נגישות
נגישות

מיכאל - ביסטרו מקומי ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

119 ביקורות וחוות דעת על מיכאל - ביסטרו מקומי

דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
יקר מאוד אבל טעים
3.8
10/07/16

ישנו בצימר באזור ולא ויתרנו על ארוחה במקום ששמענו עליו המון המלצות. המחירים מאוד גבוהים ולפעמים לא כל כך מוצדקים.. וגם נפלנו על מלצרית מתלמדת שהייתה נחמדה סה"כ אבל עדיין שהשירות היה קצת... מעיק ולוחץ. האוירה נעימה והמקום מאוד כפרי ומזמין. בסך הכל האוכל מאוד טעים לקחנו ספיישל של שווארמה דגים שהיה טעים אבל מאכזב בגודל: פיתה קטנה שחולקה ל-4 ועליה קצת דג מוקפץ) הכמות הייתה מאוד קטנה והמנה עלתה בערך 70 שקלים. עוד מנה ראשונה של פטריות מוקפצות עם פונדו גבינה הייתה נהדרת ומלאה בטעם - בערך 50 שקלים. לעיקריות לקחנו אנטריקוט עם מח עצם ופירה שהיה ממש טוב ומתבשל במעשנת של המקום (קצת עשוי יותר ממה שרצינו אבל עדיין היה טוב) ופסטה של פירות ים עם סלצ'צ'ה שהייתה נחמדה מאוד קינוח לא לקחנו כי לא היה משהו שנראה וואו אבל הארוחה הייתה חביבה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor 2 ביקורות
לא נחזור
1.5
04/06/16

מנות קטנטנות, מחירים בשמיים. הטעם ממוצע. יצאנו מהמסעדה רעבים. לא נחזור המסעדה עצמה נראית נחמד, שירות סביר. ב150 שץח קיבלנו שיפוד בשר קטן, מנה ראשונה של מעט מאוד שווארמה על פיתה קטנה... היתה טעימה אך יקרה מאוד (67)

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
05/06/2016
שלום,בוא נעשה קצת סדר בדברים... פילה בקר טרי!!! 200 גר׳ על שיפוד ברזל עם עוגת תפוחי אדמה וירקות צלויים 148 ש״ח
זאב - תמונה
זאב 5 ביקורות
מקום מצוין!
4.3
13/05/16

נתחיל מהסוף, המסעדה מצוינת! הזמנו מבחר מנות מגוון והתחלקנו וטעמנו מרבות מהן. סלט הסלקים הצלויים היה מטובל בעשבי טיבול מגוונים ונהדרים. סלט אנדיב - מעולה. קלמרי ממולא בפאלאפל - טוב.... קלמרי על מצע עדשים טעים (קלמרי קצת עשויים ביתר), שווארמה דגים עם עשבים ותוספות - הורסת!! הרוסטביף היה עשוי ממש כהלכה, הניוקי בסדר. לקינוח - מנת השוקולד שחיתות מצוינת. הקרםשניט מאכזב. העלים היו מסוכרים ודקים ביתר והמילוי די שגרתי. זו לא היתה מנת "מילפיי" קלאסית. מחיר ממוצע לסועד לא נמוך ובערך היה כ-180 ש"ח לסועד. סך הכל מעולה! תודה תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal מבקר מתחיל
3 כוכבי מישלן
4.8
26/02/16

בתור מי שמבקרת לא מעט בסעדות בארץ,מבחינתי זו הטןבה ביותר!!! מגוון הטעמים והיצירתיות יוצאים דופן בעיני.בכל פעם שאנחנו שם,מעבר למנות הרגילות,יש תמיד את המנות המיוחדות המורכבות... מהירקות,פירות או כל דבר המצוי בשוק באותה עונה.המחירים אינם זולים,אך בהחלט מוצדקים ביחס לטעמים וגודל המנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yulia - תמונה
Yulia 4 ביקורות
חוויה קולינרית- מומלץ ושווה את הכסף!
4.8
10/10/15

יום שישי אכלנו ארוחת ערב במסעדת "מיכאל" במושב לימן, לכבוד חגיגות ימי הולדת שלי ושל בעלי. ואכן זו הייתה חגיגה לחך ולנפש! האוכל טעים מאד, מקורי, מתוחכם ופשוט חוויתי!השירות היה מהיר... ומדויק. אווירה כפרית קסומה. הזמנו לחם ורוסטביף למנה ראשונה- כל המרכיבים פשוט טריים ו"מדברים אחד עם השני" כל כך טוב. לעיקריות- ניוקי (עבודת יד- נמס בפה ואוורירי) עם חתיכות של נתח קצבים ופטריות -כל המנה פשוט התמוססה בפה- שלמות! ובעלי אכל שיפוד פילה בקר על מצע עוגת תפ"א- הברקה. לקינוח הזמנו "קרמשניט" הכל היה מלווה בשני כוסות יין אדום מעולה (בהחלט שווה 430 ש"ח!)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jonathan - תמונה
Jonathan 9 ביקורות
מהטובות בארץ, אם לא ה
4.8
02/10/15

טיפול מצויין גם בבשר וגם בפירות ים. מנות מקוריות. חוויה קולינרית ששווה להצפין בשבילה

עוד פרטים
הוספת תגובה
שקד - תמונה
שקד מבקר מתחיל
כצעקתה
4.3
29/09/15

הגענו למיכאל בערב חג היה עמוס עמוס באנו לחגוג ואכן חגגנו... חגיגה של טעמים על צלחות יפיפיות הכל טרי ומאוד מאוד טעים ממנות ההתחלה (עראיס במילוי טלה, סלקים עם עשבים וגבינה...) דרך... העיקריות (שקדים, רביולי...) והקינוחים (קרם שניט, עוגת ביסקוויטים...) פשוט חגיגה אמיתית ממליצים לכולם ככה פותחים שנה!!! נתראה בקרוב!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעקב - תמונה
יעקב מבקר מתחיל
שירות מעולה
3.5
12/09/15

פילה לברק הוגש רק מחצית המנה ( רק דופן אחת 135 שח ) ומלוח. גם שאר המאכלים היו ממש מלוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofri - תמונה
Ofri מבקר מתחיל
חוויה נעימה ומפתיעה
4.8
09/09/15

הגענו בהמלצת חברים למיכאל ביסטרו בלימן. מיכאל, קטנה אך מפתיעה. חוויה יוצאת דופן של אוכל איכותי, חומרי גלם טריים להפליא ושירות חם ונעים. מומלץ מאוד, שווה להגיע במיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גליה - תמונה
גליה מבקר מתחיל
אכזבה ותסכול
2.3
05/09/15

מיכאל שלום שלמנו 160 שח (!!) על סטייק שהיה בסדר גמור החזרנו סלט מוצרלה עם גבינה יבשה וקשה חוייבנו 96!! שח על מנת פסטה שהיתה מלוחה מדי ובתפריט עלתה 86, המלצריות היו זקוקות לחמש דקות של... התייעצות על מנת להשיב את הכסף בלי להתנצל אפילו. אספרסו דלוח (תבדקו את הטחינה של הקפה...) לסיכום, יותר מדי נפילות על מחירים מופקעים. לא נשוב, אתם תחליטו לבד אם מתאים לכם לשלם מחירים כאלה עם אוכל כזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה