נגישות
נגישות

גרינגוס - Gringos Grill Bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

86 ביקורות וחוות דעת על גרינגוס

Ori - תמונה
Ori 2 ביקורות
שווה כל שקל!
5.0
18/09/16

לפני חודש חגגנו לאבא שלי יום הולדת במסעדה, השירות היה מאוד אדיב והאוכל היה מהטובים שאכלתי, הכנפיים במנות הראשונות מדהימות והנתח קצבים לעיקרית היה רך ועסיסי ועשוי בדיוק במידה... הנכונה. בסוף הזמנו שני קינוחים: סופלה שוקולד וצ'ורוס. שני הקינוחים היו פצצה וסגרו את החוויה בצורה מושלמת. הבעלים היה מאוד נחמד ואנחנו בטוח נשוב לשם בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Larry - תמונה
Larry מבקר מתחיל
אפשר וכדאי לוותר
1.5
17/09/16

בשר ממוצע, הגענו עם קופון ונאמר לנו שנתחים מסויימים המגיעים במסגרת הדיל חסרים היום ובמקומם לא באמת הוצע תחליף. נאלצנו להוסיף כסף על מנת לשדרג את המנה ומאוחר יותר ראינו כי הנתחים... ה"חסרים" מוגדים בנדיבות ללקוחות ללא קופון. אוכל בינוני, אווירה בינונית, אמינות על הפנים...אפשר לוותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 4 ביקורות
לכו לפלאפל שעל יד.
2.8
12/09/16

האוכל טוב אבל השירות היה כל כך גרוע שכמעט עזבנו עוד לפני שאכלנו - וזה הלך והדרדר למרות שהמסעדה היתה די ריקה. לא ידעו מה לעשות עם הגרופונים שאיתם הגענו ולבסוף לא קיבלנו את כל הדיל ועוד... שילמנו תוספת על שתיה שהגיעה לנו. לא עשיתי מהומה בגלל שחגגנו ארוע עם חברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nedved - תמונה
Nedved מבקר מתחיל
אני והחברים שלי מראשל"צ מרגישים כמו לקוחות VIP כל פעם מחדש
5.0
04/09/16

שמעו אני לא ממש טוב בלנסח דברים אבל גרינגוס אחים אתם מכירים אותי ואתם יודעים שזה יתקבל כאילו אני מגיע פעם בשבועיים ומנסה יותר אם היה לי משכורת טובה יותר בעבודה אבל חברים שחי מגיעים כל... הדרך מראשל"צ עד אליכם ומתייחסים אליי ככוכב על זה שהצלחתי לעשות הרבה צומי ולסיים 900 גרם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Idit - תמונה
Idit מבקר מתחיל
מאכזב
2.8
23/08/16

הגענו 4 בנות עם שובר של גרופון. השירות היה לא מסביר פנים, המנות הראשונות קטנות יחסית(אמפנדה אחת קטנה לזוג....הכנפיים היו טעימים אך ספורים), הפוטטוס שצורפו למנה העיקרית היו רכים (הוחלפו... בציפס), לחם הבית נראה בפועל כמו לחמניה. בעבור תוספת חלב לאמריקנו נגבו 3 שקלים. אציין שהצילי קון קרנה וההמבוגר היו טעימים ומשביעים. התאכזבנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Daniel
Daniel
14/09/2016
עידית תודה רבה על הביקורת הבונה, מצטערים לשמוע שאתכזבתם . בגרינגוס לא מתפשרים על איכות האוכל והשירות !! נשמח לארח אתכם שוב לחווית שירות מתקנת ונמליץ מאוד להזמין שולחן מראש. צוות גרינגוס.
Dorin - תמונה
Dorin מבקר מתחיל
שירות אדיב, בשר איכותי, וקינוחים שהם פשוט ואוו!
5.0
21/08/16

