נגישות
נגישות

בואנו-מסעדת ערב איטלקית ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
5.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

128 ביקורות וחוות דעת על בואנו-מסעדת ערב איטלקית

Bittul - תמונה
Bittul מבקר מתחיל
היינו ומאוד לא נהנינו. לא ממליץ.
1.0
05/07/16

ביקורי הראשון בבואנו. יצאתי לערב נחמד אם אשתי, וחזרנו מאוכזבים לגמרי! הגענו למסעדה ב10:30 בלילה, המקום היה בתפוסה סבירה (היו שם כ-20 איש אשר שורתו ע"י שתי מלצריות). כעבור כ5 דקות, ניגשה... אלינו מלצרית נחמדה עם התפריט, כפתיח הזמנו מנת פילה בס (120₪) ומנת לזניה תרד וגבינות (95₪). השעה: 11:10. יותר מחצי שעה לאחר ההזמנה, חוזרת המלצרית ומתנצלת שאין להם את הלזניה תרד וגבינות. נו באמת! לוקח יותר מ30 דקות להודיע ללקוחות שיושבים וממתינים בסבלנות שאין את המנה שהזמינו?! "לא נורא" אני עונה למלצרית הנבוכה, "א"כ, תביאי בבקשה את הלזניה פטריות". כמעט שעה לאחר שנכנסנו למסעדה, הוגשו המנות. הדג היה טפל לגמרי! עברנו ללזניה, שכבה ראשונה סבירה... מתחתיה הכל קפוא! קראנו למלצרית והיא הלכה להודיע למנהל. המנהל הגיע לשולחן אחר ושאל: "האם אתם התלוננתם שהאוכל לא מספיק חם?" הם ענו שהם עדיין לא התחילו לאכול, והוא חזר כלעומת שבא. המלצרית חזרה אלינו ואמרה שאם האוכל לא מספיק חם, היא יכולה לחמם לנו אותו שוב. "שוב?!" היא תועיל בטובה לחמם שוב מנת לזניה שהוציאו עבורי מהמקפיא ושלא מתביישים לגבות עבורה כמעט 100₪?! אמרנו לה שאין צורך, ושהיא יכולה להביא את החשבון כי אנחנו את הארוחה סיימנו. האוכל נשאר על השולחן, כמעט ולא נגענו בכלום, אבל זה לא מנע מהמסעדה להגיש חשבון שלם מבלי להתבייש. שילמנו מעל ל200₪ על ארוחה שלא הייתה אכילה. היינו בטוחים שיגידו, לא נהניתם? לא אכלתם? אל תשלמו! או לפחות יציעו משהו אחר, אבל התבדינו. חבל מאוד, המקום נראה עם פוטנציאל, אבל אנו לשם כבר לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
14/07/2016
טענותיך נבדקו ביסודיות אחת לאחת ולהלן תגובתינו: 1. השירות שניתן לך בערב בו ביקרת אצלנו אכן היה לוקה בחסר. למרות אי הדיוקים בדבריך אנו מתנצלים והחלטנו להציע לך פיצוי הולם. נא צור קשר לנייד: 052-4589988 לצורך תיאום הגעה וקבלת הפיצוי. 2. אנו דוחים על הסף את שאר טענותיך בנוגע לטיב ורמת האוכל, האוירה ותמחור המנות. בכבוד רב, בואנו.
Miko - תמונה
Miko מבקר מתחיל
מעולה מומלץ ביותר
4.8
08/06/16

זוגתי הזמינה לנו מקום במסעדה תוך שהיא אומרת לי שמעתי על מסעדה חלבית מעולה שגם כשרה וגם עם אוכל מעולה אני כאדם סקפטי אמרתי לעצמי שקשה למצוא מסעדות גם כשרות וגם עם אוכל טוב הופתעתי לטובה... האווירה ממש שקטה ורומנטית כאשר מחפשים קצת מהילדים שיהיו בריאים וקצת רצון לשבת עם האישה בשקט(גם זה קורה לפעמים) גם הופתעתי לגלות את האוכל אשר עשוי בקפידה והשרות האדיב. המקום מומלץ לשעתיים של שקט לא רעש של משפחות ואוכל טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ramina - תמונה
Ramina מבקר מתחיל
האוכל פשוט מושלם!!
4.8
10/04/16

