מתיאס מנהל המסעדה בשר מצויין ומחירים שווים ביותר. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Daniel
Daniel
04/01/2016
תודה רבה נשמח לארח אותכם שוב צוות גרינגוס
Luzit - תמונה
Luzit מבקר מתחיל
מצויין!
5.0
24/12/15

הגענו עם קופון של באליגם. היה מפנק ביותר. הבשר היה מצויין. מנות הילדים מעולות במחיר 29 שח. נהננו מהשירות, האווירה ובעיקר מהאוכל הטעים! שווה להגיע!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
25/12/2015
תודה על המילים החמות צוות גרינגוס
מלכה - תמונה
מלכה מבקר מתחיל
מסעדה נהדרת
5.0
28/11/15

אתמול אחר הצהרים מימשנו קופון של באליגם..במסעדה זו היינו שבעה אנשים...קיבלנו יחס נהדר, אירוח לבבי ונעים ביותר מבעל המסעדה כמדומני..דובר צ'יליאנית ומהמלצרים. המנות היו נהדרות..אכלנו... ארוחה שלמה הכוללת מנות ראשונות, עיקריות וכמנה אחרונה צ'ורוס נפלאים ונימוחים. אין ספק שהכרנו מסעדה שווה..ששווה לחזור אליה שוב. ממליצים מכל הלב.. המון תודה לכם!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Daniel
Daniel
03/12/2015
מלכה תודה רבה על המילים החמות צוות גרינגוס
Lin - תמונה
Lin מבקר מתחיל
מומלץ ביותר!
5.0
26/11/15

הגענו למסעדה לחגוג יום הולדת עם המשפחה ונהנו מכל רגע ומכל ביס. שווה להגיע גם מרחוק- אוכל מדהים, בשר מצוין, שירות אדיב וחם, מחירים נוחים מאוד ואווירה כפרית! תודה רבה לכם על חוויה נהדרת,... אין ספק שנחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרב - תמונה
מרב 2 ביקורות
טעים!
4.5
19/11/15

היינו בחמישי הצהריים ולקחנו ארוחה עיסקית. הזמנו שתי מנות big המבורגר (330 גרם) שהגיעו בתוספת פוטטו גרינגוס. ההמבורגר הגיע במידת העשייה המדויקת שביקשנו. טעים ועסיסי והפוטטו היו מתובלים... מצוין. גם השעועית הירוקה שהזמנו בנוסף היתה טעימה. בקיצור, חווייה טעימה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Marianna - תמונה
Marianna 2 ביקורות
חוויה
4.5
12/10/15

חגגנו יום הולדת לאישתי ביום שישי המקום היה מלא.אווירה נחמדה מאוד הכי חשוב אוכל טעים חם ועסיסי לקחנו את המנה של שילוב בשרים עבור זוג.בהמלצת המקום לא הצטערנו השירות היה יותר טוב אפילו... מהאוכל קינוח אדיר!צ'ורוס. בקיצור שווה נסיעה של שעה מפתח תקווה. תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Idan - תמונה
Idan 2 ביקורות
טעים מאוד
4.5
28/09/15

אחרי המלצה של האחראי משמרת או מנהל המסעדה לקחנו את המנה שמכילה כמה סוגי בשרים, המנה הייתה מעולה בשר איכותי. השירות במסעדה טעון שיפור, שהגעתי עם חבר עמדנו חצי דקה ליד 3 מלצריות והאחראי... והם לא התייחסו אלינו עד שאחת מהן שמה לב. היא ביקשה שהמתין שהם ינקו שולחן בשבילנו. חיכינו כמה דקות וכלום לא קרה עד שהאחראי פנה אלינו ושאל אם אנחנו רוצים לשבת. גם במהלך השהייה היינו צריכים לייצור קשר עין בשביל כל דבר קטן , המלצריות לא הסתכלו לשולחן שלנו בכלל. אני חושב שהמלצריות צריכות לקבל עוד נסיון. אני אחזור למסעדה כי היא ממש טובה, אני רק מקווה שעניין השירות ישתפר

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Daniel
Daniel
02/10/2015
תודה רבה על הביקורת הבונה,אנחנו שמחים מאוד לשמוע שנהנתם מהאוכל . מצטערים לשמוע שלא פנו אליכם מיד כשהגעתם. בתאריך זה במסעדה היתה מוזמנת לגמרי מראש ,לכן ההמתנה היתה קצת ארוכה לשולחן נשמח לארח אתכם שוב לחווית שירות מתקנת ונמליץ מאוד להזמין שולחן מראש. חג שמח מצוות גרינגוס.
Luda - תמונה
Luda 10 ביקורות
מסעדה כיפית ביותר…
4.8
19/09/15

אווירה לטינית, אוכל טעים ( נתח קצבים, צ'ילי קון קרנה)… שוט הסנגרייה על חשבון הבית היה מעולה… בהחלט נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hadass - תמונה
Hadass 2 ביקורות
ממש טעים!! שווה ביקור:)
4.5
11/09/15

הייתי עם חברה וממש נהננו! הצוות היה מקסים ואדיב, התפריט היה מגוון ומעניין והמנות היו טעימות ממש.. ממליצה על ההמבוגר.. יאם..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nitsun - תמונה
Nitsun מבקר מתחיל
יופי לנו
4.0
04/09/15

אכלנו בפתיחה ושבנו היום. אפשר לומר שזו המסעדה שלנו בזיכרון. מומלץ לאוהבי בשר טוב, שרות נאות ומיקום נעים. בתיאבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה