נגישות
נגישות

מיכאל - ביסטרו מקומי ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

119 ביקורות וחוות דעת על מיכאל - ביסטרו מקומי

Carmit - תמונה
Carmit 3 ביקורות
חוויה מושלמת שמשאירה טעם של עוד
4.8
14/12/14

נסענו ללימן לחגוג יומהולדת לבן זוג שלי, היה לי ממש חשוב שמתישהו בסופש הזה נשב במסעדה מפנקת. במיכאל יש שירות מקצועי ואדיב אך מוקפד, אוכל טרי, טעים ומפתיע והמון שלווה גלילית. נהננו מאד... והכל היה פשוט מושלם. תודה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maya - תמונה
Maya 2 ביקורות
יום שישי ב"מיכאל"
4.3
06/12/14

הגענו לביסטרו מיכאל בערב יום שישי היינו שבעה אנשים . כבר בקבלת פנים הרגשנו חביבות וחמימות של הצוות, והתחושה הזאת לא עזבה אותנו במשך כל הערב. המלצרית (יסמין) במקצועיות וחביבות עזרה לנו... להרכיב תפריט מגוון. האוכל היה טעים מאוד. אחד הבעלים הסתובב בין השולחנות ודיבר עם האורחים, דבר שחיזק את הרגשת הביתיות והאינטימיות של המקום והתחושה שכל אחד מאוד רצוי פה. לסיכום, השירות מעולה, האוכל טעים, האווירה מקסימה ורק המחירים יעצרו בעדנו מלהגיע לשם לעתים קרובות. אבל ללא ספק נחזור למקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tamar - תמונה
Tamar 2 ביקורות
כייף לחזור לבילוי במסעדת מיכאל
4.8
03/12/14

שבנו למיכאל לאחר חוויה קודמת מאד מוצלחת. שמחנו לגלות שהאוכל נשאר מצויין כשהיה ואף הותאם לעונת השנה. האוירה מדהימה, האח בער, המוזיקה היתה נעימה והצוות היה חם מנומס ומקצועי. איזה כייף... לדעת שאפשר לחזור לבית חם בצפון ולחוות אוכל כמו שצריך. נמשיך לשוב ולפקוד את מיכאל בכל ביקור בצפון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולי שרון - תמונה
אולי שרון מבקר מתחיל
מיכאל פיספוס בגדול
2.0
25/11/14

ביום שישי הינו בביסטרו מיכאל במושב לימן זה הביקור השני שלנו במסעדה הפיספוס הענק של מיכאל היה שהיגישו לנו שתי מנות של פסטה אם נתח קצבים רק שנתח הקצבים לא היה באף אחת מהמנות וחבל התלוננו... בפני המלצרית והמנות חזרו למטבח וחזרו לשולחן אחרי שכל שאר הסועדים סימו כבר חבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
26/11/2014
שלום,אנחנו מתנצלים על הטעות שנעשתה בתום לב,נשמח לתקן את הרושם בביקור הבא.תודה ולהתראות
noaohayo - תמונה
noaohayo מבקר מתחיל
ואחרי הכל, מסעדה במושב בצפון
1.8
17/10/14

בקצרה: האוכל בגדול טעים, לא בטוח ששווה את העלות, השירות וההקפדה על הפרטים מזכירים לנו שאחרי הכל מדובר במסעדה במושב בצפון... באריכות: פתיחה: איך שנכנסנו שני המזגנים (למרות הסתו) דלקו... בעוצמה גבוהה, שאלנו את המארחת איפה הכי חם במסעדה, וענה לנו הבחור ליד (השף עצמו / סו שף משהו כזה) שהכי חם מתחת לפוך בבית. התעלמתי מהתשובה הצינית והיא הפנתה אותנו לכסא. ההזמנה: המלצרית (המאוד חביבה!) לא ידעה להסביר עד הסוף את התפריט (מה זה פאייה או מרכיבים של מנות). מנה ראשונה: הגיעה מהר, לחם ומטבלים, טעים מאוד. ביקשנו מלח ובקבוק מים (ושוב ביקשנו), בסוף זה הגיע והבנו שזה הולך להיות כך הערב.. המנות העיקריות הגיעו מהר (שזה נחמד) אבל לא מתואם עם המנה הראשונה, הזמנו פסטה פירות ים ורביולי ערבי (שם המנה). הפסטה פרות ים הייתה מהבילה, בגודל מצוין ומאוד טעימה. הרביולי (4 חתיכות במספר - לא בהגזמה, 4 חתיכות על מנה ששווייה כמעט 100 ש"ח) הגיעה פושרת. ראוי לציין שמאוד טעימה אבל - לא חמה. ביקשנו מהמלצרית להחזיר את זה, היא לקחה והחזירה אחרי זמן יחסית סביר - והמנה עדיין הייתה פושרת. כשהיא ניגשה לשאול אם הכל בסדר אמרנו שהמנה פושרת והיא התנצלה ואמרה שנפוצה בסוף. בהמשך ניגש שוב השף / סו שף ושאל אם הכל בסדר (הוא שאל בחטף ואני מניחה שלא באמת התכוון לשמוע) אבל אמרנו לו שהמנה הגיעה פושרת, ואז, כמו בהתחלה תגובה צוננת בטמפרטורה של המנה. "טוב המנה לא אמורה להיות רותחת" עניתי - אבל זה קר. הוא שאל: "העיקר טעים?" עניתי שהיא אכן טעימה מאוד אבל זה לא קשור. הוא ענה ש"הם יורידו את הידיים והרגליים של מי שהגיש את זה כך" (אני מניחה שהכוונה אליו עצמו בתור השף?) כך נגמרה הסאגה - מיותר לציין שלא היה שום פיצוי...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Kimmy - תמונה
Kimmy מבקר מתחיל
אוכל מזה טעים + שירות מציון
4.0
16/08/14

מאוד נהנינו. אווירה טובה. מלצרים נחמדים. אוכל מאוד טעים-ממליצה את הפעייה ואת השפונדרה (כל כך רכה) והרוסטביף עם חרדל. נחזור למסעדה בהזדמנות הראשונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
R-M - תמונה
R-M 23 ביקורות
מדהים!
4.5
23/07/14

ישבנו לחגוג יומולדת לחברה טובה, 6 בנות תל אביביות אוהבות מסעדות טובות ומפנקות. ללא ספק טעמים מדהימים, שירות מעולה, מנות יפות ומפנקנות! ממליצות בחום על מיכאל :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
סהר - תמונה
סהר מבקר מתחיל
אוכל טוב.. התמחור פחות!!..
2.8
07/03/14

היינו 3זוגות.. היה נעים אוכל טוב ..עשוי כמו שצריך מחומר איכותי והתוצאות בהתאם.. הבעיה הכמעט יחידה זה התמחור הגבוה עד מאד! ובלי הצדקה גם קצת שיפור לשירות לא יזיק

עוד פרטים
הוספת תגובה
maya - תמונה
maya 3 ביקורות
מומלץ ביותר!!
4.0
11/02/14

היינו לפני כשנה וחזרנו למיכאל בשבוע שעבר. מסעדה יפה להפליא, המקום מעוצב בצורה נעימה. אוכל מעולה, לאורך כל הארוחה השרות היה נחמד מאד ומסביר פנים. בעל המקום גורם למסעדה להיות שמחה מומלץ... מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי מבקר מתחיל
מאכזב מכעיס ומאד לא מומלץ
1.5
08/02/14

ערב במסעדת מיכאל - ערב מאכזב ומכעיס. כמבקרים במסעדות רבות במגוון עצום ובכל רחבי הארץ, חשוב היה לנו לשלוח את חוות הדעת הזו בעקבות ביקור במסעדת מיכאל. התארחנו (שני זוגות גילאי 50-60)... בצימר במושב בצת ולמרות שבעלי הבית לא נטו להמליץ על מסעדת מיכאל, רצינו לנסות ולפרגן למסעדה חדשה וצעירה ששמענו עליה בתקשורת. האוכל היה בינוני מאד! המחירים היו מוגזמים (רביולי חלבי 5 יחידות ב- 88 ₪, ברווז לא גדול ברוטב יין ב-110 ₪) השירות לחצני כזה שמעודד אותנו להזמין עוד ועוד בלי להתנהל כלפינו ברגישות של לתת את הזמן ואת זכות הבחירה (גם בשולחנות אחרים חזר פזמון המלצריות "כדאי שתזמינו עוד זה לא יספיק לכם") וגולת הכותרת של הביקור במסעדה היה הבעלים, שהסתובב במסעדה ב"טווסיות" לא נוחה עם כוס יין (לרווחתו) ודיבר עם האורחים בשולחנות השונים, כמו מישהו שמחפש מחמאות כדי לקשט את גאוותו. לנו היה נראה שנוכחותו פשוט מטרידה את הלקוחות. כשהיגיע אל השולחן שלנו ושאל אם אנחנו נהנים, שאלנו למה מנה שרשומה בתפריט כעיקרית היא כל כך קטנה ולא מותאמת למחיר. הוא ענה בשחצנות שזו המנה והמחיר תואם את איכותה. מאותה שאלה לא פקד עוד הבעלים את השולחן שלנו, כי כנראה הבין שאנחנו שולחן פחות מרוצה. כל היחס הזה של הבעלים והסתובבותו היהירה במסעדה נטעה הרגשה של מישהו שמלא מעצמו והלקוחות מעניינים אותו כל עוד הם מרוצים וטופחים לו על האגו. לא נראה היה שהוא באמת דואג שהלקוחות יהיו מרוצים הוא יותר דואג שיהיו מרוצים ממנו. לצערנו אנחנו מאד לא ממליצים לבקר במסעדה (שקראנו עליה גם חוות דעת טובות ותמהנו למה)

עוד פרטים
הוספת תגובה