הגענו למסעדה בקבוצה גדולה של 11 איש מבוגרים וילדים קצת רועשים, לא פשוטים לשירות ובכל זאת התקבלנו בחיוך ובאדיבות לאורך כל הארוחה. האוכל היה טעים ומגוון והבשר היה ברמה גבוהה מאוד! עשוי... כראוי! ולא חיכינו למנות הרבה זמן, הכל ממש זרם. המחירים הוגנים לדעתי לאיכות שמקבלים. הפתעת הערב היא הקינוחים!! פשוט ואוו! היה שווה להגיע למסעדה רק בשביל לנסות את הקינוחים הבייתים שלהם , ממש מומלצת העוגת שוקולד אלפחורס, היה מטריף! מאוד נהנו ובהחלט נחזור!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yulia - תמונה
Yulia מבקר מתחיל
שכרון חושים אחד גדול, אווירה מעולה, מנות עשירות ומוסיקה לטינית כייפית. בטוחה שאחזור!
5.0
14/08/16

נכנסתי למסעדה והתפעלתי מהעיצוב היפה של המקום. קיבלו את פנינו בצורה נעימה. השירות היה אדיב, הצוות נעים וחיובי. נהניתי מאוד מהאווירה ומהמוסיקה הלטינית. כמובן גם מהמנה, האוכל היה טעים... מאוד. גם חבריי נהנו ממנה עשירה. גם הקינוח היה נפלא. נהניתי מאוד וממליצה בשמחה רבה. בעיניי זו הייתה חוויה מעולה לכל החושים, ראייה, שמיעה, טעם וריח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilia - תמונה
Ilia 2 ביקורות
מדהים הבשר הכי טוב שאכלתי שירות מעולה
4.8
13/08/16

הגענו בפעם השלישית התבאסנו קצת שמתיאס לא נמצא וחזר למקורות אבל השירות שוב היה מדהים מהיר והאוכל מעוללללללהההההה השתיה מגיעה מהר הבשר הגיע עוד יותר מהר וקינוח פינוק על חשבון הבית רק כי... הם נחמדים. מדהים

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלירן - תמונה
אלירן 93 ביקורות
שווה ביקור, הביקורות לא משקרות
5.0
12/08/16

הגענו דרך גרופון, 4 מבוגרים ותינוק. עיצוב דרום אמריקאי מגניב, אווירה טובה, מיקום נוח (קרוב למדרחוב), אוכל מדהים, מנות מגוונות. השירות פשוט נהדר, הצוות נותן לך להרגיש שאכפת לו. ממליץ... בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sigalit - תמונה
Sigalit מבקר מתחיל
גרינגוס מסעדה מעולה, אוכל טעים שמוגש עם כל הלב והנשמה
5.0
03/08/16

הגענו לחגוג יום הולדת 14 לאלירן. התקבלנו בחמימות ע"י מיטל המקסימה שבהמשך גילינו שהיא בעלת המקום. הזמנו המבורגר, צ'יפס ופוטטוס.. עד כמה זה כבר יכול להיות מיוחד תהיתי כמי שלא ממש חובבת... המבורגר. בעודנו יושבים ממתינים שואל אלירן בחצי היתול כמה זמן לוקח להכין המבורגר 600 גרם ?? ואני עונה לו : מכינים אותו במיוחד עבורינו. כשהגיע אחרי מספר דקות דניאל המקסים עם המנות שלנו, (מסתבר שהוא השף ובעל המסעדה ובעלה של מיטל), ה0בנתי שהמשפט שלי היה מדוייק ביותר, הכינו את המנות במלוא הכוונה עבורינו. מנותי יפות, נדיבות מוגשות בצורה מעניינת ושונה ובעיקר מוגשות עם הלב ועם כל הנשמה (ויש הרבה משניהם). מה אומר?? לא היו לי צפיות גדולות "המבורגר".... טעים מדהים מפתיע ציפס... וואו בכל ביס השתהיתי יותר... פוטטוס וואו. ניכר בבעלים שהיו מקסימים ומאירי פנים שהם עושים עבודתם באהבה במקצועיות ועם נשמה גדולה . כך זה טועם ומרגיש. ממליצה בחום.. טעים נעים אווירה מקסימה מוסיקה טובה קינוח הכי טעים ומומלץ בעולם (צירוס). מחירים סבירים ביותר .מומלץ לכל סועד ולמשפחות בכיף והכל מוגש באהבה גדולה מושלם. תודה ענקית למיטל ודניאל על ה"אירוח" תודה מאלירן ,משה היפה שלי ,וממני סיגלית.

עוד פרטים
הוספת תגובה