נגישות
נגישות

גרינגוס - Gringos Grill Bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

86 ביקורות וחוות דעת על גרינגוס

Shlomit - תמונה
Shlomit מבקר מתחיל
טעים נעים ואדיב
4.3
30/07/16

באנו נטולי ציפיות לארוחת ערב אחרי רכיבה. באנו רעבים מאוד!!! כל דבר היה בטוב טעם, איכות ביתית וניכר שבכל מנה הושקעה מחשבה ותכנון. השירות , בייחוד של דניאל, היה חם ואדיב. לבטח נגיע שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Daniel
Daniel
01/08/2016
תודה על המילים החמות
Lotem - תמונה
Lotem מבקר מתחיל
טעים מאוד,שירות מקצועי אדיב ועם חיוך!חוויה!
4.8
30/07/16

חגגנו בערב שישי מסיבת יום הולדת לאמי בת ה70,היה אירוע נהדר!!היינו18 אורחים וחגגנו במרפסת הנעימה והנוחה. האוכל היה מעולה והשירות אדיב ,נעים ומקצועי להפליא,כל הקשר עם דניאל שף ובעל המסעדה... היה מקצועי ומתחשב.זכינו לחגוג אירוע בלתי נשכח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Daniel
Daniel
01/08/2016
נשמח תמיד לארח אותכם בעתיד ותודה על המילים החמות
Talia - תמונה
Talia מבקר מתחיל
שאיכות ושירות נפגשים
5.0
30/07/16

חגגנו לי יום הולדת ופשוט נהננו מאוד! האוכל האווירה המלצרים השירות והמחיר שהפתיע לטובה! הזמנו יין, ארבע מנות עיקריות, 4 מנות ראשונות ושני קנקני שתייה והמחירמלא עבר את 650 שקלים למרות... שמדובר בבשר משובח וטעם שאין לתאר! תודה רבה לכם צוות יקר

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Daniel
Daniel
01/08/2016
תודה רבה !!!!
רוקי - תמונה
רוקי 2 ביקורות
מסעדה שתמיד כייף לחזור אליה.
5.0
24/07/16

חגגנו היום יום-הולדת לבעלי ביחד עם הילדים. למרות שמדובר ביום שבת ולמרות העובדה שהמסעדה היתה "מפוצצת" באנשים האוכל היה מעולה והשירות היה נפלא. מדובר בהמבורגרים הכי טובים : בשר משובח,... עשויים בדיוק כפי שביקשנו (מדיום-וול) ובכמות משביעה ביותר. המלצר שלנו - אלעד - היה קשוב לכל בקשה שלנו והפך את השהייה למהנה ביותר. זו לא הפעם הראשונה שלנו במסעדה ובוודאי שלא האחרונה. תמיד נעים וטעים להגיע ולאכול בגרינגו'ס - מסעדה במחירים שפויים והוגנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Daniel
Daniel
26/07/2016
תודה על המילים החמות נשמח לארח אותכם בעתיד צוות גרינגוס
Rita - תמונה
Rita מבקר מתחיל
ממכר ומושלם!
5.0
21/07/16

כחובבת בשר והמבורגרים המסעדה ענתה לי על כל הדרישות! האוכל מעולה! ההמבורגר אחד העסיסיים שאכלתי! סטייק אנטריקוט מושלם, כנפיים ברוטב ברביקיו ממכרים! כן, כן, הספקתי לטעום מהכל! (: האווירה... נעימה ומזמינה כשברקע מתנגנים צלילי מוזיקה לטינית. השירות אישי ונעים. חוויה מומלצת לכל אוהבי הבשר! למשפחות חברים או זוגות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orit - תמונה
Orit מבקר מתחיל
היה מעולה
5.0
17/06/16

המנות הגיעו מהר, מנות גדולות וטעימות. השירות אדיב. הגענו אחר הצהריים של יום שישי ולא הייתה בעיית חנייה. באנו אחרי צניחה חופשית אז היינו מאוד רעבים והמקום סיפק את הסחורה. נחזור לפה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו 2 תגובות
תמונה של Daniel
Daniel
20/06/2016
תודה על המילים החמות נשמח לארח אותכם בעתיד צוות גרינגוס
תמונה של Daniel
Daniel
26/07/2016
תודה על המילים החמות נשמח לארח אותכם בעתיד צוות גרינגוס
Loren - תמונה
Loren מבקר מתחיל
מדהים
4.8
20/05/16

הגענו משפחה של שבעה נפשות, ארוחה משפחתית של יום שישי. קיבלו אותנו בחיוך בתוספת של כמה צייסרים. מנות הפתיחה הן ברמה גבוהה מאוד, וכן המנות העיקריות איכותיות ביותר. בתור משפחה שמאוד אוהבת... המבורגרים, אכלנו במסעדה את ההמבורגר שבהחלט ניתן להגיד שזהו ההמבורגר הכי טעים שכולנו טעמנו. המחירים סבירים מאוד, הזמנו המון בשר,מנות ראשונות, ושלמנו מחיר הוגן מאוד ששווה את טעם האוכל והכמות. האווירה במסעדה היא בייתית, המקום ממש נראה כמו בית, וכמובן שהמלצרים אכפתיים ונחמדים. משהו נוסף שמשך את תשומת ליבנו זה היחס של מנהלי המקום שבעצמם הגיעו אל השולחן שלנו כדי לבדוק אם אנו מרוצים. מקום מומלץ ביותר לארוחה משפחתית, יש מנות ילדים. בקיצור, אנו מאוד ממליצים להגיע אל המסעדה ולהינות מהאוכל והאווירה, הגענו אל המסעדה מהמרכז, מרחק של כ40 דקות נסיעה ובהחלט היה שווה להגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Daniel
Daniel
23/05/2016
תודה רבה על המילים החמות נשמח תמיד לארח אותכם בעתיד צוות גרינגוס
אלה ונבון - תמונה
אלה ונבון מבקר מתחיל
מושלמת!
5.0
08/05/16

חגגנו בשבת האחרונה אירוע בריתה בגרינגוס והיה מושלם! מהרגע ששוחחנו בטלפון עם דניאל(שף המסעדה) הבנו שזה המקום בשבילנו. הגענו כלקוחות סמויים לטעום מהאוכל כי לא הכרנו את המסעדה לפני כן ומיד... סגרנו. האירוע אתמול הוכיח את עצמו. היה מושלם מכל הבחינות! האורחים מאוד נהנו מהאוכל, השירות האדיב ומהאווירה החמה והביתית. כל ההתנהלות עם דניאל הייתה בנעימות תוך הקשבה לצרכים שלנו ובדקדקנות עד הפרט האחרון. היה תענוג ואין ספק שנמליץ ונחזור לסעוד במסעדה ולקיים שם אירועים נוספים במשפחה. תודה על הכל !

עוד פרטים
הוספת תגובה
AMIR - תמונה
AMIR 4 ביקורות
תענוג של מסעדה.
5.0
01/05/16

בקרנו במסעדה בתחילת השבוע משפחה של - 5 מבוגרים. יש לציין שהבשר משובח ועשוי במידה הנכונה על מנת לשמור על טעם הבשר כמו שצריך. ממש חווית בשרים . חוץ מהאוכל המעולה ,גם השרות שקיבלנו ע"י... ניצן היה ברמה גבוהה מאוד. האווירה במקום נעימה וכיף לאכול בכזו מסעדה. ממש תענוג של מקום מכל הבחינות. והמחיר: ממש הפתעה. מחיר הוגן ביותר למנות המוצעות. אין ספק שאותנו בתור לקוחות חוזרים הם הרוויחו וכמובן נמליץ על המסעדה . תמשיכו כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לודה - תמונה
לודה 2 ביקורות
שירות לא מקצועי, לא נדיב ומאכזב
2.3
28/04/16

אכלנו ארוחת צהריים בגרינגוס - משפחה של 4 אנשים. באנו עם שובר לארוחה זוגית של באליגם. כאן התחילו הבעיות - מנת נתח קצבים שכלולה בשובר לא הייתה, על המבורגר טלה שיקר רק ב- 5 ש"ח מהמבורגר... רגיל (שכלול בשובר) לקחו מאיתנו 29 ש"ח. ואז הגיעו מנות ראשונות ויחד איתם מנה עיקרית אחת. כששאלתי את המלצרית, למה מביאים מנה עיקרית עם המנות הראשונות, היא אמרה: " אני לא לקחתי מכם את ההזמנה". לאחר הפסקה די ארוכה קיבלנו את שאר המנות העיקריות. בעלי הזמין סינטה במידת עשיה Medium-Well אבל קיבל Rare ורק אחרי פעמיים, אחרי שכולם כבר סיימו לאכול, הסטייק הגיע למידת העשיה המבוקשת. בסוף ביקשנו את הקינוח הזוגי שהיה כלול בשובר, ואמרו לנו שהוא נגמר ואם אנחנו רוצים אפשר להזמין קינוח אחר, אבל לשלם עליו 15 ש"ח. לסיכום - אוכל טוב בסה"כ אבל השירות הנוראי קלקל את הכל ובטח לא נחזור למסעדה הזאת

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של יערה
יערה
19/09/2016
הגענו עם קופון של גרופון היה "חסר" בתפריט נתח קצבים והקינוח. נדרשנו להוסיף כסף למנה עיקרית ולקינוח. מאד מרגיז.