נגישות
נגישות

בואנו-מסעדת ערב איטלקית ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
5.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

128 ביקורות וחוות דעת על בואנו-מסעדת ערב איטלקית

orly - תמונה
orly מבקר מתחיל
פשוט נהדר
5.0
06/05/15

הגעתי עם בעלי לבואנו בעקבות המלצות חמות של חברים . אוירה מיוחדת: מפות, נרות, כוסות יין ותאורה רומנטית. פתחנו בגלילות חצילים. בינגו. היה חיסול מהיר. לעיקריות לקחנו מוסר ים על מצע פטריות... מוקפצות וסלט ונציה. הדג היה טרי (הרגשנו בטעם ובמרקם) עם תיבול מיוחד ועשוי כהלכה. מצויין. הסלט היה עם מרכיבים טריים ועם רוטב טעים מאוד. קינחנו בטירמיסו שהיה מעולה. המנות הוגשו בצורה מאוד יפה על הצלחת והיו גדולות במיוחד הדג. 2 חתיכות ממש ענקיות. הדבר שאותי הכי מעניין במסעדה זה השירותים. היו מבריקים . שמתי לב שהנייר הוא של החברה עם הכלב איכותי מאוד. הכל היה ממש מושקע. גם הכלים היו מאוד נקיים . כוסות מבריקות. תמשיכו כך. נחזור אליכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviad - תמונה
Aviad 2 ביקורות
מסעדה מעולה!!!
5.0
04/05/15

המנות שהזמנו היו טריות ומדויקות. המקום נעים ורגוע, והצוות נחמד מאוד. מומלץ להזמין יין, היין במקום ברמה גבוהה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eeoo - תמונה
eeoo 8 ביקורות
מסעדה מצויינת
5.0
04/05/15

על פי המלצת המלצרית הזמנו למנה ראשונה קיש תרד ודג דניס עם תפוחי אדמה וסלט עגבניות. הקיש שמוכן במקום והיה טעים מאוד. כנ"ל מנת הדג שהייתה גדולה וטעימה. לקינוח הזמנו מנה זוגית של "קינוח... בואנו" שזה שלושה סוגי מוסים. המוסים היו טעימים להפליא ומומלצים בחום. אנחנו אוכלים בהרבה מסעדות אך המסעדה הנ"ל הרבה מעבר לסטנדרט. ממליצים בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני מבקר מתחיל
מסעדה מעולה!
5.0
30/04/15

היינו חמישה חברים בבואנו בערב חמישי קריר,אך לבנו התמלא חום ברגע שנכנסו למסעדה. עיצוב מוקפד ומלצרים מסבירי פנים. אני הזמנתי קיש פטריות שהיה הטוב ביותר שאכלתי מימיי. חבריי הזמינו פסטות... ופיצות שנראו והריחו נהדר. המנות יצאו מאוד יפות ומזמינות והשירות היה טוב מאוד. בתום הארוחה העיקרית הזמנו שלושה קינוחים - טריקולד שהיה ברמה גבוהה,מבחר פרלינים שהיו גם כן טובים מאוד ומעל לכל - קינוח בואנו שהיה פשוט מצוין. יצאנו מרוצים מאוד מהבילוי הלילי ואני אחזור לבואנו בוודאות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shay - תמונה
Shay מבקר מתחיל
חוויה עיסקית
4.8
08/04/15

הזמנו מקום במסעדה לאירוע יום הולדת בעל 25 אנשים. סגרנו עם בעל המקום עיסקה אשר כוללת הוצאת מנות (פוקצ'ות סלטים פיצות פסטות וכו') למרכז השולחן. בעל המקום היה נדיב מאוד והגיש לנו אוכל עד... שאחרון הסועדים התמלא. לבסוף קיבלנו שתייה חמה וקינוחים מאוד מושקעים וטעימים שהכינו במסעדה. זו הייתה חוויה מהנה ביותר, נהננו מכל רגע וילדת היום הולדת הגיעה הביתה עם חיוך על הפנים. השירות היה מוצלח ביותר, הגיעו מנות בזמן והאוכל היה מצויין ! בהחלט נחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית מבקר מתחיל
ארוחה עם חברים
4.8
15/01/15

אתמול הגענו למסיבת פרישה . היינו 30 אורחים. אייל עשה את כל המאמצים להנעים את זמננו. המנות הראשונות שכללו פוקצות שונות עם מטבלים שונים היו טעימות מאד. הסלטים היו נהדרים כמו כן הוגש לנו... מרק ירקות ביתי ומנות פסטה שהיו מצוינות. קינחנו במנה מצויינת. השירות היה יעיל ומהיר. מסעדה נעימה באוירה מכניסת פנים וברוחב לב. תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל ב.ש. - תמונה
מיכל ב.ש. מבקר מתחיל
מסעדה באווירה כיפית ופשוט טעים
4.5
15/01/15

הלכתי לחגוג עם בן זוגי ויצאנו להתפנק בימי החורף הקרים. חיפשנו מקום עם אוכל איטלקי-מצאנו וממש נהננו :-) הזמנו למנה ראשונה מרק היום (מרק בצל) והיה נחמד ממש. למנה עיקרית אכלנו דג דניס שהיה... מעוטר ומקושט כל כך יפה ופשוט תאווה לחיך.בנוסף הזמנו לזניה בטטה שהיתה גם ממש טובה-עם המון המון רוטב (לא התקמצנו) וסלט קצוץ טרי (ככה נראה) בצד. יצאנו שבעים ומרוצים.כיף שיש מקום כזה קרוב לבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eti - תמונה
eti מבקר מתחיל
היה טעים מאוד
4.5
31/12/14

הברוסקטה סיצילאנית פשוט מעולה. הגעתי עם תלוש מתנה שקיבלתי והם ממש היו לארג'ים והסכימו שהזמין כל מנה שבתפריט( כולל דגים). אוירה נעימה. יש מה לשפר בשירות אבל בס"ך המלצריות נחמדות. מומלץ... מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
רעננה - תמונה
רעננה מבקר מתחיל
המסעדה האיטלקית הטובה ביותר שפגשנו מעודנו
5.0
08/10/14

מנות משובחות שכאלו מעולם לא פגשנו: סלטים מקוריים (סלט רומא - עם כדורי גבינה מטוגנים, אגוזי קשיו וגרעיני רימון), פוקצ'ה טעימה ביותר, הדגים היו טריים ועשויים נפלא והרביולי נהדר. והתוספות... - ארטישוק - טרי כמובן - עם עגבניות צלויות, פירה אדום, בורגול בפיטריות... איפה רואים דברים כאלה? והקינוחים... 3 סוגים רק של קרם ברולה! רוצו מהר ותמצאו מסעדה ברמה אחרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aharon - תמונה
Aharon מבקר מתחיל
פשוט מצויין!!!
5.0
29/09/14

החומרים היו ממש טריים, השירות אדיב ולבבי. נהנו מאוד מהדגים והסלטים והשילוב עם היין הנהדר היה מנצח. נחזור שוב בוודאי, מומלץ מאוד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה