נגישות
נגישות

בואנו-מסעדת ערב איטלקית ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
5.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

128 ביקורות וחוות דעת על בואנו-מסעדת ערב איטלקית

ישי - תמונה
ישי 2 ביקורות
אחלה מסעדה
4.8
27/10/15

חיפשנו מסעדה לבילוי לילי והחלטנו ללכת על בואנו בעקבות המלצות שקראנו באינטרנט. הזמנו למנה ראשונה פוקצ'ת שום שהוכנה במקום ולוותה במיני טפנדים מיוחדים. היה אחלה. לעיקריות הזמנו סלט חלומי... ורביולי גבינות ריקוטה. הסלט חלומי היה גדול מאוד וטעים בטירוף. הגיע עם בטטות מיוחדות ועם 2 סוגי גבינת חלומי חלקן מצופות וחלק ללא ציפוי הגבינות הוגשו בשפע ולא בקמצנות. הרביולי מגיע עם רוטב עגבניות אבל ביקשנו והחליפו לנו בלי בעיה לרוטב שמנת עם פסטו שהיה סבבה. מאוד נהנינו מהמנות. לקינוח הזמנו פטיפרולים, שזה פחזניות ממולאות בקרם וניל עם שוקולד. מנה שהספיקה לשנינו. יצאנו מרוצים ושבעים. נחזור בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zap - תמונה
zap מבקר מתחיל
המסעדה החלבית הכי טובה!!!
5.0
22/10/15

המסעדה מבריקה, כלים, מפות, כוסות. שרות מעולה ומהיר. המנות היו נפלאות. לא נשאר פירור בצלחת. זה פעם רביעית שאנחנו אוכלים שם ואין עוד מסעדה חלבית כזאת!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ציפי גונן - תמונה
ציפי גונן מבקר מתחיל
טעימה מאד
5.0
14/10/15

בילינו השבוע שני זוגות במסעדת בואנו בעקבות המלצות חמות של חברים. השרות והאווירה היו מצוינים וברצוני לציין בעיקר את האוכל שהיה מאד מאד טעים. פתחנו בגלילות חצילים במילוי גבינות שנחו על... מצע של רוטב שמנת ועגבניות, מנה מעולה. לעיקריות הזמנו סלט קפרזה , סלט חלומי, פילה מוסר ים ורביולי פטריות עבודת יד. הסלטים היו מאד טריים וטעימים ובעיקר מיוחדים. הרבה מעל הסטנדרט בבתי קפה. אילו לא הסלטים הבנאליים של בתי קפה. בעלי הזמין דג מוסר ים , מנה ענקית בגודלה שאת חציה ארזנו הביתה. בעלי אמר שהמנה הייתה מצויינת. גולת הכותרת של המנות היתה רביולי פטריות עבודת יד שהבנו שעושים אותה במקום.המילוי היה מצויין והרוטב מעולה. הייתה אחלה חוויה. מסעדה איכותית ושונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חני - תמונה
חני מבקר מתחיל
חוויה במסעדת בואנו יהוד
4.8
14/10/15

ב 11/10 היינו בבואנו 3 חברות הזמנו למנת פתיחה פוקאצ'ות שום עם מטבלים הכל היה טרי ומעולה לעיקריות הזמנו רדיוטוריאליו פסטו פאטוציני רוזה וסלט קאפרזה כל המנות היו מדהימות וטעימות כל... כך הסלט קאפרזה היה מיוחד ועשיר בטעמים. קינחנו בטראמיסו שלדברי המלצר נעשה במקום.גם מנה זו היתה מושלמת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eeoo - תמונה
eeoo 8 ביקורות
מצויין
5.0
14/10/15

ביקרנו במסעדת בואנו אשתי ואני. את פנינו קיבלה מלצרית חביבה שליוותה אותנו לשולחן. השולחן היה ערוך עם מפת בד ונר דלוק. המוזיקה הייתה קלאסית. אוירה רומנטית. תאורה עמומה. אוירה מאוד נעימה.... הזמנו 2 מנות עיקריות בעקבות המלצת המלצרית: קיש פטריות שנעשה במקום ורביולי בטטה. הקיש לווה בסלט עלים עשיר עם רוטב מאוד מיוחד ועדין. בצק הקיש היה מעולה מורגש שזה 100% חמאה וללא מרגרינה. המילוי היה מדהים. טעים מאוד ומיוחד. הרביולי היה טוב מאוד ולווה ברוטב שמנת שלא טעמנו כמוהו במקומות אחרים רוטב עם טעמים עמוקים. מנה משביעה וטעימה. השירות היה אדיב, מנומס וסובלני. המנות היו גדולות יחסית והתמחור הוגן. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביבית - תמונה
אביבית מבקר מתחיל
חוויה טעימה
4.8
04/10/15

חזרנו כמה חברות מבילוי במסעדת בואנו. היה מצוין. השירות היה יעיל ועניני והאוירה רומנטית: מוסיקה קלאסית, נרות מפות. מה שבעיקר אהבנו זה שכל המנות ללא יוצא מן הכלל היו מאוד טעימות : לזניה... בטטה, קיש תרד, פיצה מרגריטה וניוקי סלק. הלזניה הייתה מלאת טעמים והוגשה עם סלט עלים מיוחד בצידה. הקיש נעשה במקום לדברי המלצר והיה ממש מעולה , כנ"ל הפיצה והניוקי שהיה ברוטב שמנת טעים מאוד. אהבנו. נחזור וגם נמליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת מבקר מתחיל
מצוין-חבל על הזמן
5.0
01/10/15

היינו כזוג במסעדה, המסעדה מעוצבת מדהים וכבר בכניסה היתה אוירה מדהימה התפעלנו מאוד מהמנות הטעימות , והלא שגרתיות , היה ממש טעים והמחיר היה סביר בהחלט למה שקיבלנו. הזמנו קרפציו סלק למנת... פתיחה , מנה טעימה מאוד ומיוחדת, לעיקריות הזמנו פיצה גבינות צאן וסלט שלוש הגבינות, הפיצה היתה מעולה ועשירה אפויה בדיוק כמו שצריך וטעימה . ההסלט היה עשיר בגבינות ובירקות טריים מאוד למנה אחרונה כבר לא היה לנו מקום. בקיצור מומלץ, נחזור בטוח, אחלה חוויה

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
חוויה נעימה וטעימה
3.8
17/09/15

היינו ארבעה לארוחת ערב. החלטנו לחלוק מנות שונות כדי לטעום כמה שיותר. פתחנו בפטריות ממולאות גבינה ברוטב קטיפתי ועשיר על בסיס פסטו ובגלילות חצילים במלית גבינות ברוטב על בסיס עגבניות. שתי... המנות היו טעימות ביותר ובהחלט בגודל ראוי ליותר ממנה ראשונה. הפוקצ'ה, שנלוו אליה שלוש צלוחיות ממרחים, היתה טעימה ואפויה בדיוק במידה וכן נדיבה בגודלה. לעיקריות לקחנו רביולי בעבודת יד במלית פטריות וברוטב על בסיס פטריות. הרביולי היו גדולים מאד ומלאי טעם כך גם הרוטב. סלט ונציה התגלה כסלט עשיר בעלים שונים פירות וכדורי גבינה מטוגנים כמו כן היו בו חמוציות ופקאן סיני בכמות ניכרת, הכל הוגש ברוטב ויניגרט עדין וטעים. לקינוח הזמנו ופל בלגי. משום מה הגשתו התעכבה ולכן הגישו לנו טירמיסו על חשבון הבית. שני הקינוחים היו טעימים מאד הופל הבלגי התגלה כמנה ענקית, ארבעתנו לא התגברנו עליה, והטירמיסו היה טעים ביותר. השולחנות מכוסים במפות והמפיות עשויות בד דבר שתורם לאוירה. המלצרים חביבים אך לא מספיק מקצועיים. (לא מנקים פירורים בין המנות צריך לבקש צלחות) חבל שחדר האירועים פתוח כך שרעש החוגגים מפריע. סה"כ ארוחה מהנה וטעימה אם כי לא זולה. כל הנ"ל ועוד כוס קפה הסתכם ב-327 שח

עוד פרטים
הוספת תגובה
Natalie - תמונה
Natalie 2 ביקורות
מסעדה מדהימה!!
4.8
06/08/15

מסעדה שקטה ונעימה... כל המנות שהזמנו היו נדיבות וטעימות !! בעל הבית מקסים תמיד בודק שהכל בסדר.. מומלץ מאוד , נחזור שוב :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amit - תמונה
Amit 2 ביקורות
מאכזב, יקר , לא ממליץ
2.3
23/07/15

אכלנו במסעדה בעקבות מס' ביקורות טובות שקראו פה... בפועל מאוד מאכזב... רמת העשייה של המנות שהזמנו לא הייתה נכונה כלל לטעמי. הפיצה שהזמנו הייתה לא טעימה והגבינה הייתה במרקם גומי. השירות... היה מצויין! האוכל ממש לא בכיוון של איטלקי בינוני אפילו ולא מצדיק את המחיר... חבל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
02/08/2015
אחד הדברים הבולטים במסעדה שלנו הוא שהרוב המוחלט של הלקוחות רואים לנכון להגיע במיוחד לדלפק תוך כדי וגם בסיום הארוחה ולציין כי "היה טעים מאוד", האוכל מעולה" וכיוצ"ב. במקום שהקו המרכזי שלו הוא איכות, אין מקום להערות מהסוג שלך -זה פשוט לא קיים. לחברת רולס רויס התקשר לקוח וטען שהמנוע ברכבו התקלקל. תגובתם היתה: אין חיה כזו. הסיבה: הם מודעים היטב לאיכות המנוע שלהם. אנחנו יודעים היטב מה רמת האוכל אצלנו במסעדה , ורוצים להאמין שתגובתך אינה מונעת משיקולים זרים. בואנו