נגישות
נגישות

בואנו-מסעדת ערב איטלקית ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
5.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

128 ביקורות וחוות דעת על בואנו-מסעדת ערב איטלקית

פי.סי אונליין - תמונה
פי.סי אונליין מבקר מתחיל
מומלץ
4.3
16/07/15

למסעדה הגעתי עם אשתי, ליום הולדתה הזכות חוות דעת שקראתי בזאפ. האווירה אינטימית ורגועה. המסעדה מעוצבת בצורה נחמדה. האוכל התחלק לשניים. האוכל (פסטה) שהוגש לאשתי לא היה מבושל מספיק והיא... לא נהנתה מהמנה. אני הזמנתי לזניה - שהייתה טעימה אך מעט קריאה. לאחר שנודע למצלרית על התאכזבות אשתי, היא עשתה מאמצים לרכך את החוויה ולנסות לשפר את האווירה. המחירים היו הוגנים ביחס לאוכל/מקום. בסיכום, מסעדה אינטימית ורגועה. עושה רושם טוב. יש להשקיע יותר בגימור / בישול האוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיגל - תמונה
סיגל מבקר מתחיל
ממליצים בחום!
5.0
26/06/15

הגנו למסעדת בואנו דרך חברים שהיו והמליצו. למנה ראשונה הזמנו פטריות גבינה ברוטב פסטו ורביולי בטטה ברוטב שמנת פטריות, שתי המנות היו פשוט מצויינות! למנה עיקרית הזמנו דניס שלם עם תפוחי... אדמה, הדג היה עשוי בדיוק במידה הנכונה, היה עסיסי וטעים. לבסוף קינחנו בבואנו מוס שהיה מעולה. השירות היה מקצועי, ענייני ויעיל, האווירה היתה כיפית. בקיצור, ממליצים בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבנר - תמונה
אבנר מבקר מתחיל
מומלץ בחום כמסעדה איטלקית כשרה למהדרין
5.0
09/06/15

את יום הולדתי חגגנו במסעדת בואנו הכשרה למהדרין ביהוד, הפתעה נעימה טובה וטעימה לא פחות, 5 אנשים כאשר כל אחד הזמין משהו אחר על מנת שנוכל לטעום את מירב המנות האפשריות, הפוקצה הסיציליאנית... היתה עשויה היטב פריכה וטעימה , הקרפציו סלמון הפתיעה גם למי שלא אוכל דגים כמוני.....הסלט חלומי היה חלומי עשיר ומלא ביותר..בטטה קריספי כמו שאנחנו אוהבים, הלזניה פטריות היתה לא רעה אך לא מפתיעה והפיצה מרגריטה הייתה מעולה...נראה כי השף משקיע במקום והבעלים מן הסתם איכפתי ביותר. בסה"כ נהנינו מאוד....אפילו מבקבוק היין שהומלץ בחום על ידי הבעלים של המסעדה. תודה ונחזור בעתיד הקרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
max - תמונה
max מבקר מתחיל
מושלם.
4.8
08/06/15

אכלתי במסעדת בואנו ביהוד. אני חייב לציין שהיה אוכל מדהים. הזמנתי כדורי גבינה, קיש פטריות ובת זוגתי הזמינה פילה דניס. ביקשנו להחליף תוספת ונעננו מיד. הכול היה מאוד מאוד טעים וגם השירות... היה 10. מקום יפה ונינוח. אוירה נעימה מאוד. מחירים סבירים. בקיצור : נהננו מאוד. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיים - תמונה
חיים 32 ביקורות
ארוחת ערב ביום הולדת 7.6.15
5.0
08/06/15

את ארוחת הערב ביום הולדתה של זהבה רעייתי בחרתי לסעוד במסעדת בואנו, אין לי את המילים היכולות לתאר את החוויה הנהדרת הטעימה והנעימה אותה חווינו,אייל הבעלים והצוות בניהולו עשו כל שביכולתם... להנעים עד תום את הערב המיוחד. גלילות החצילים, קיש הפטריות, ומנת דג המוסר כולל שרות אישי ומפנק היו סיומת נפלאה של יום מדהים. כיף לדעת ולהרגיש שיש מסעדות שחרטו על דגלם איכות ושרות שיגרמו לנו לחזור אליהם. אייל שאפו גדול ושוב תודה מזהבה וחיים גליק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ישראל - תמונה
ישראל מבקר מתחיל
חוויה מדהימה
5.0
07/06/15

הגעתי עם אשתי במיוחד מבאר שבע אחרי ששמעתי על המקום מחברים האווירה הייתה מדהימה שירות מקצועי ויעיל ואוכל מדהים התחלנו עם כדורי גבינה וגלילות חצילים כמנות ראשונות היה טעים מאוד אני הזמנתי... דג דניס שלם ועשבי תיבול שהיה עשוי מצוין והשתלב מעולה עם הרוטב אשתי הזמינה רביולי בטטה ברוטב שמנת פטריות היה לה טעים מאוד קינחנו בטירמיסו בקיצור היה חוויה מיוחדת ממליץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
EV - תמונה
EV 2 ביקורות
ערב נפלא בבואנו
5.0
04/06/15

חוויתי ערב נפלאה בבואנו. מהרגע שנכנסים למסעדה, מרגישים כאילו עזבתם את יהוד והגעתם ליעד יוקרתי. האווירה נעימה, האכול טעים, והמנות מוגשות בנדיבות. התחלנו עם הפטריות גבינה שמוגש עם פסטו... שמוסיף המון אבל לא משתלט על שאר הטעמים. הסלט ונציה ממש מיוחד ושווה להגיע רק בשביל הכדורי גבינה. הדג פורל הוכן היטב והפירות ואגוזים מוסיפים מתיקות שבאופן מפתיעה משתלב מצויין עם הדג. סיימנו עם עוגת גבינה עשירה, אבל לא כבדה. אני מקווה להגיע שוב בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בנדה - תמונה
בנדה מבקר מתחיל
המסעדה הכי טובה שהיינו- שווה לבוא גם מרחוק
4.5
02/06/15

הגענו לבואנו אחרי המלצות מחברים. המקום מעוצב בטוב טעם. קלאסי ויפה מאד. אוירה נעימה מוסיקה קלאסית ברקע. השרות היה יעיל ומהיר. מנת הפתיחה הקרפציו סלק היתה מאוד טעימה ומיוחדת . לזניה... פטריות היתה מצוינת והפילה דניס היה מעולה. הגיעו 2 נתחי פילה גדולים. הדג היה טעים בטירוף מתובל מצוין . לקינוח הזמנו עוגת גבינה הדרים. מדהימה. אנחנו מבקרים בהרבה מסעדות. אין דברים כאלה. כל מנה מדויקת בטעם. גם המחירים סבירים בהחלט. לקחנו 10 פרלינים שהם מיצרים במסעדה. טעים טעים טעים. באנו מרחוק אבל נחזור . חויה מיוחדת

עוד פרטים
הוספת תגובה
or - תמונה
or מבקר מתחיל
וואו
5.0
27/05/15

הגענו במקרה והופתענו לטובה. מקום נהדר , אוכל פשוט מעולה. אכלנו לראשונות כדורי גבינה שהתחילו את הארוחה ברגל ימין, וקרפצ'ו סלק מצוין. לעיקריות פילה מוסר ורביולי ארטישוק ירושלמי. אני אוכל... בהמון מסעדות ועובד בתחום, ובגלל זה בדרך כלל לא כותב המלצות , אבל המסעדה הזאת היא יציאה. הכל מוכן במקום, והאיכות פשוט מרשימה. לא לפספס את קינוח הבית - בואנו. נחזור ונמליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
נהדר ממש
4.3
26/05/15

הלכנו לבואנו אחרי שלמדנו כי המקום עובד רק החל מהשעה 18. השרות היה אדיב, הניוקי והסלט ונציה מצויינים. המזגן היה קצת חלש.

עוד פרטים
הוספת תגובה