נגישות
נגישות

בואנו-מסעדת ערב איטלקית ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
5.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

128 ביקורות וחוות דעת על בואנו-מסעדת ערב איטלקית

Miki - תמונה
Miki מבקר מתחיל
מסעדה יוקרתית, אווירה טובה ומנות נפלאות.. מושלם!!!
4.8
02/08/17

פעם שנייה שהגענו לבואנו, ובהחלט היה שווה לחזור. הזמנו גלילות חצילים ממולאות גבינה, מנה מצויינת ומתאימה לפתיחת הארוחה.. הזמנו עיקריות שכרגיל לא איכזבו והמנות היו גדולות ומשביעות רצון... ביחס למחיר. לקינוח המלצרית המליצה על פאי לימון מטריף, עם רוטב פירות יער מתוק וטעים. הכל התחסל בשניות... ממליצה מאוד לאוהבי גורמה ואניני טעם, וגם לזוגות שמחפשים להינות מערב באווירה קסומה ומאוכל איכותי וטרי.. השירות גם היה מצויין ואדיב מאוד..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi - תמונה
Adi מבקר מתחיל
Amazing
5.0
16/06/17

My friend and I wanted to go out to eat at a dairy restaurant but couldn't decide where to go, we asked for recommendations and looked up online and Bueno was the one that always came... up. Being a foodie myself, I felt like I was back in Europe eating in a fancy restaurant being treated like a queen with an amazing atmosphere. And above all that the food is more that delicious! I would recomment this place to anyone!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv - תמונה
Aviv מבקר מתחיל
מצויינת
4.8
22/05/17

מסעדה טובה עם אוכל טוב ברמה גבוהה ואיכותית מאוד ממליץ לבוא בזוגות אווירה נוחה ושקטה עם שירות ברמה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hedva - תמונה
Hedva מבקר מתחיל
אוכל ברמה גבוהה
5.0
17/05/17

מסעדת בוטיק יוקרתית, נהנו מהישיבה, האוכל ברמה גבוהה מאוד והמנות נדיבות, שירות מצויין אדיב. יש לציין שהשירותים ברמה גבוהה מאוד יש הקפדה על הניקיון ומוסיקה נעימה נהננו מאוד בהחלט נחזור ... תודה רבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
david - תמונה
david מבקר מתחיל
שווה לבוא!
5.0
21/04/17

מסעדה מעולה! מאוד נהנינו. האוכל מצוין וכך גם השירות! אני ובעלי הפכנו את המקום לבילוי החביב עלינו. ממליצים מאוד לבוא וליהנות גם מכשרות מעולה וגם מאוכל מעולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ran - תמונה
ran 2 ביקורות
מומלץ בחום מכל הבחינות
5.0
30/03/17

מסעדה מדהימה עם אוכל ברמה גבוה ומנות נדיבות . ממליץ בחום על סלט ונציה למרות שאף שאר המנות ברמה גבוהה ומרגישים כי חומרי הגלם טריים ועשויים בטוב טעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 3 ביקורות
לרוץ! ולאכול אוכל טעים ואיכותי:-)
5.0
28/03/17

מסעדה קטנה, נעימה ושקטה! אירוח מאוד אדיב. והכי חשוב.. האוכל, הכל טרי וטעים טעים!! הראשונות עיקריות והקינוחים.. מבקרים קבועים פה:-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
ישר כוח - תמונה
ישר כוח מבקר מתחיל
נחמד
4.3
31/01/17

מקום קטן ונחמד. שרות אדיב. אוכל טעים וחם. קצת יקר. מקום קטן ונחמד. שרות אדיב. אוכל טעים וחם. קצת יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liron - תמונה
Liron מבקר מתחיל
מקום רומנטי ושקט גם אם מלא, שווה להגיע ולאכול בו.
5.0
22/01/17

שהחלטנו לבוא לבואנו, לא היו לנו ציפיות גבוהות, בכל זאת, מסעדה לא כל כך ידועה, שהגענו, קצת אחרי שעת הפתיחה, המקום היה יחסית מלא (תפסנו את השולחן האחרון לזוג), אך למרות העומס קיבלנו שירות... מהיר מאוד ממלצר חייכן ואדיב, הזמנו מנה ראשונה, מנה עיקרית, קינוח וקפה. במזעדה יש אווירה מאוד רומנטית עם נרות ומוזיקה עדינה. המנה הראשונה הגיעה אלינו במהירות מדהימה (תוך שבע דקות! (ספרנו)), מנה מאוד מוצלחת לדעתנו. לאחר מכן יצאה המנה העיקרית, שבהתחלה חשבנו שהמחיר קצת גבוה אבל שראינו כמה המנה נדיבה בגודלה הבנו שהמחיר אפילו זול(כ-75 שקלים). מנה מאוד טעימה, מורגש שהיא עשויה מחומרים טריים ואיכותיים ביותר, טרפנו הכל ולא השארנו פירור בצלחת. הקינוח(שבעל הבית, שהוא גם השף, מכין בעצמו)היה מאוד טעים, אחת מעוגות הגבינה הטובות ביותר שטעמתי (אחרי העוגה של אמא, כי אין על אמא)וקפה מעולה. יצא לנו בחשבון סך של מאתיים שקלים אך בגלל שנהנינו כל כך השארנו בנוסף גם טיפ שמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 3 ביקורות
ממליץ לאניני טעם וחובבי גורמה
5.0
17/11/16

כבר פעמים רבות אנחנו מגיעים שוב ושוב למסעדה הזו ולא מתחרטים למעשה כבר לא מסוגלים ללכת למסעדות חלביות אחרות לגמרי. האוכל טרי טרי אסתטי ומושקע מאוד . בעל המסעדה הוא גם השף שמכין את המנות... אדם מיוחד פרפקציוניסט כישרוני וקשוב לטעם הלקוחות. ממליץ לכל אניני הטעם והמבינים .המלצרים מתחלפים בתדירות משום שבעל הבית דורש מהם מצויינות ושירות על וכנראה לא כל אחד מתאים. החיסרון היחיד זה הלוקיישן של המסעדה אבל בסוף מתבטא במחירים הסבירים של המנות ביחס לאיכות והרמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה