נגישות
נגישות

מיכאל - ביסטרו מקומי ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

119 ביקורות וחוות דעת על מיכאל - ביסטרו מקומי

סמדר  - תמונה
סמדר מבקר מתחיל
נהדרת
4.8
21/02/15

בילינו בלימן יומיים אבל המסקנה היא שלמיכאל נגיע גם במיוחד. שילוב מדויק של אוכל מעולה , שירות מצוין וקשוב ומסעדה יפה ונעימה מאד . הבהרנו למלצרית שאנחנו לא אוכלים מרכיבים מסוימים- זכינו... לפתרונות טעימים ולהבנה מוחלטת . הקרפציו פארידה נפלא, העוף מן המעשנת טעים, תבשיל הבשר עם האורז החום מצוין והמנות האחרונות ... אל תוותרו על הקרם שניט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמירה - תמונה
אמירה 2 ביקורות
ה-מסעדה
5.0
19/02/15

הגענו למיכאל בפעם הראשונה כמה חודשים לאחר שנפתחה בעקבות כתבה שקראנו בעיתון.... הגענו ומאז לא עזבנו!!! המסעדה כולה - האוכל, הצוות המיקום - פנינה קסומה. האוכל פשוט נפלא!!! הפשטות של... חומרי הגלם העונתיים המעולים המוגשים בצורה מבריקה מפתיעה ומושלמת כל פעם מחדש!! בכל ביקור מיכאל מצליח להפתיע אותנו מחדש ואנחנו לא מוותרים - כל שבוע מגיעים מהמרכז להתענג על טעמים וניחוחות שקשה למצוא במקום אחר!! שלא יגמר לעולם....

עוד פרטים
הוספת תגובה
Joe - תמונה
Joe 3 ביקורות
מסעדה סופר נעימה
4.5
13/02/15

הגענו (שוב) למיכאל בערב חורפי מטורף אחרי שצלחנו את נהריה המוצפת. ציפינו להיות היחידם שם. צריך להיות קצת מטורף כדי להגיע למסעדה באמצע ההצפות האלה. המסעדה הייתה כמעט מלאה. הצוות מאוד נעים... ומקצועי, הישג לא מבוטל כשמדברים על מסעדה שהיא כמעט בדרום לבנון. האוכל היה טעים ומיוחד. הסלקים האפויים עם רמז של שומן כבש, מוסר הים, נתח הקצבים ומנת הפפרדלה היו טעימות ביותר. גם המנות האחרונות היו שוות את היציאה. ישבנו במסעדה ארבע וחצי שעות סופר מהנות בפגישה משפחתית שלא נשכח במהרה.האווירה המיוחדת של מיכאל ביסטרו בהחלט מתאימה למפגשים אינטימיים כאלה. בטוח שנחזור. המסעדה אינה זולה אבל ככה זה כשרוצים מסעדה איכותית ומקצועית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ika - תמונה
Ika מבקר מתחיל
מסעדה מדהימה בלימן
4.8
07/02/15

אתמול, ערב שישי הגענו בפעם המי יודע כמה למסעדת השף מיכאל שבכפר לימן. ואתמול, כמו הפעמים הקודמות נהנינו מ א ו ד!!! היינו שולחן של שמונה אנשים בעלי טעמים מגוונים... המנות כולן שמרו על רמה... גבוהה, מהראשונות, דרך העיקריות וכלה באחרונות. הגדיל השף לעשות כאשר פינק הטבעוני מבנינו בצלחת ענקית שהכילה מגוון צבעוני של ירקות העונה. אין ספק, מיכאל מסעדה ששומרת על רמה אחידה. ובהחלט שווה להגיע אליה מרחוק!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
maya - תמונה
maya 3 ביקורות
המסעדה הכי טובה בצפון
4.3
27/01/15

המסעדה הכי טובה בצפון, אוירה כפרית וקסומה, אוכל מעולה ברמה מאוד גבוהה. השירות היה מצוין למרות ובגלל שהמקום היה מלא. בשתי מילים- מהרו להזמין מקום...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yonatan - תמונה
Yonatan מבקר מתחיל
אכזבה גדולה !
1.5
21/01/15