זאת הפעם השניה שאני ובן זוגי באים למסעדה לחגוג וכל פעם אנחנו יוצאים ממנה מרוצים בטירוף. המנות מדהימות! האוכל פשוט טעים להפליא השירות מקסים ביותר והמנות יוצאות מהר המחיר טיפה יקר אבל... לפחות יוצאים עם טעם טוב מהמסעדה. מומלץ מאוד לבני זוגות יש אווירה רומנטית ושקטה אהבנו מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
איטלקית כשרה מעולה אך יקרה
3.8
25/03/16

היינו במסעדה עם חברה. הגענו לפתיחה (ב-18), והמקום היה עדיין ריק מאדם. המלצרית הייתה מאוד נחמדה, ואפילו הביאה לי את המטען שלה כששמעה שאין לי סוללה. המקום קטן, איטלקי וטעים. החיסרון היחיד... הוא המחיר - מאוד יקר כאן. נהננו, המנות היו בגודל טוב, ולא קמצניות. נחזור בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
03/04/2016
לקוחות יקרים תודות על ביקורכם החוזרים במסעדה, על המחמאות בנוגע לטיב האוכל האווירה והשירות. ועל כוונתכם לחזור ולבקר אצלנו על אף שלדעתכם התמחור יקר מדי. לדעתנו המחירים במסעדה סבירים ואינם יקרים. להלן 2 דוגמאות ומהן תוכלו להסיק על הכלל: לזניה : מתומחרת אצלנו ב85 ₪. מחירה הממוצע של לזניה בבתי הקפה נע סביב ה60 ₪. היא מוגשת על מצע רוטב שמנת. ההבדל לכאורה הוא 25 ₪. אבל מלבד הרוטב שמנת מוגשת אצלנו הלזניה גם עם סלט אישי שמחירו בנפרד הוא 15 ₪. כמו כן תשומת ליבכם לכך שלזניה בבתי קפה שוקלת 280 גרם ואילו. הלזניה שאנו מייצרים במקום שוקלת 400 גרם כלומר: קיבלת בתמורה עוד 40% לזניה שזה שווה ערך ל: 24 ₪ בדיוק. כלומר בסה"כ שילמתם פחות 14 ₪ עבור מנה זהה במשקל. וזאת מבלי לקחת בחשבון את המרכיבים האיכותיים והטעם ששונה מהותית!. שכן השווינו את המחירים בהנחה התיאורטית ששני המוצרים זהים באיכותם. דוגמא נוספת: דג סלמון. לצורך הדיון לא נתייחס כרגע להבדל האיכויות בתוספות הנלוות לדג ובתיבולו. גם לא לכך שאנו מגישים דגים טריים ונתמקד רק בדג ובמחירו. אנו מגישים מנה של מינימום 350 גרם סלמון ב112 ₪. מנה ממוצעת של סלמון בבתי הקפה נעה סביב ה250 גרם. ועולה בממוצע כ 85 ₪. ההבדל בכמות הדג במנה עומד על 30%. אילו היינו מגישים את אותו המשקל (250 גרם) אזי היינו מתומחרים באופן יחסי ב: 78 ₪. 8 שקלים פחות. הארכנו בהסבר כיוון שהמסר המרכזי במסעדת בואנו הוא שניתן להינות מאוכל איכותי מאוד במחירים סבירים. נשמח לארח אותך שוב. בברכה בואנו.
Inbal - תמונה
Inbal מבקר מתחיל
מקום קלאסי ואלגנטי לארועים קטנים ובינוניים.
4.8
06/03/16

חיפשנו מקום מעוצב שמתאים לחגוג בו זבד הבת עם 70 איש, אוכל חלבי איטלקי גורמה, כשרות מהודרת ומחירים שפויים. הנ"ל ענה על כל הדרישות בצורה מושלמת. בפועל הגיעו מעל 70 אנשים ובעל המקום נתן... מענה מהיר והולם מבחינת מקומות ישיבה ואוכל. אל תוותרו על המנה אחרונה - עוגת מוצרט! גם האנינים שבאנינים נפלו מהרגליים ממנה.... חזרנו מאז שוב לארוחת ערב רומנטית..ולמפגש מצומצם עם חברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviad - תמונה
Aviad 2 ביקורות
פשוט נהדר
5.0
24/02/16

מסעדה משובחת, פעם שניה שאנחנו מבקרים במקום, האוכל היה מצויין ונשאר כזה. הפעם הזמנו לעיקריות, פילה לברק, וסלט קפרזה, מנות גדולות משביעות בטעם מדוייק. היין האדום היה מעולה, הזמנו 2 כוסות... של פטי ורדו. נהננו מאוד ונשמח לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yoram - תמונה
yoram מבקר מתחיל
מסעדה מעולה !
4.8
28/12/15

חגגנו יום הולדת לאימי עם 30 מוזמנים וכולם הרעיפו שבחים על האוכל המצויין ועל המסעדה בפרמטרים עלפיהם נבחנת מסעדה בסטנדרטים גבוהים!בחיפושנו אחר מסעדה חלבית-איטלקית מתאימה לארוע, בחנו עשרות... מסעדות באזור המרכז והשרון כולל בחינת חוות דעת, ביקורים בחלק מהן וכמובן בחלקן אף סעדנו ולבסוף הגענו למסקנה כי מסעדת "בואנו" מציעה את התמורה הטובה ביותר מבין כל המסעדות שסקרנו לאחר שסעדנו גם בה טרם ההחלטה לגבי הארוע. מנות האוכל היו טעימות במיוחד, המקום השרה אוירה רומנטית נינוחה, הכלים נאים כולל מפיות בד וברקע נשמעה מוסיקה חרישית נעימה לאור נרות ותאורה הולמת ,השרות היה מקצועי ואדיב והשרותים היו בוהקים. לארוע עצמו: הזמנו לארוע מגוון של מנות כדי לקלוע לטעמים של אנשים מבוגרים וצעירים כאחד וההצלחה היתה גדולה.החל מרמה גבוהה של מנות האוכל אשר היה מגוון, טעים, טרי וניכר עליו כי עשוי מחמרי גלם מעולים,דרךהמיטבלים המצויינים עם לחמי פוקצות טריים וטעימים, הרטבים לסלטים השונים שהיומגוונים בטעמיהם ויחד עם זאת נתנו את הטון אבל בעדינות,הסלטים ונציה,חלומי וקיסר שהיו מעולים (עם כדוריגבינה קראסט וקוביות חלומי בהתאמה), הרביולי שהיה מענג ועד לפיצות והפסטות שהיו מעולות וכמובן הקינוח המצויין.ניכר באוכל כי יש בו יצירתיות, הבנה מעולהבשילוב טעמים יחד עם יכולת ביצוע גבוהה ועם הגשה אסתטית ומוקפדת. מסעדת "בואנו" בעיני היא מהמעולות בתחומה בכל אזור המרכז, מומלצת בחום רב לכל מי שמחפש מסעדת ערב אינטימית ונעימה עם חויית אוכל איטלקי-חלבי מעולה ועם שרות אדיב וחייכני.כמו כן מנסיוננו המקום מתאים גם לארוע סולידי ומפנק עד כ-30 אורחים.נשמח להמליץ על "בואנו" לחברינו ומכרינו וכמובן נשמח לחזור למסעדה זו לבילוי ערבים מהנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ZOHAR - תמונה
ZOHAR מבקר מתחיל
מסעדת בואנו
3.0
22/12/15

הגענו למסעדה דרך המלצות חמות באתר.קבלנו את הרושם שמדובר במסעדת ערב יוקרתית. כזו שמאפשרת לזוג להנות מערב שקט אינטימי ומפנק. התלבשנו יפה ורצינו להרגיש חגיגיים במידת האפשר. התיישבנו... בשולחן לזוג ערוך יפה מכובד וחגיגי. המסעדה אכן יפה ואסתטית מאוד. המנות מצוינות. כל מנה שהזמנו הייתה נפלאה ומיוחדת. כמו שמצפים ממסעדה איטלקית יוקרתית. בהתחלה היה שקט ונעים. אך מיד הבנו שבמסעדה, שלהפתעתנו היתה מאוד מאוד קטנה (כ 6 שולחנות לזוג ), יש חלל אירועים( מכיל כ- 20 איש). השקט השלווה והאווירה נגמרו באחת. ברגע שהאירוע התחיל המסעדה התמלאה ברעש הולך וגובר לאורך כל הערב. ממסעדת יוקרה אינטימית המקום הפך לטברנה. ממש כך. את הקפה (על הקינוח כבר ויתרנו) שתינו במרפסת בחוץ . הטענה: אי אפשר לרקוד על שתי חתונות. או שאתה מסעדת ערב יוקרתית עם כל המשתמע מכך; במיוחד אם אתה מחליט לגבות עלויות של מסעדת ערב יוקרתית במרכז תל-אביב (להזכיר המסעדה ביהוד). ידענו מראש שהתשלום יהיה גבוה לשם כיוונו במחשבה שזה ערב מיוחד. בנוסף לכל אלה; יאמר לזכותו של בעל המקום כי הוא יצא לשאול אותנו בדבר החימום במרפסת ואז דברנו איתו בשיחה נעימה ובונה על כל מה שנאמר כאן - הוא לא הציע שום פיצוי. אמר לנו תודה ונתן לנו ללכת. כנראה שהוא יודע שהוא רוקד על שתי חתונות. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
30/12/2015
המקרה מוכר ולהלן תגובתנו לטענתך. אך לפני כן מספר הבהרות: 1.גולת הכותרת של המסעדה היא רמת האוכל וטעמו. כפוף למגבלות הכשרות ( בד"ץ אגודת ישראל.). שמחים לשמוע שנהנית מהמנות וציינת כי "הן מצוינות וכל מנה שהזמנו הייתה נפלאה ומיוחדת". 2.ציינת כי "המסעדה מאוד מאוד קטנה" (כ 6 שולחנות לזוג). בפועל יש במסעדה 25 שולחנות ומקום ל80 סועדים. ("חדר הארועים" מכיל עד 33 איש ולא 20 כפי שציינת.) 3.תמחור המנות: טענתך אינה מדויקת כלל כיוון שגם אם מחיר המנות בתפריט גבוה מעט ממחירי בית קפה ממוצע (והוא בהחלט לא מתקרב למחירי המסעדות היוקרתיות בת"א) הרי שהתמורה הניתנת גבוהה בהרבה שכן גודל המנות ומשקלן גדול בממוצע ב20% מגודל מנות זהות בבתי קפה.וחלקן אף מוגשות עם מרכיבים נלווים (הלזניה למשל מוגשת אצלנו עם סלט אישי ומשקלה גבוה ב40% מהסטנדרט.) וזאת מבלי להיכנס להוצאות בגין איכות מרכיבי המנה, טעמה (מיוצרת במקום) והכשרות המהודרת. 4.שרות: לדעתי קיבלת שרות הולם. למרות שהייתי שבאותו הערב הייתה מסעדה עמוסה מאוד יצאתי אליך וניהלנו שיחה ארוכה ולמרות קוצר הזמן בסבלנות רבה. 5.באשר לטענתך לגבי האווירה : אנחנו עושים כל שביכולתנו ע"מ לייצר ללקוח חוויה נעימה בזמן שהותו במסעדה. והיא אכן כפי שציינת "שקטה, נעימה יפה ואסתטית מאוד".והשולחנות אכן "ערוכים בצורה יפה מכובדת וחגיגית" כדבריך וזאת כמעט בכל שעות פעילות המקום. באותו ערב בו ביקרת אצלנו התארחו בחדר הפנימי 30 אורחים שהובהר להם מספר פעמים כי יש לשמור על השקט במסעדה כתנאי לקיום האירוע. לצערי על אף שהיה מדובר באנשים מבוגרים השקט לא נשמר. אנחנו מסוגלים לייצר אוירה נעימה אבל איננו יכולים ואין זה מתפקידנו לחנך אנשים. אנחנו רק מסעדה . 6.בניגוד לרושם שקיבלת נקטנו בכ"ז באופן מיידי במספר פעולות שיצמצמו תקלות כאלו בעתיד. בברכה, בואנו.
מרוצה - תמונה
מרוצה מבקר מתחיל
חגיגה משפחתית לעלמה בת ה 90
5.0
20/12/15

כל הכבוד לאייל בעל המסעדה ולצוותו! היה מקסים , האוכל קיבל תשבוחות מכל 38 האורחים שחגגו לאימי 90 שנות חיים ופעילות. המלצריות הגישו שירות נהדר עם חיוך ואכפתיות. התפריט היה עשיר, מגוון,... טרי ומאוד טעים. אווירה ביתית והוגנות בהתנהלות. ממליצה בחום לארועים משפחתיים וסתם לארוחות אישיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדנה - תמונה
עדנה מבקר מתחיל
מעולה😊
5.0
30/11/15

באתי לחגוג עם חברותי יום הולדת. האוכל היה מושלם. השירות מעולה. אוירה מדהימה. בקיצור, מצוין. תודה רבה. היה מדהים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה