נגישות
נגישות

גרינגוס - Gringos Grill Bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

86 ביקורות וחוות דעת על גרינגוס

אתי - תמונה
אתי מבקר מתחיל
טעים ונעים
4.5
31/08/15

אכלתי שם עם המשפחה, קיבלו את פנינו עם שוטים של סיידר יין :) היה שירות מעולה, אווירה טובה עם מוסיקה כיפית. אוכל טעים, ממליצה מאוד על ה-צ'ילי קון קרנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
כרמל  - תמונה
כרמל מבקר מתחיל
מעולה!
5.0
19/08/15

האוכל היה נהדר. אנחנו זוג שחובב בשרים אז קפצנו לבדוק את המסעדה ולא התאכזבנו. האווירה הייתה מצויינת והשירות נהדר. מחירי האלכוהול והאוכל היו מצויינים בהתחשב בתמורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
David Saar - תמונה
David Saar מבקר מתחיל
מסעדה מעולה לכל הדעות
4.5
16/08/15

היי לכולם ישבתי במסעדה לאחר שאחד מבני משפחתי הזמין מקום במסעדה לכבוד יום הולדת שחגגנו. יש לציין שהגענו למסעדה לאחר עיון בתפריט של המסעדה באתר האינטרנט שלה. אולם לאחר שהגענו נמסר לנו... שהאתר לא הספיק להתעדכן ולכן לא קיבלנו את מה שהזמנו וביררנו עליו בטלפון טרם הגעתנו למסעדה. עם זאת יש לציין, כי למרות חילוקי הדעות והאכזבה הרגעית שלנו נהנהנו מאוד. מהרגע שמנהל המשמרת במסעדה הבין שישנה אי הבנה הוא דאג להגיע ולהסביר פנים, למצוא פתרון שהיה הולם ולתת לנו את השירות הטוב ביותר. ולעצם העניין; הישיבה במסעדה הייתה נהדרת, האוכל היה מדהים !!! השירות שקיבלנו הן מהמלצרים והן מכל עובדי המקום היה נפלא. המנות הגיעו בערך 15-20 דק' (ואף למעלה מזה) לאחר שהזמנו אותם ואת זה הם חייבים לשפר. הבשר היה איכותי מאוד וכמובן טעים. כל שאר המנות הן הסלטים והן תפוחי האדמה האפויים היו נהדרים. שוחחתי קצת עם בעלי המסעדה והעובדים בה ונאמר לי שמסעדה בת חמישה חודשים, אין לי ספק שעם קצת ניסיון המסעדה תהיה מעולה מן המעולות. אני בטוח אחזור אליכם בהצלחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 2 ביקורות
מקום מעולה!
4.8
15/08/15

השירות מהיר וטוב, והאוכל טעים. המבורגר מעולה! מחירים רגילים למסעדת בשרים ובהחלט שווים את האוכל. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טום  - תמונה
טום 4 ביקורות
twice the charm!
4.3
28/07/15

חזרנו למסעדת Gringos בפעם השניה והפעם עם כל המשפחה. למקום אווירה ביתית חמה והוויב הלטיני מאוד מורגש וכיפי. המיקום פשוט מושלם עבור המסעדה, בקצה של המדרחוב של זכרון יעקב, יש מגרש חניה... מאחור. קודם כל, גרתי במקסיקו שנתיים אז אני מכיר את האוכל הלטיני טוב והמסעדה לא אכזבה אותי, טעמים ומנות אותנטיות, טריות, וטעימות! לאוכלי הבשר, בתפריט ההמבורגרים הטעמים באזור, מומלץ מאוד! גם אכלה ציפ'ס. הפעם אכלנו גם צ'ילה קון קרנה שהיה מעולה. הצוריסוס קצת פחות. אם אתם מחפשים חוויה מרעננת, טעימה, לטינית שמתאימה גם לחוויה משפחתית או לdate רומנטי, בהחלט שווה קפיצה לGringos ולסיום, אני תמיד מחפש מגע אישי וטעם ביתי במסעדות ובגרינגוס כל מנה נודפת מזה אז אני בהחלט מבסוט. נתראה במרפסת של גרינגוס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilan - תמונה
Ilan מבקר מתחיל
שהותי במסעדת גרינגוס
4.8
24/07/15

מסעדה מעולה! אוכל טוב, סטייק רך ועסיסי , שירות אדיב , ובעלת בית חביבה. מחיר סביר ואווירה לטינית אותנטית . מומלץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רון קוצר - תמונה
רון קוצר 9 ביקורות
גרינגוס - מקום לטיני טוב באמצע זכרון
4.5
20/07/15

מסעדה חדשה,נפתחה לא מזמן,בקצה המדרחוב היפהפה של זכרון. המקום מעוצב יפה,האווירה קלילה,לטינית וכיפית.הבר מאובזר ובעל הבית הוא צ'יליאני המבין בבשרים. ניסינו את כנפי הבאפאלו,הצוריסוס... והפחיטה ושלושת המנות היו מוצלחות. אז שיהיה בהצלחה מיטל ודניאל - אנחנו נחזור..

עוד פרטים
הוספת תגובה
דן - תמונה
דן 8 ביקורות
טעים, אבל יש מקום לשיפור
3.3
11/07/15

היה טעים ונהינינו. אבל - המחירים גבוהים מאד, במיוחד בהתחשב בכך שלא מדובר במסעדת גורמה. בנוסף, חלק מהמנות די קטנות ולא משביעות אלא אם אוכלים גם מנה ראשונה, רק שמחירי המנות הראשוניות... מנותקים מהמציאות... חבל, נחזור כשנתעשר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
sigal - תמונה
sigal מבקר מתחיל
אכלתי במסעדת גרינגוס ו...
5.0
11/07/15

מסעדה מעולה המבורגר משובח יש קינוח מדהים!! חובה!!! צ'ורוס בעלת המסעדה נחמדה ונותנת יחס אישי מארחת כאילו אתה מתארח אצלה בהית ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elena - תמונה
Elena מבקר מתחיל
חוויה מדהימה
5.0
17/06/15

אנחנו לא תושבי האיזור, ונכנסנו למסעדה ממש במקרה - אני ושני הבנים שלי. נהנינו מכל רגע. מקום חם ומחבק, שירות מקסים ואוכל טעייייים! היה ממש כיף, ואנחנו מתכננים ביקור חוזר בהתלהבות.

עוד פרטים
הוספת תגובה