נגישות
נגישות

מיכאל - ביסטרו מקומי ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

119 ביקורות וחוות דעת על מיכאל - ביסטרו מקומי

Moshe Edelshtein - תמונה
Moshe Edelshtein 5 ביקורות
לא כצעקתה
2.0
06/06/15

אחרי שראיתי ביקורות נלהבות ,החלטנו אני וזוגתוי במסגרת סופ״ש בלימן לנסות את המסעדה. מסקנות:בסך הכל האוכל לא רע והקינוחים אפילו ממריאים לגבהים,אבל.... מנות קטנות ותמחור גבוה מאד. חרייימה... פירות ים ב 88 שקל התגלה כ 3 -4 שרימפסונים + כמה טבעות קלמרי וביס מדג פריקסה ב 56 שקל התגלה כלחמניה קטנה עם שתי פרוסות פלמידה ..אולי 20 גרם דג... שקדים בסדר... אבל בשיפודיות אכלתי טובים יותר. פילה מוסר נחמד ב 130 שקל. אני אלרגי לחצילים וכל בקשותי להוציא את החצילים ממנה או שתיים שנראו לי נפלו על אוזניים אטומות של שף עם אגו מנופח ולדעתי לא מוצדק. בשביל 500 שקל לזוג אפשר ואף חובה לצפות להרבה הרבה יותר מסקנה: חברים יקרים- אני הייתי שם גם בשבילכם או במילים פשוטות ממש ממש לא!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של יוסי
יוסי
10/08/2015
לא מזמן נזכרתי בחוויה המפוקפקת שהיתה לנו לאכול במסעדת מיכאל בלימן. חוות הדעת הזו עשתה לי תזכורת נוספת ונראה כאילו שום דבר לא השתנה. האמת שאני מתפלא על הישראלים שממשיכים לאכול שמחיריה והשף שלה מוגזמים יהירים ולא משאירים מקום אמיתי לסועד. כשיש כל כך הרבה אגו בחלל, לא נשאר לנו מקום אמיתי. בקיצור מזדהה - ממש לא!
Uzi - תמונה
Uzi מבקר מתחיל
המלצה חמה ביותר
4.5
03/05/15

בעקבות כתבת טלביזיה על המקום הנפלא הזה " מיכאל בסטרו" נסענו לטיול בגליל הנפלא בעונה זו של השנה (מאי). את הטיול סימנו במסעדת השף "מיכאל ביסטרו" האוכל נ ה ד ר האווירה במקום סופר נעימה... השרות מצוין. בעלי המקור הצליחו להעביר לצוות הנהדר את תחושת חשיבות המקום והשרות האישי המפנק . עלו והצליחו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 3 ביקורות
מומלץ אך יקר
4.0
08/04/15

אחכלנו ארוחת צהריים קלילה ונעימה. האוכל היה מ-ע-ו-ל-ה, אך יקר מאד מאד מאד. מצד שני אם כבר נוסעים עד לקצה המדינה ורוצים לאכול ארוחה אחת טובה - זה ה-מקום. בגלל שבעלי בררן (לא אוכל בשר... אדום, לא אוכל פירות ים, לא אוכל חמץ בפסח) הזמנו רק מנה עיקרית אחת (דג) וסלטים. התפריט משתנה כל הזמן ככה שלא משנה מה אכלנו - כל דבר שיצא מהמטבח היה עם טעם מעולה ובטוב טעם. המלצרית היתה מקסימה וחיננית. רק המחיר... נו מותר פעם ב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mayag - תמונה
Mayag 2 ביקורות
תענוג!!
4.8
07/04/15

שמענו על המסעדה מבעלת הצימר שלנו שהמליצה בחום ולא טעתה. חוויה מדימה לאוהבי האוכל. הכל היה סופר מוקפד, טרי וטעים בטירוף. החל מהמנות הראשנות המעולות - קורנביף עם סלט ביצים ואיולי... וארטישוקים צלויים בגריל פחמים עם יוגורט ועשבי תיבול. המנות העיקריות היו חגיגה - לא הפסקנו להשמיע קולות קטנים של אושר בעודנו זוללים: שפונדרה בבישול ארוך עם ירקות שורש וניוקי עם נתחי בקר רכים ופרמז'ן, מנה שפשוט נמבה בפה. כמובן שלא דילגנו על קינוח ומוס השוקולד (4 שכבות שונות) היה מצויין. אנחנו חובבי אוכל ומבקרים במשעדות שף לעיתים קרובות (בדרך כלל במרכז) וזו היתה חוויה קולינרית נהדרת!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
noamzv - תמונה
noamzv 5 ביקורות
ביקור במיכאל
4.5
22/03/15

היינו זוג בערב שישי חורפי ומאד עמוס. האוכל היה לא פחות מנפלא. באמת מרגישים וריאציה אינטליגנטית על המונח הכל כך שחוק "מטבח גלילי". מנות שמערבות כמה טכניקות הכנה ותחושה שהשף באמת משקיע.... מנת ה"סלט טלה" מהמיוחדים הייתה מדהימה, גם העוף על תבשיל העדשים והפריקי חוסל מהר ומנת חריימה פירות הים הייתה טוויסט מגניב על המקור. השרות בדרך כלל בסדר למרות שיכלו קצת פחות לשכנע אותנו לקחת עוד מנות. 3 מנות חלוקה שביחד עם לחם וקינוח הספיקו לנו לגמרי. יצאנו שבעים לגמרי כולל קינוח ואלכוהול בפחות מ-400 ₪ כולל שירות. מומלץ מאד. אני לא חושב שבגליל המערבי יש היום אופציה טובה יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mia - תמונה
mia מבקר מתחיל
ארוחת ערב במיכאל
3.8
10/03/15

במילה אחת חוייה!!! היינו שלושה זוגות מת"א בערב שישי האחרון,האוירה חמימה ונעימה,השרות מוקפד ולא לחוץ והאוכל טעים בצורה יוצאת דופן עם דגש חזק על טריות וחומרי גלם מקומיים שאנחנו כאנשי... המרכז פחות מכירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
israel - תמונה
israel 7 ביקורות
אכזבה ונפילה גדולה
1.5
08/03/15

אקצר, מלצרית שאינה יודעת את התפריט ואת המנות, מנות חסרות טעם אשר מאפיינות בקושי מסעדות פועלים, מנת פילה שמוצגת, ע"י המלצרית, כבעלת משקל של 250 גר' ומכילה בקושי 120 גר' לפני האש, וקינוח... תותים ומסקרפונה התפל ביותר שטעמתי מעודי. מקום שכזה ראוי שיעבור סדנת שיפורים מבית היוצר של גורדון רמזי, אצלו טוען השף שעבד - מעניין באיזה תפקיד? מה שבטוח שלא למד ממנו מאום - לפחות לא משהו שניכר במסעדה. למעט המחיר, התואם מסעדות שף איכותיות - מאום לא תאם את הפוזה. שינוי חד ומהיר מחויב המציאות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Allfood - תמונה
Allfood 11 ביקורות
חוויה מושלמת!
4.8
02/03/15

הזמנו מקום ליום שישי בערב (זוג), ביקור ראשון במסעדה וכל כך הופתענו לטובה. האוירה יוקרתית, רגועה ורומנטית. שירות אדיב ומעולה- הייתה לנו מלצרית מקסימה שעזרה לנו לבחור והמליצה. המנות... יוצאות מוקפדות ובזמן, תענוג אמיתי - נהניתי מכל פיסת ירק הכי פשוט שיש. מומלץ גם לקחת קינוח בסוף- אין ספק שזה סגר את הערב כמו שצריך. המקום מפנק, המחירים של מסעדת שף אבל בהחלט שווה את הסכום. (יצא לנו חשבון של 450 ש"ח עבור מנה ראשונה , 2 עיקריות, קינוח ו2 כוסות יין) ממליצה בחום לאירועים מיוחדים, ולחגיגות רומנטיות בעיקר :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yuval - תמונה
Yuval מבקר מתחיל
טעים ונעים
4.5
02/03/15

הזמנו שלו שמנות פתיחה וארבע עיקריות. כל אחת הייתה מצויינת. אני נהניתי מאוד מהפאייה קוסקוס, למרות שגם השם פאייה וגם קוסקוס לא ממש מתאימים. אבל הטעם היה מעולה, וגם הטעימות מהמנות האחרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noa - תמונה
Noa מבקר מתחיל
חגיגת טעמים בשילוב אוירה גלילית
4.5
23/02/15

למרות הקור והסערה שהשתוללה בחוץ, היה לנו ברור שעל התפריט של מיכאל, המושקע בחשיבה מקסימלית, אנחנו לא מוותרים, מסעדה שכל ארוחה בה היא בילוי נהדר, הפתעות לחך וטעם של עוד. דבר לא נעלם... מעיניה של המלצרית ששירתה אותנו בחן, וכל מנה שיוצאת נותנת הרגשה שהשף מבשל במיוחד עבורנו. תענוג להגיע במיוחד לצפון.

עוד פרטים
הוספת תגובה