נגישות
נגישות

מיכאל - ביסטרו מקומי ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

119 ביקורות וחוות דעת על מיכאל - ביסטרו מקומי

Haim Ba - תמונה
Haim Ba מבקר מתחיל
לא מומלץ
1.5
11/04/17

הגענו זוג למסעדה אשר קטנה רועשת וחשוכה (היינו צריכים להדליק פנסים בפלאפון על מנת לראות את המנות). המארחת היתה נחמדה והמלצרית שלנו ממש לא. האוכל לא מצדיק את המחיר שלו (קצת יקר) אבל... בשקלול עם המנה עצמה הוא מאוד יקר - בדרך חזור עוד עצרנו בדרך הביתה לאכול משהו כי יצאנו רעבים אחרי מנה ראשונה ו2 מנות עיקריות וקינוח. המנות העיקריות מאכזבות ברמה שאנו לא נחזור לשם, השקדי עגל היו שרופים והגיעו בלי תוספת על מצע בצל מטוגן. הרביולי הגיע קר והחזרנו שיחממו , עד שהוא יצא שוב יצא שכל אחד אכל לבד את המנה שלו. נרשמתי לאתר רק לפרסם את התגובה הזאת - רק להדגיש כמה לא מרוצים יצאנו. מאחל למקום שיקבל את זה כביקורת בונה וידאג להשתפר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Evyatar - תמונה
Evyatar מבקר מתחיל
מעולה!!!
4.3
17/03/17

לא יודע למה אומרים שהמנות קטנות (הן ממש לא!!) הזמנו מקום ונכנסנו בזמן... לא עמדנו וחיכינו בכניסה, התיישבנו המלצרית נחמדה ברמה אחרת המליצה והסבירה בסבלנות ובנחמדות! אייל הבעלים אדם מקסים... ניגש מציג את עצמו מתעניין בסועדים וכמובן מוודא שהכל בסדר... המנות הראשונות היו מצויינות... במנה העיקרית הזמנו את הצלעות טלה... מעדן כזה עוד לא טעמנו... לקינוח הזמנו את הקרפצ׳יו אננס... היה מאוד טעים!!!! לסיכום... אנחנו בטוח נחזור!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
צפריר - תמונה
צפריר 2 ביקורות
מעולה
4.0
26/02/17

אוכל מצוין אווירה טובה, יוקרתית אבל לא פלצנית. שירות מעולה. זאת הפעם השניה שבה הינו במסעדה ונינננו שוב. המחיר סביר בהשוואה לאוכל המושקע והאוירה הטובה

עוד פרטים
הוספת תגובה
livne.yo - תמונה
livne.yo מבקר מתחיל
לרוץ לספר לחבר'ה!
5.0
25/02/17

הגענו למסעדה במקום יפהפה וכפרי, בהחלטה של הרגע האחרון התיישבנו על הבר הקטן והאינטימי ובו 2 מושבים בלבד. עברו מספר שניות ואייל, הבעלים, ניגש והציג עצמו ו"הזהיר" שמי שיושב על הבר זוכה... לטיפול מיוחד אישי ממנו. לא נבהלנו, ואייל והמלצריות המקסימות לא אכזבו. קיבלנו ליווי צמוד במשך כל הערב, הסברים על הקונספט של המקום, על האוכל ובכלל, על החיים. "פתחנו את המקום לא כ'עוד מסעדה או עסק' אלא כדי להאכיל ולארח אצלנו אנשים" הוא חזר ואמר, ואכן כך הורגש במשך 3 השעות שבילינו ביחד. אייל "בנה" לנו ארוחה שכללה 4 ראשונות, 2 עיקריות ו-3 קינוחים, שלוו ביין לבן משובח שכמובן אייל בחר עבורנו. הראשונות והעיקריות היו לא פחות ממטורפות, ובקינוחים גילינו איזון מושלם בין רעננות, פינוק ושחיתות, וגם החשבון שהגיע לצד אספרסו מעולה הפתיע מאוד לטובה. מיותר לומר שהיה יותר ממדהים ושנחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Einat - תמונה
Einat מבקר מתחיל
מקום איכותי באווירה קסומה
5.0
28/01/17

הגענו בלב הסערה בחוץ אל תוך אווירה כפרית וקסומה. האוכל והשירות היו מצוינים הזמנו מנות ראשונות כמו השרקוטרי ושוק טלה ועוד.. מנות עיקריות הזמנו טייג'ין , שקדי טלה ומנת ניוקי קינוחים... חלומיים בקיצור מעל הציפיות והמחירים לא יותר יקרים ממסעדות מוערכות במרכז. תודה לצוות המקסים והמקצועי

עוד פרטים
הוספת תגובה
as - תמונה
as 3 ביקורות
למקום יש פוטנציאל גדול מקווה שיפעלו לשיפור.
2.5
08/10/16

המליצו לנו מאד על המסעדה. פתחנו במנות הראשונות שהיו מקוריות ומאד טעימות. לצערנו התאכזבנו במנות העיקריות. מנת הניוקי היתה מלוחה מדי , המרכיבים של המנה לא התחברו אחד עם השני ולטעמי כמות... הפטריות במנה היתה מוגזמת. מנת הפסטה עם פירות הים היתה סבירה. המנות האחרונות היות מצוינות. המחיר מאד יקר בהתחשב באכזבה שישנו מהמנות העיקריות. מרגישה שיש פוטנציאל גדול אבל יש מקום גדול לשיפור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 2 ביקורות
מסעדה שאסור לפספס!!
5.0
11/09/16

חוויה קולינרית מהמשובחות בארץ, וללא ספק המנצחת באיזור הצפון!! היינו שישה,חלקנו מנות מדהימות, מוקפדות, גילינו שאת רוב חומרי הגלם הם משיגים ממשקים באיזור והדבר ניכר בטעם! נהנו מכל רגע!... ללא ספק נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
naomihz - תמונה
naomihz 8 ביקורות
מנות פטיט , וטעם לא משהו
3.0
04/09/16

עצרנו במסעדה כדי לחגוג יום נישואין. רצינו משהו מיוחד ויוקרתי אבל לא לזה פיללנו. כמעט כל מנה שבחרנו, נאמר לנו עליה שזו מנה ראשונה ושכדאי לנו לקחת עוד משהו כי זה קטן. בסוף בחרנו כמה מנות... "ראשונות" כפי שהם קראו למנת שוק אווז ב88 ש"ח למשל. מנה אחת עקרית לפי ההגדרה של המסעדה , סלט ולחם עם סלסה. הלחם היה 4 פרוסות לחם לבן פשוט עם רסק עגבניות בצד. הפיתה הלבנונית עם בשר טלה קצוץ וחצילים היתה באמת צלחת קטנה עם 4 משולשים קטנים טבולים היטב בשמן ומטוגנים בשמן(72 ש"ח), הרביולי היו טעימים אבל שקופים כמעט וגם הם ספוגים בחמאה. לקחנו את המנה הגדולה יותר (5 חתיכות) שכמובן עלתה יותר כסף. לבעלי זה גם לא היה טעים. הדבר היחיד שהיה טעים היה הסלט עגבניות ומוצרלה שהיה גם בסגנון אטלקי (בגלל הסגנון הגענו למסעדה) וגם מנה סבירה ביותר בגודל. המלצרית נסתה לשווא לשכנע אותנו לקחת מנות הכוללות פירות ים או אנטרקוט שהיו הרבה יותר יקרות וגם לא לטעמנו אבל המגמה שלה הייתה ברורה. לסיכום: לקחנו 4 מנות ראשונה ומנה עקרית אחת, מנת לחם ושתיה קלה ועל זה שילמנו 350 ש"ח לפני טיפ. האוכל לא היה משהו וגם לא השירות למרות שהיינו כמעט היחידים במסעדה. לסיכום התאכזבנו ולא נחזור. חבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
shaumber - תמונה
shaumber 2 ביקורות
יש פוטנציאל עם תיקונים קלים ופשוטים בתיבול (לעתים מלוח מידי) והורדת המחיר באופן משמעותי
3.0
20/08/16

אכלנו ארוחה משפחתית של חמישה סועדים. הזמנו, 5 מנות ראשונות 3 מנות עיקריות 3 מנות אחרונות מנת לחם אחת (שהתאימה לשני סועדים), בקבוק קולה קטן, כוס יין אחת ואספרסו כפול אחד. המנות הראשונות... והעיקריות היו בדר"כ טובות ואם הטבח (המאוהב?) היה משתמש פחות במלח הן היו טובות מאוד המנות האחרונות היו מאכזבות הופתענו בהזמנת מקיאטו כי השף החליט לא להגיש קפה עם חלב באופן עקרוני למרות שהמסעדה מגישה בשר עם חלב/שמנת/גבינות. המלצרית הייתה אדיבה וחמודה ויחד עם זאת היה קשה להבין את התפריט בגלל ריבוי מנות מיוחדות (וטוב שהיו) שלא היה רשום לא בתפריט (שניתן בנקל היום להדפיס וגם כך היה מודפס בפשטות) ולא במקום אחר. היות וכך המלצרית טיפלה באופן דומה באורחים אחרים וכשרצינו לשלם נאלצנו לחכות זמן רב עד שפקעה סבלנותנו וניגשנו לדלפק (שלא היה מאויש) לצורך התשלום. שילמנו 895 שח שלדעתנו מחיר מוגזם למה שהוזמן (למעשה ההזמנה תאמה לתפריט כמעט מלא לארבעה סועדים עם כוס יין, קולה וקפה לסועד אחד בלבד) ניתן בנקל לשפר כדלקמן, פחות מלח במנות שיפור המנות האחרונות לאפשר קפה מסוגים שונים עם חלב הפחתה משמעותית של המחיר (גם 700 שח שזה כעשרים אחוז פחות היה מחיר יפה לארוחה שכזו)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gali - תמונה
Gali מבקר מתחיל
טעים, רועש
3.3
31/07/16

הגענו בשישי בערב לחגוג יומולדת לבן זוגי באווירה רומנטית, וכבר בכניסה כשראיתי את חלל הישיבה החיצוני הצטערתי מאוד שהזמנתי מקום בחוץ, או ליתר דיוק שהמארחת בטלפון לא דייקה בהסבר שלה... כשביקשתי מקום ישיבה שמתאים לזוג. למעשה, אין שום הלימה בין החלל הפנימי, שמייצר אווירה כפרית ויוקרתית, לבין החלל החיצוני, שבנוי כמעין סוכה וחף מכל עיצוב או השקעה. למרבה הצער, לא אפשרו לנו לעבור פנימה בשל העומס, ונשארנו לשבת בחוץ כשסביבנו רעש ומהומה רבה של ילדים. מיותר לציין שזו ממש לא האווירה שחיפשנו, ובטח שלא אווירה שמצדיקה את הטייטל "מסעדת גורמה" או את העלות הגבוהה. חשוב להוסיף שהאוכל היה טעים להפליא והמנות היו נדיבות בגודלן, אבל כל מי שמבין קצת בעולם האירוח יודע שאווירה היא 50 אחוז מהחוויה אם לא יותר. החלל החיצוני מתאים מאוד לקבוצות ומשפחות אבל ממש לא מתאים לזוגות שמחפשים אווירה קצת יותר אינטימית. לא הייתי מבזבזת זמן לכתוב ביקורת אם לא הייתי חושבת שהאלמנט הזה בר שינוי. עם קצת מחשבה והשקעה ניתן להפוך גם את החלל החיצוני למקום שנעים להתארח בו.

עוד פרטים
הוספת תגובה