בת זוגתי ואני סעדנו שם לכבוד יום הולדתי. היא אמנם טבעונית אבל הובטחה לה טלפונית שיש מנה טבעונית... אז הזמנו לחם הבית עם נשנושים... קיבלנו ארבע פרוסות לחם שלא נאפה שם כמובן אלא מגיע... ממאפייה, בצירוף ארבע זיתים, שום וגרדת עגבנייה בצלחת קטנה. המשכנו למנה העיקרית שבה אכלתי דג מוסר ים שהיה מאוד טעים אך קטן. בת זוגתי קיבלה בתור מנה טבעונית מנת פסטה קטנה (חמש רצועות עבות וארוכות) עם שמן זית ללא הפירות ים שבדרך כלל מוספים למנה משום שהיא טבעונית.. הייתי מצפה משף שיאלתר ויוציא מנה עשירה שלפחות אם אין פירות ים אז יוסיף פטריות או פלפלים או משהו... בת זוגתי התביישה לומר משהו ואכלה את המנה אך כשיצאה לשירותים שוחחתי בצורה מכובדת עם המלצרית שלא ידעה מה לומר. בתשלום הגיעה מלצרית אחרת ואמרה ש "אם הייתם אומרים בהתחלה היינו מחליפים מנה"- אבל למה היה להחליף? חבל מאד שהשף לא טרח לצאת מהמטבח ולדבר עימנו... בושה ואכזבה. השארנו שם סכום יפה וגבוה וטיפ מכובד למרות הכל והלכנו לאכול במסעדה אחרת רבע שעה אחרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
22/01/2015
שלום,צר לנו על הכעס הרב ועל חוסר הדיוקים בביקורת שלכם כלפינו... הוסבר לכם שהמנה הטבעונית היא פסטה טוסקנית עם ארטישוקים טריים,שום ושמן זית,אם הייתם מבקשים להחליף את המנה משום שלא הייתה טעימה היינו עושים זאת בחפץ לב אך זה לא היה המקרה. לחם נועד ללוות ארוחה ולא מנה ראשונה ולכן מחירו סמלי 18 ש״ח,כמו כן להגיד שהיו חמש איטריות במנת הפסטה זה פשוט לא להגיד את האמת במילים עדינות ואח״כ להתמקח על מחיר המנה בעת החשבון לא נראה לנו מכובד.לסיכום אנחנו מוכנים להציע לך פיצוי הולם, אם זאת התחושה שיצאת איתה.
יורם - תמונה
יורם 33 ביקורות
דוגמיות של אוכל מעולה
4.0
18/01/15

הגענו זוג. השארנו 300 ש"ח (ללא יין) ויצאנו רעבים!! מנה ראשונה מצוינת של לחם טרי וסלסה, עקרית של פאייה פירות ים ומנת פרפדלה שהיו מצוינות אך זעירות. מנה עקרית ב 92 ש"ח אשר נגמרת בביס... השלישי? - הקינוחים (אננס וקוקוס + מנת קרם שניט) היו מעולים. יכולנו להנות - אבל למה לחסוך עלינו בפאייה?

עוד פרטים
הוספת תגובה
ת - תמונה
ת 7 ביקורות
מאכזב
2.0
10/01/15

על פניו מסעדה נראת ברמה, אך בפועל אוכל לא ממש טעים, שרות לא רע למחיר לא הגיוני למנות ולרמת השרות. מקום נחמד לקחת אורחים מחו"ל כשהחברה משלמת, אך מיקום לא מתאים לסוג כזה של ביקור

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nitzan - תמונה
Nitzan מבקר מתחיל
ארוחת חורף כפרית נפלאה
4.8
08/01/15

שבנו כעת מערב קסום במיכאל. נהנינו מארוחה טעימה, מחממת, כפרית וכיפית. המקום חמים ונעים. השירות מקצועי ואדיב. והעיקר - האוכל נהדר. הגענו לאחר המלצות חמות והמקום בהחלט ענה על כל הציפיות.... היינו שניים, טעמנו שלוש מנות ראשונות - מרק בצל שהיה ממש כל מה שנכון לערב חורפי וקר, צלחת שרקוטרי מצויינת ומנת אספרגוס בר טעימה מאוד. לעיקריות - נתח קצבים בבישול ארוך עם ירקות חורף (עוד מנה מופלאה לארוחה חורפית והכפרית כזו) ומנת צלעות טלה שגם היתה מצוינת. לקינוח (השד יודע איך נותר לנו מקום לקינוח כי המנות היו ענקיות) טעמנו מהקרמשניט שהיה גם טעים מאוד, אם כי בדיעבד אני מצטערת שלא הלכנו על קרפצ'יו אננס, מנה שנשמעה לי רעננה ומעניינת אך החצי השני העדיף משהו יותר מסורתי...) המוסיקה היתה קלילה וכיפית, האח בערה ותרמה לאווירת החורף בכפר, בקיצור היה מוצלח ביותר. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Debbie - תמונה
Debbie מבקר מתחיל
פלצנות על כלום
2.8
20/12/14

היינו ביום שישי בערב שלושה זוגות חברים. האווירה מקסימה האירוח נעים אבל לא נפלנו מהאוכל, מאוד בינוני ולעומת זאת כשהגיעו המנות העיקריות הבנו למה המלצרית מאוד לחצה שניקח מנות ראשונות,... המנות פשוט עלובות בגודלן. רביולי עם 4 חתיכות פסטה, שוק טלה עם 4 חתיכות קטנטנות של בשר... מחירים בשמיים ללא שום תמורה. פעם ראשונה שיצאנו רעבים ממסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה