נגישות
נגישות

בואנו-מסעדת ערב איטלקית ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
5.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

128 ביקורות וחוות דעת על בואנו-מסעדת ערב איטלקית

זאב - תמונה
זאב 2 ביקורות
הפתעה קולינרית נעימה
4.5
29/10/16

יצאנו למסעדה זו לראשונה. המסעדה מעוצבת באופן מינימליסטי שמצא חן בעיננו מאוד. הבעיה היחידה היתה התאורה שהיתה קצת חשוכה היכן שישבנו. במקומות אחרים במסעדה התאורה היתה טובה יותר. אנחנו לא... אכלנים גדולים ולכן הזמנו מנה אחת ראשונה, מנה אחת עיקרית ומנה אחת אחרונה. למנה ראשונה הזמנו פיטריות מצופות בסוגי גבינה שונים. המנה היתה טעימה והיה נחמד לגלות בכל פיטריה טעם קצת אחר. החיסרון היחידי במנה היה שהיא חוממה כנראה במיקרוגל וחלק מהפיטרות היה עדיין קפוא. למנה העיקרית לקחנו סלמון אפוי עם שמן זית ועשבי תיבול בליווי ירקות מאודים או צלויים. המנה היתה פשוט מדהימה. כל הכבוד!!! ליקקנו את האצבעות. המנה האחרונה היתה פאי תפוחים עם גלידת ווניל וקצפת. היה טעים. לסיכום המסעדה נותנת תמורה מלאה למחיר והיא מומלצת לארוחה למשפחה בגודל ממוצע וגם מתאימה לאווירה רומנטית. דרך אגב יש גם מבחר מצוצמם של מנות טבעוניות שמהן לקחנו הביתה שתי מנות לבדיקה של בנותינו הטבעוניות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ישי - תמונה
ישי 2 ביקורות
ערב מקסים בבואנו
5.0
28/09/16

אתמול בערב הייתי עם אשתי במסעדת בואנו. אוירה רומנטית ונעימה, המסעדה מבריקה ונקיה מאוד כנ"ל הכלים, השירותים מצוחצחים ונקיים עם ריח מאוד נעים, השירות היה מצויין ולא מעיק, חלקנו קפלצו... פטריות - מנה מושלמת וקינחנו בטירמיסו שמוכן במקום ובקרם ברולה. שני הקינוחים ובעיקר הטירמיסו היו מצויינים. לא פעם ראשונה במקום ובהחלט נחזור. מומלץ בהחלט

עוד פרטים
הוספת תגובה
יראת - תמונה
יראת מבקר מתחיל
מסעדה רמה אחת מעל כולם!
5.0
25/08/16

בקרנו במסעדה ב 11/08/2016 הכל הכל היה מושלם. האוכל היה טעים במיוחד. טיבול עדין וטוב נהננו מהשירות והיחס. האוכל הגיע מהר יחסית למסעדות אחרות. האוכל טרי,טעים ומוגש יפה. הזמנו קפה וקינוח... מוס שוקולד בכוס. היה תענוג ממש!!! המלצריות אדיבות, המקום רגוע ושקט פשוט מסעדה לעניין ברמה אחרת שלא הכרתם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eeoo - תמונה
eeoo 8 ביקורות
ממליץ בחום
5.0
14/08/16

בילינו 3 חברים במסעדת בואנו. המסעדה היתה מליאה לגמרי. בכ"ז קיבלנו שרות מצויין. המנות יצאו במהירות והעיקר היו מאוד טעימות ומיוחדות. גלילות חצילים ברוטב עגבניות עם מילוי גבינות מצויין.... לזניה תרד ברוטב שמנת וסלט ונציה שהיה מאוד מיוחד. מאוד נהננו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
EV - תמונה
EV 2 ביקורות
שווה להגיע מירושלים (ובעצם מכל הארץ) למסעדת בואנו
4.8
03/08/16

צריכים סיבה ממש טובה להגיע כל הדרך מירושלים ליהוד, וארוחת ערב במסעדת בואנו מצדיקה את הנסיעה. אחרי שכבר חוויתי שם ארוחה נהדרת, הגעתי עם אשתי ונהנו מכל רגע. במסעדה יש האווירה מיוחדת ואוכל... ברמה בינלאומית, שקשה למצוא בארץ. התחלנו אם הברוסקטה סיציליאני, שהייתה גדולה, אבל עדינה, עם הכמות נכונה של ירקות וגבינה. הזמנו שני סלטים. הסלט בואנו הייתה מאוד טרייה ומאוזנת באופן מושלם בין מגוון הירקות, הפריכות של הקרוטונים והקשיו, גבינה חלומי מטוגנת אבל לא נוזלת בשומן, ורוטב פסטו שמוסיפה לסלט בלי להיות מדי דומיננטי ולהרגיש כמו מרק פסטו. הסלט בריאות (100 אחוז טבעוני למי שמקפיד) כולל קציצות עדשים רכים, טעימות, ומשביעות מאוד עם שילוב מרענן של אגוזים ועלים ברוטב לימון ושמן זית. והיה ממש שווה לאכול את הלזניה תרד וגבינות שבה נותן ממש להרגיש את הטריות של התרד והגבינות אם רוטב שמנת שהיה מוכן היטב ולא הרגיש כמו חלב חם מתובל. הבעיה יחידה הייתה שהיינו כל כך שבעים שפשוט לא יכולנו להרשות לעצמנו קינוח, למרות הפיתוי. אנחנו כבר חושבים על מה נזמין בפעם הבאה שנגיע למסעדה. אולי אפילו נתחיל אם הקינוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הודיה - תמונה
הודיה מבקר מתחיל
כל המנות טעימות והאווירה נפלאה . נמליץ 😊
5.0
03/08/16

בילנו אתמול אני וחבר שלי בבואנו ונהננו מאוד המקום מקסים עם אווירה מאוד רומנטית,מוזיקת רקע נעימה, אורות עמומים, תאורה חמה ונרות, כל מה שצריך לארוחה רומנטית! הזמנו 3 מנות פתיחה שהיו... מצויינות (אנטיפסטי,פטריות גבינה,בוסקטה סיצליאנית) ולעיקרית לקחנו סלט בריאות, סלט טיבעוני עם קציצות עדשים מעולות. הסלט היה גדול וטרי, החסה הייתה מיוחדת (כנראה משי) ומאוד טרייה. לא ציפינו לכזו רמה גבוהה ממנת בריאות טבעונית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori מבקר מתחיל
נהדר, שוב ושוב.
5.0
02/08/16

חזרנו לסיבוב נוסף במסעדה, ופשוט כיף וטעים שם. כמו שצריך להיות. מקום חם, נעים, אין אווירת "זכיינות" אלה טיפול אישי ומקצועי של בעל הבית. הזמנו פוקאצ'ה שום ופטריות שהגיעה חמה וטרייה,... לזנייטה שמנת , ורדיאטורי. יצא לנו לזוג קצת יותר מ200 שקל , התפנקנו, שבענו ונחזור שוב. במקום לנסוע לאיטליה, סעו לבואנו !

עוד פרטים
הוספת תגובה
לילך - תמונה
לילך 3 ביקורות
בואנו מסעדה מצויינת!
5.0
01/08/16

הגענו לבואנו בעקבות המלצות של חברים , האווירה הייתה מקסימה , רומנטית ושקטה! השירות אדיב ומקצועי! האוכל היה ממש ממש טעים. הזמנו ביחד לזניית תרד שהבנו בעקבות המלצת המלצרית שמכינים אותה... במקום. המנה הייתה מאד טעימה, התרד ממש הורגש והמנה השתלבה מצויין עם רוטב השמנת שבא איתה! הרוטב היה סמיך דיו, טעים מאד ולא דליל. לקינוח התחלקנו בטירמיסו תוצרת הבית והתענגנו מכל ביס. חשוב לציין שרמת הניקיון במסעדה מאד גבוהה, הכלים מבהיקים והשירותים מצוחצחים. מומלץ מאד!!! נחזור בקרוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
הודיה - תמונה
הודיה מבקר מתחיל
חוויה מדהימהה
5.0
27/07/16

חוויה מדהימה. באתי עם הבן זוג שלי שבוע שעבר. הזמנו 2 מנות ראשונות - כדורי גבינה ופטריות גבינה - מדהים!! ולעיקריות לקחנו 2 דגים פילה סלמון ופילה בס עשויים מושלם ברוטב נהדר. נחזור שוב... ובקרוב! במיוחד אם אותה מלצרית המדהימה ששירתה אותנו תהיה. :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילן - תמונה
אילן מבקר מתחיל
אוכל מעולה, ממליץ בחום!
5.0
13/07/16

זהו ביקורינו השני. הגענו במיוחד מזכרון עם זוג חברים, האווירה היתה מצויינת, השירות היה אדיב והאוכל היה מעולה. הזמנו לזנייתה שמנת, פיצה סיציליאנית ועוד כמה דברים. היה ממש טעים. ממליץ... בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה